ympärileikattu penis?

  • Viestiketjun aloittaja tröött
  • Ensimmäinen viesti
Naapurin Timppa
Alkuperäinen kirjoittaja Ottaa päähän:
Haistakaa Suomen uusi "laki" ja Naiset pitkä paska! Sehän menee siis sillä tavalla, että te saatte puhua silvotusta miehestä mitä haluatte ja kehutte esteettisyyttä ja siinä ajattelette vain OMAA etuanne. Sehän on vain pelkkä hyvä juttu? Alan seuraavaksi kehumaan ympärileikattuja naisia, ne ovat niin ihanan esteettisiä. (Olen taiteilija).EI OLE KYSE TAITEESTA- VAAN SEKSISTÄ! Jotkut ovat jopa sanoneet, että mukava kun mies kestää sängyssä kauemmin ja "löytää henkisen yhteyden". Teistä vain tuntuu siltä, koska te saatte NAUTTIA pidempään, kun silvottu mies ei taasen nauti niin paljon, eikä löydä sitä kautta "henkistä yhteyttä", joka sekin on vain fyysistä. Minusta miehen ympärileikkaus ei eroa MITENKÄÄN naisen klitoriksen hupun leikkaamisesta, koska näin ollen klitoris vastaa terskaa ja huppu esinahkaa. Missä on tasa-arvo miehiä kohtaan?
Se on tosiaankin kumma, että kuinka moni nainen jopa "vaatii" ympärileikattua penistä kutsuen vielä esinahkaa turhakkeeksi. Sillä kuitenkin, kun sattuu olemaan ihan tarkoituskin jos toinenkin. Se on tietenkin eri asia jos ympärileikkaus on välttämätön terveydellistä syistä, mutta nämä uskonnolliset/esteettiset terveen kudoksen amputoimiset pistävät kyllä aina kohisemaan korvissa. Varsinkin jos silpominen tehdään puolustuskyvyttömälle lapselle.

En kyllä lähtisi vertaamaan ympärileikkausta kuitenkaan naisen klitoriksen amputointiin. Ehkä siinä tapauksessa jos ympärileikkauksessa myös poistettaisiin peniksestä frenulum. Tosin se on erittäin harvinaista ainakin näin Euroopassa.

 
Leikattu
Mut on leikattu vajaa parikymppisenä ja olen tulokseen erittäin tyytyväinen. Mitään haittaa ei leikkauksesta ole ollut ja nyt en missään tapauksessa haluaisi paluuta vanhaan. Homma toimii erinomaisesti.

Naisten ympärileikkaukseen vertaaminen on aivan väärin. Näillä kahdella asialla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa.

Yleensäkin kauhistelu tyyliin "terveen kudoksen poistaminen blaa blaa" kuulostaa tässä tapauksessa hurskastelulta ja siltä että kommentoijalla ei ole omaa kokemusta eikä tietoa asiasta.
 
Niin, eihän
Alkuperäinen kirjoittaja Leikattu:
Mut on leikattu vajaa parikymppisenä ja olen tulokseen erittäin tyytyväinen. Mitään haittaa ei leikkauksesta ole ollut ja nyt en missään tapauksessa haluaisi paluuta vanhaan. Homma toimii erinomaisesti.

Naisten ympärileikkaukseen vertaaminen on aivan väärin. Näillä kahdella asialla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa.

Yleensäkin kauhistelu tyyliin "terveen kudoksen poistaminen blaa blaa" kuulostaa tässä tapauksessa hurskastelulta ja siltä että kommentoijalla ei ole omaa kokemusta eikä tietoa asiasta.
tervetttä kudosta saa leikata pois.
Sinulla on varmaan ollut joku vika?
 
Xy1
Alkuperäinen kirjoittaja molempi parempi:
esinahaton on kyllä jollain lailla todella kiihottava. ehkä harvinaisuutensa takia osittain. kivalle tuntuu ottaa suihin. vaan monenlaiset kyrvät on kivoja :)
Höpö höpö. Lähes kaikissa kaluissa on liikkuvat takana seisokissa, joten leikattu ja leikkaamanton ei eroa ulkonäöllisesti oikeastaan yhtään. Mitä nyt leikattua on vähän ohennettu alkuperäisestä.
 
Pikkukoululainen
olen 6lk ja meillä uskonnossa puhuttiin jostain juutalaisuudesta ja ope kokoajan puhu ympärileikkauksesta mutta kukaan ei älynnyt mitä se tarkottaa mut nyt tiiän.
 
Leikattujen magneetti
Itse taidan olla melko harvinainen tapaus: kaikki poikaystäväni ovat olleet ympärileikattuja, mukaan lukien nykyinen. (Ja kaikki paitsi yksi olivat suomalaisia, ja hänkin puoliksi suomalainen) Minulla ei siis ole tietoa siitä, miten käsitellä "naturel-penistä" :D Kuitenkin sen voin sanoa, että ympärileikatut ovat paljon paremman näköisiä ja haluttavampia. Voi olla, että minulle tulee järkytys siinä vaiheessa jos mies menee taas vaihtoon ja eteeni tulee leikkaamaton versio, mutta varmasti siihenkin tottuu. Persoona on suhteessa kuitenkin tärkein :)

Nykyisen poikaystävän kohdalla en edes kiinnittänyt siihen huomiota, ennen kuin hän kysyi siitä. Totesin siihen vain, että ympärileikatut miehet eivät ole uusi juttu minulle ja, että joka kerta kun hän oli alasti edessäni (tämä tapahtui siis suhteemme alkuvaiheissa) oli hämärää ja minulla ei ollut piilareita eikä laseja nenällä.

Seksi on aina onnistunut hyvin, mutta nykyinen heila on ehdottomasti paras :p kenelläkään ei ole ollut mitään ongelmia herkkyyden kannalta ja kaikilla on riittänyt staminaa. Suihin ottaminenkin on mukavaa kun kaveri seisoo sileänä ja kovana. Kuitenkin yksi näistä piti erityisen kovista otteista, mutta perus seksikin sai hänet laukeamaan.

Vaikka kaikki ovat olleet minun kohdallani ympärileikattuja, en silti hyväksy sitä, että ympärileikkauksia tehdään ilman painavaa syytä, kuten esinahan ahtaus. Monet muutkin tällä palstalla näyttävätkin olevan samaa mieltä. Vaikkakin ympärileikatut penikset ovat kauniimman näköisiä ja helpompi pitää puhtaana, se ei silti mielestäni riitä syyksi leikata osa pois. Minun poikaystävistäni kahdella miehellä oli ahdas esinahka ja siksi leikattiin, yhdellä syy oli uskonnollinen ja toisella kokeilun halu (eikä katunut päätöstä). Ja mitä naisten ympärileikkaukseen tulee, se on aivan eri asia kuin miesten ympärileikkaus. Niitä ei voi verrata toisiinsa.
 
Nahkafani :)
Minun mielestäni esinahalliset penikset ovat vaan jotenkin kiihottavampia, vaikka eihän sitä nahkaa täysseisokissa juuri kellään näy vaikka nahka olisikin tallella. Esinahalliset ovat jotenkin ihanan "nuppuisia" silloin, kun eivät ole ihan täysin kovana. On niin kiihottavaa nähdä kuinka penis työntyy ulos hupustaan kun nousee täyteen mittaansa :) Jotenkin se vaan on näyttävämpi se nousuprosessi kun nahka on tallella. Ja sitten taas pehmeänä esinahallinen on sympaattisemman näköinen, sellainen, että tekee mieli ottaa se kädelle ja silittää pehmeää pintaa. Ja siinä kovettumisvaiheessa on ihanan tuntuista liikutella sitä nahkaa ja nähdä kuinka mies nauttii!

Mitään hygieniaeroja en ole nahattomien ja nahallisten välillä huomannut, en muutenkaan pidä mieheistä, jotka eivät huolehdi hygieniastaan joten sen kannalta on ihan se ja sama. Ehkä joidenkin nahattomia suosivien naisten miehet eivät peseydy tarpeeksi ja sen vuoksi keräisivät "juustoja" jos esinahan omistaisivat - onnea vaan miesvalinnasta ;P
 
Hyacinth
Minun mieheni on ympärileikattu, ja sopii mainiosti minulle, koska olen aina tykännyt kun terska näkyy. Minun mielestä pippeli millä on tonttuhattu päässä ei ole miehekäs, sopii pikku pojille :))

Pikkasen vaikeampi runkata, ehkä, ilman tonttuhattua, mutta ihanampi imeä... nami nami...
 
Xy1
Onko nuo edelliset kirjoitukset miesten vedätystä, vai eikö ole todellakaan tietoa, ettei suurin osa kaluista eroa mitenkään seisokissa onko ne leikattu vai ei. Kannattaa vaikka katsoa omakuva.org:ista montako seisovaa kalua näkyy, jossa on vielä esinahkaa näkyvissä, tai nupin päällä.
 
Sivupersoona
Alkuperäinen kirjoittaja Nahkafani :):
Minun mielestäni esinahalliset penikset ovat vaan jotenkin kiihottavampia, vaikka eihän sitä nahkaa täysseisokissa juuri kellään näy vaikka nahka olisikin tallella. Esinahalliset ovat jotenkin ihanan "nuppuisia" silloin, kun eivät ole ihan täysin kovana. On niin kiihottavaa nähdä kuinka penis työntyy ulos hupustaan kun nousee täyteen mittaansa :) Jotenkin se vaan on näyttävämpi se nousuprosessi kun nahka on tallella. Ja sitten taas pehmeänä esinahallinen on sympaattisemman näköinen, sellainen, että tekee mieli ottaa se kädelle ja silittää pehmeää pintaa. Ja siinä kovettumisvaiheessa on ihanan tuntuista liikutella sitä nahkaa ja nähdä kuinka mies nauttii!
Tuohan on kirjoitus minun haavekuvastani.

Tuon kun vaimonikin ymmärtäisi tehdä. Hän vaan sanoo, että se on niin uhkaavan näköinen.

Vielä tuosta esinahan pituudesta. Kyllä se voi olla niinkin pitkä, että se ylettyy seisokissakin koko terskan yli ja jää vielä ylimääräistäkin. Aina sen joutuu kädellä vetämään terskan taakse. Samoin takaisinpäin. Silloin kun se on sinne taakse vedettynä, niin tietysti se on samannäköinen, kun automaattisesti toimivakin.

Ilmeisesti kukaan ei ole kehdannut laittaa seisovaa esinahallista penistä mihinkään kuvagalleririaan. Mahdollista se kuitenkin olisi.

Lopuksi kannustan kaikkia esinahkaleikkiin. Yksi nainen on jo ymmärtänyt asian, jes.
Piti oikein tuulettaa sen kunniaksi.

 
nahaton
Mulla on aina ollut aika iso vehje. Murrosiässä nahka kävi auttamattomasti kireäksi ja se leikattiin pois. Itselle terskan vapautuminen oli tietenkin suuri helpotus. Seisokissa kun se paisuu keskikokoisen tomaatin kokoiseksi. Vaimon suuhun tavara ei oikein mahdu. Tai kyllähän se menee ja toisinaan jopa tuntuu hyvältä, mutta ei sitten oikein enään mahdu siellä liikkumaan, jos on kunnon jökötys päällä. Kyllä se silti joskus suukkoja saa ja kyllä vaimo sitä näyttää tykkäävän käsillään hyväillä ja esileikeissä kyllä ottaa toisinaan suuhunkin. Yksi käsi tosin ei riitä ympäri.
Rakastelu sitävastoin on kyllä kiinni paljon enemmän muista asioista kuin kullista kiinni. Tietenkin jos olis pieni, niin kyllähän sitä varmaan vaimoa harmittais. Mutta toisaalta kun on oikein iso, niin pitää varoa ettei toista satuta. Meillä onkin vähän ollut sitä ongelmaa että vaimon paikat on liian kovilla.
Kyllähän leikatuna terskan iho on turtuneenpi kuin jos olisi nahkat päällä, mutta itse olen sitä mieltä että kokonaisuudessaan ympärileikkauksesta on hyötyä. Ei se orgasmi sieltä terskasta lähde, vaan paljon syvemmältä.
Vaikka itse olen kristitty, niin todettakoon että Israelissa on hyvin vähän kohdunkaulan syöpää mainitusta syystä. Eli kyllä moni mies nahkan mukana vie emättimeen erinäkösiä epäpuhtauksia .
 
nahaton
Alkuperäinen kirjoittaja vieras mies:
pieni on nahattoman muijjan käsi, tai sitten on julmetun iso meisseli.
Ihan tavallinen naisen käsi vaimolla on.
Onhan se joskus vähän hankalaa, kun on niin iso. Joskus on vaikea saada housuihin ja lapsena kaverit kiusasisvat, nuorena taisi joku kadehtia. Toisaalta vaimo ei ole kyllä kokoa valittanut. Pitää vaan olla varovainen ettei runttaa liian kuivaan (tai liian pitkälle). Mut on vaimon paikat jo niin venyneet synnytysten ja seksin ansiosta että rauhassa saa panna pohjaan asti. Mukavasti kuulemma täyttää.
Ympärileikkaus on varmaan osaltaan antanut terskalle sen mahdollisuuden että se on saanut sitten rauhassa kasvaa. Ei minunkaan käsi terskan ympäri ylety, ja hanska taitaa olla no. 9.
 
turku_17
Satuin törmäämään tähän keskusteluun sattumalta ja aattelin osallistua. oma vehkeeni leikattiin kun olin joku ihan napero ja 17-vuotiaana en ole ujona poikanan saanut paljon kommenttia, mutta kuitenki ko katooin näit viestejä niin voin sanoa että masturboidessa ei aninakaa ole mitään ongelmaa, mutta mulla jätettii niin paljon nahkaa tohon jäljelle että se liukuu ihan hyvin terskan yli. en tiedä onko tämä naisten mielestä epämiellyttävää ja että tarkoitetaanko täällä leikatulla että kaikki pois. kun leikattiin ipanana jo pois niin en oiokein voi tietää että tuntuuko paremmalta nahan kanssa, mutta voin sanoa että esim. koulussa en mennyt liikuntatuntien jälkeen suihkuun koska olin epävarma. jua sitten vielä tällänen kysymys että mulle tuli murrosikä n.3-4 vuotta sitten ja vehje on 15 cm paraatikunnossa, että kasvaako se vielä ja onko sillä oikeesti jotain väliä. että tässä mitä mä aattelen.
 
molempi parempi
hei ympärileikatut miehet.

millaisilla konsteilla tyydytätte itseänne..? olen ymmärtänyt, että leikattu kyrpä vaatii vähän erilaista käsittelyä kuin nahallinen..`

ymmärrän myös sen, jos kukaan ei vastaa. kunhan kysyin.
 

Yhteistyössä