Hae Anna.fi-sivustolta

Yo-juhlissa alkoholitarjoilu?

Viestiketju osiossa 'Kodin juhlat' , käynnistäjänä hämmentynyt, 29.05.2012.

1. Menen huomenna ylppäreihin enkä tiedä varmaksi onko siellä tarpeeksi viiniä tarjolla. Otankohan oman kosanderin käsilaukkuun jos tarjoiluissa on pihistelty :)

2. roikkujat Vierailija

Minä muuten istun siihen valomerkkiin jos kerran olen kapakkiin lähtenyt, mistäs arvasit :)

3. Abi2016 Vierailija

Itse vedän ainakin omissa lakkiaisissani sellaset perseet shamppanjalle ettei mitään rajaa. Kolme vuotta paskaa ansaitsee yhden ryyppypäivän

4. Voi hyvä ihme! Vierailija

Miksi ihmeessä sinä lukiossa kolme vuotta istuit, jos se koko ajan vaan oli paskaa? Olisit mennyt vaikka ammattikouluun tai muuhun koulutukseen, mikä olisi oikeasti kiinnostanut?
    Ajattelit sitten kolmen vuoden jakson täydentää vielä yhdellä paskapäivällä ja saada siitäkin huonot muistot (jos mitään sen jälkeen muistat) ja pilata sen vielä vanhemmiltasikin? Joo, et todellakaan ollut kypsä lukioon tai saamaan yo-lakin, sääli, että veit paikan joltain kypsemmältä nuorelta ihmiseltä.

5. Jx Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    17
    Kyllä meillä ainakin kuohuviiniä tarjottiin lakkiaisissa viime lauantaina. Juhlat eivät olleet kotona, joten oli aivan jokaisen vieraan oma asia, jos halusi baarista ostaa juotavaa. Kuohuvan lisäksi oli viiniä juhlien järjestäjien puolesta. Kukaan ei lähtenyt juhlista kännissä. Itse sankari joi vain kaksi lasillista kuohuviiniä.

6. vierailija Vierailija

Mitä tiukkapipoja täällä oikein on. Itse olen ollut sukulaisten yo-juhlissa, joissa kunnon juomatarjoilu ja juhlitaan aamuyöhön saakka. En ymmärrä tällaista kukkahattutätimeininkiä. Ei alkoholi ole mikään syntinen asia, joka pilaa juhlat. Sehän vaa parantaa niitä!

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri