Ympärileikkaus ja seksi

  • Viestiketjun aloittaja nainen62
  • Ensimmäinen viesti
nainen62
Seurustelen mukavan miehen kanssa, joka on parikymppisenä ympärileikattu tiukan esinahan vuoksi. Seksi sujuu muuten ok, mutta miehelläni on laukeamisen kanssa ongelmia; tahtoo kestää ja kestää. Voisiko olla, että yhdyntä ""ei tunnu"" samalla tavalla kuin leikkaamattomilla? Naiset, joilla ymp.leikattu kumppani, kertokaa kokemuksistanne. Myös leikatut miehet voivat kommentoida.
 
Niin
Olehan nyt onnellinen, että mies kestää, ei sekään hääppöistä ole kun ukolla ruiskahtaa jo ekalla tai tokalla työnnöllä. Kyllä mä ainanki mielelläni nautiskelen vähän kauemmin, eikä nuo puhki kulu, jos on hyvät kosteudet
 
Nainen
Minulla muutamia seksikumppaneita ollut, olen myös huomannut ympärileikatun miehen olevan kestävämpi ainakin käsin tai suulla kiihoitettaessa. Jotenkin minusta on tuntunut että heillä paksumpi nahka terskassa kuin leikkaamattomilla. Esteettisesti pidän kyllä esinahallisia kaluja kauniimpina , mutta leikattu ja tattimainen terska näyttää kyllä petihommissa aseelta. Pakko myöntää että joskus kun olen ollut saunomassa siten että useampi mies niin paljas terska kyllä näyttää kiihoittavalta, johtuuko siitä että usein niillä paksumpi kalu ??
 
Älä höpötä,
sinut leikattiin siksi, ettet pysynyt nahastasi erossa, vaan vatkasit ja nuljuttelit sitä kaikissa mahdollisissa ja mahdottomissa paikoissa.
Olisivat muuten vieneet pakkohoitoon, mutta leikkaus pelasti taas.
 
Miksiköhän
Suurin osa lähi-idän POMMI miehistä on ympärileikattuja.
Oletko huomannut ukossasi kummallisia taipumuksia.
Saavat kai orgasmin vain pommi vyötäröllä.
Joten pidä silmällä.
 
oli nopea
Mulla taas on ihan päinvastainen kokemus. Ympärileikattu miesystävä laukesi jo muutaman työnnön jälkeen. Ei pystynyt millään pidättelemään. Sain tarpekseni ja erosin. Muutenkin ""normaali"" kulli näyttää paljon mukavammalta ja tuntuu myös (kädessä).
 
Mies
Minua ei ole ympärileikattu, mutta olen perinyt lyhyen esinahan. Kaluni ei ole järin suuri, mutta terska leveä ja kokonaan esillä lyhyen esinahan vuoksi. Olimme vaimon kanssa saunomassa tuttavapariskunnan kanssa. Rouva ei ollut saada silmiään irti kalustani. Näinköhän olisi kiihottavan näköinen lepotilassakin ilman huppua?
 
Lee
Eräs ympärileikattu kertoi minulle, että kun kalua ei ole suojaamassa ylimääräistä nahkaa, terska ""karaistuu"" eikä tällöin ole niin tuntoherkkä. Siksi se kestää pidempään. Esinahaton on minun silmiin kauniimpi ja mukavampi ottaa suuhunkin..
 
nainen
Minun miehellä on terska esinahan sisällä lepotilassa ja erektiossakin vain osittain tulee esille. Vasta kun työntää esinahan taakse paljastuu kokonaan. Myös minusta näyttää himokkaalta kun terska esillä aina, kyllä myönnän tilaisuuden tullen katsovani..
 
Lady
Minusta esinahaton kalu on puutteellinen. Eräs mies oli jopa katkera, kun häneltä oli lapsena viety esinahka ilman hänen suostumustaan. Olisi halunnut sen takaisin. Kyllä se huppu peniksen pään suojana on luonnon luoma. Sitähän on niin kiva vetää alaspäin ja paljastaa sen sisältä avautuva tulppaani.
 
sanna
Minun on jotenkin vaikea sanoa mitään näihin ""kumpi on parempi"" -keskusteluihin. Jokainen on sellainen kuin on ja hyvä niin. Mielestäni esinahkaa ei pitäisi leikata, jos siitä ei ole mitään haittaa. Nykyiselläni on esinahka leikattu teini-iässä, koska se aiheutti ongelmaa. Hän on kärsinyt erilaisuutensa takia, kuvitellut teininä että ympärileikattu olisi aihe häpeään.

Muistan että exällä oli aina kaikkee ällöttävää mujua ym. esinahan alla eikä suihinotto kyllä kiinnostanut kuin juuri suihkun jälkeen. Nykyisellä on niin siisti että voi melkeen milloin vaan. Ja exä oli nopea, nykyinen kestää sopivasti. Välillä hän on nopea (jos edellisestä kerrasta mennyt pitkään) ja välillä taas kestää ja kestää. Ihan normaalia mielestäni. Kyllä hän sanoo että leikkaus on vienyt tuntoherkkyyttä mutta en sitten tiedä. Kyllä mun pildestäkin on herkkyys vähentynyt, ihan vaan siksi että on harrastanut seksiä ja tottunut kosketukseen. Että vaikea se on kai sanoa tekeekö ympärileikkaus tunnottomammaksi.
 
ei auta
Ei tee tunnottomaksi, kun mieheltäni tulee jo parin työnnön jälkeen, vaikka on esinahka leikattu. Hän haluaisi nahan takaisin, sillä tuntee itsensä vajaaksi. Munakin näyttää pienemmältä ilman esinahkaa.
 
leikkaamaton
Ympärleikkaushan on keksitty huonon hygienian ja vähän veden maissa ehkäisemään tulehduksia.
Täällä kylmässä pohjolassa terska tarvii suojaa pakkasta vastaan. Niin ja onhan meillä leikkaamattomilla sekin, etu, että aina voidaan leikkaus tarvittaessa tehdäkin, kun taas leikkomuna ei koskaan saa huppuaan takaisin.
Sitäpaitsi paljas terska on niin herkkä, että kestää varmaan jonkun aikaa, ennenkuin se tottuu vaatteiden kosketukseen. Veikkaampa myös, että vastaavasti leikattu, turtunut muna ei koskaan saa enää tatsia pillun seinämiin ja hetuloihin.
 
Ihan kivasti wörkkii
Itselläni on leikattu, ja tuntoa löytyy kyllä, ei mitään ongelmaa. Tämä on muuten helppo pitää puhtaana. Ja onhan se melkoisen nuijan näköinen työkunnossa. Suosittelen naisten kokeilevan leikattua!
 
ei innosta
Turha yrittää kehua, kun nahkaa ei takaisin saa. Minun miehelläni on pitkähkö esinahka, mutta hyvin on kalu pysynyt puhtaana. Eiköhän se ole miehen omasta pesutiheydestä kiinni. Ja on myös komean näköistä, kun terska paljastuu tulppaanin lailla esiin erektiossa. Tämä seremonia jää toteutumatta ympärileikatulla. Pari sellaista olen nähnyt, eivät tehneet vaikutusta.
 

Yhteistyössä