Hae Anna.fi-sivustolta

Yo-juhlat

Viestiketju osiossa 'Kodin juhlat' , käynnistäjänä ap, 07.09.2010.

1. ap Vierailija

Eli meillä olisi ensimmäiset yo-juhlat joulukuussa (ainakin toivottavasti). Onko jotain vinkkejä yo-juhliin ja varsinkin syksyn yo-juhliin? Tiedän että olen vähän aikasessa, mutta mun mielestä on kiva suunnitella kaikkea ja sitten toteuttaa tarkan suunnitelman mukaan

2. No joo Vierailija

En tiedä, että minkä tyyppisiä vinkkejä kaipaat, mutta joulukuun juhlista tulee mieleen ainakin tietyllä lailla joulukoristelun hyödyntäminen koristelussa, esim. kynttilöitä ja havun oksia jne. Juomana voisi olla glögiä boolin sijaan (tai lisäksi). Jouluruokaa en tarjoaisi, sillä joulun alla itse kullakin on yleensä niin sen seitsemät pikkujoulut, että kinkkua ja laatikoita saa kystä kyllä, mutta jotakin mukavaa talvista tarjottavaa kuitenkin, esim. pataruokaa tai jotakin muuta mausteista ja täyteläistä.

3. yo Vierailija

Niinpä. Juhlat olisi tulossa, mutta mllähän senkin sit rahoittais. Pikavippi? En tiedä saaks niitä edes niin paljon, että olisi mitään hyötyä. Tai sitten yrittää tehdä tosi minimaalisella budjetilla kivat, tunnelmalliset juhlat. Mahtaisikohan se onnistuia?
    Voisihan se. Vaikka vielä niin että tietysti leipoo ja kokkaa itse. Onks teillä kokemusta: PIKAVIPPI! Ainoana Suomessa asiakaspalvelua 24/7. Tilillesi heti ja luotettavasti. Jopa 1000 euron pikavippi tilillesi max 30 min.
    vaikka ehkä mä mieluummin sitä olisi ilman?

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri