Hae Anna.fi-sivustolta

1. Anna.fi:n keskustelut siirtyvät Kaksplus.fi:n alle 1.12.2020.

Tästä syystä käyttäjätunnukset lakkaavat toimimasta. Voit luoda uudet tunnukset Kaksplus.fissä osoitteessa keskustelu.kaksplus.fi/register

Tervetuloa edelleen keskustelemaan kiinnostavista aiheista osoitteeseen keskustelu.kaksplus.fi

Ystävällisin terveisin,

Annan toimitus
    Dismiss Notice

Yo-kampaus + meikki sekä valokuvaus

Viestiketju osiossa 'Kodin juhlat' , käynnistäjänä ylioppilas 07, 02.05.2007.

1. ylioppilas 07 Vierailija

Minkälaisia yo-kampauksia tytöillä on ollut? Itselläni on hieman olkapäiden yli ylettyvät vaaleat hiukset ja tuntuu että vaihtoehdot ovat auki suorina/kiharrettuna tai nuttura. Olisi mukava nähdä toisten yo-kampauksia.

Olette käyneet ottamassa kampauksen yo-juhla aamuna? Onko meikki kuulunut mukaan ja milloin olette käyneet ottamassa yo-kuvat.

Itse etsin Turusta sopivaa kampaamoa, valokuvaamoa jossa teetättäisin kampauksen/meikin sekä studiota, jossa saa laadukkaat valokuvat.

2. yo95 Vierailija

Mulla oli yli 10 vuotta sitten niskanuttura ja sen ajan muodin mukainen heitto-otsuri (joka ei lakin alta sitten näkynyt), jonka kampaaja teki ylioppilasjuhla-aamuna ilman koekampausta. Itse tein meikin ja ehdin aamuvirkkuna käydä valokuvassa ennen ylioppilasjuhlaani. Neljä vuotta nuorempi pikkusiskoni varasi ajan myös koekampaukseen, joka oli muistaakseni viikkoa ennen lakkiaisia. Hän kävi valokuvassa koekampauspäivänä, sillä harvoinhan yo-kuvat otetaan selän puolelta (Ellet sitä erityisesti toivo esim. upean kampauksen vuoksi). Pikkusiskolla oli useista pienistä leteistä tehty niskanuttura.

3. ylioppinut97 Vierailija

Mulla oli aika klassinen nuttura, joka vielä tänäkin päivänä näyttää hyvältä kuvissa :) Monilla tytöillä oli auki kiharat pitkät hiukset, mut mun mielestäni se olisi ollut tylsä ratkaisu. Suunnittelin itse juhlapuvun eli oli myöskin ajaton kotelomekko ja jakkutakki, mut väri ja yksityiskohdat oli aika vinkeitä. Ehkä hieman 50-60-lukuun vivahtava kokonaisuus (puku+hiukset). Meikin tein itse ja se oli yllättävänkin onnistunut.

Valokuvaajalla kävin illalla (aikaisemmat ajat oli varattu) omien yo-juhlien ja kaverin yo-bileisiin siirtymisen välissä.

4. tee Vierailija

Olin pari vuotta sitten yo-juhlissa ja lähtiessä sain jo kuvallisen kiitoskortin käteen.

Oli ihan hieno idea.

5. opiskelija :) Vierailija

Hei, opettele nyt hyvissä ajoin tekemään kampaus ja meikki itse, säästyt monelta rahanmenolta kun parin vuoden päästä kuljet häissä, vuosijuhlissa, valmistujaisissa jne... Suosittelen! :)

Valokuva on eri asia, se kannattaa ottaa laatuliikkeessä.

6. eri asia Vierailija

Hei, on ihan eri asia olla itse ylioppilas kuin kulkea toisten juhlissa. Jos omat kampaustaidot eivät ole vielä mallikelpoiset tai kuten ylioppilas 07 haluaa jotain erikoista kannattaa minusta ehdottomasti kääntyä ammattilaisen puoleen. Hieman lätsähtänyt kampaus tai oienneet kiharat näkyvät erittäin hyvin ammattilaisten ottamissa kuvissa, kotikamera on armollisempi. Sitten kun on vieraana toisten juhlissa, ei kukaan kiinnitä samalla tarkkuudella huomiota meikkiin ja kampaukseen, joten yhdellä takuuvarmalla ja yksinkertaisella kampauksella pärjää joka juhlassa.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri