Yö rehevän rouvan luona

  • Viestiketjun aloittaja ´Mies30`
  • Ensimmäinen viesti
´Mies30`
Tämä tapahtui jo vuosia sitten. Olin silloin ujo ja naisten suhteen melko kokematon. Neitsyyden sentään olin jo menettänyt yhden mukavan, minua kaksikymmentä vuotta vanhamman naisen kanssa. Sinä iltana menin yhden kaverin synttäreille. Laittaiduin tietysti kunnolla ja pillua teki mieli, niin kuin aina. Panetusta vaan lisäsi muutama juotu olut. Tiesin, että siellä juhlissa on paljon kauniita nuoria naisia. Ja niin siellä olikin. Pyöreäpeppuisia nuoria meikattuja naisia. Jotkut oli pukeutuneet lyhyisiin hameisiin ja jotkut tiukkoihin housuihin. Ja useimmilla rinnat näkyi melkein puoliksi avoimista kauluksista. Tuntuu, että he oikein halusivat miesten katseet pukeutumisellaan ja käytöksellään. En voinut kuin kuvitella, millainen nautinto olisi ollut, jos olisi saanut jonkun niistä naisista sinä iltana. Nauttia terhakoista rinnoista. kiinteästä pepusta, nuoresta pillusta... Naista teki mieli, niin että pahaa teki. Lähes kokematon, kun olin. Olin siihen aikaan onnistunut tutustumaan yhteen rehevään, neljän kymmenen ikään ehtineeseen naiseen. Oltiin nähty muutaman kerran aikaisemmin ja minulle oli jäänyt hänestä hyvin myönteinen kuva. Siellä juhlissa keräsin sitten rohkeutta ja lähetin kyseiselle naiselle tekstarin. Kysyin siinä lähinnä kuulumisia ja kysyin myöskin, että olisiko mahdollista nähdä vaikka jo tänä iltana. No se nainen vastasi ja sanoi että oli jo pidempään odottanut viestiä minulta. Hän sanoi, että lapset olivat pois tämän viikonlopun ja että hän olisi yksin kotona. Olin kuulema tervettullut kylään. Oli mahtava ja kiihottava tunne, kun tiesi että saisi mennä vielä samana iltana kylään naisen luokse ja olla siellä hänen kanssa kahden. Jatkuu...
 
´Mies30`
Alkuperäinen kirjoittaja ´Mies30`;10847380:
Tämä tapahtui jo vuosia sitten. Olin silloin ujo ja naisten suhteen melko kokematon. Neitsyyden sentään olin jo menettänyt yhden mukavan, minua kaksikymmentä vuotta vanhamman naisen kanssa. Sinä iltana menin yhden kaverin synttäreille. Laittaiduin tietysti kunnolla ja pillua teki mieli, niin kuin aina. Panetusta vaan lisäsi muutama juotu olut. Tiesin, että siellä juhlissa on paljon kauniita nuoria naisia. Ja niin siellä olikin. Pyöreäpeppuisia nuoria meikattuja naisia. Jotkut oli pukeutuneet lyhyisiin hameisiin ja jotkut tiukkoihin housuihin. Ja useimmilla rinnat näkyi melkein puoliksi avoimista kauluksista. Tuntuu, että he oikein halusivat miesten katseet pukeutumisellaan ja käytöksellään. En voinut kuin kuvitella, millainen nautinto olisi ollut, jos olisi saanut jonkun niistä naisista sinä iltana. Nauttia terhakoista rinnoista. kiinteästä pepusta, nuoresta pillusta... Naista teki mieli, niin että pahaa teki. Lähes kokematon, kun olin. Olin siihen aikaan onnistunut tutustumaan yhteen rehevään, neljän kymmenen ikään ehtineeseen naiseen. Oltiin nähty muutaman kerran aikaisemmin ja minulle oli jäänyt hänestä hyvin myönteinen kuva. Siellä juhlissa keräsin sitten rohkeutta ja lähetin kyseiselle naiselle tekstarin. Kysyin siinä lähinnä kuulumisia ja kysyin myöskin, että olisiko mahdollista nähdä vaikka jo tänä iltana. No se nainen vastasi ja sanoi että oli jo pidempään odottanut viestiä minulta. Hän sanoi, että lapset olivat pois tämän viikonlopun ja että hän olisi yksin kotona. Olin kuulema tervettullut kylään. Oli mahtava ja kiihottava tunne, kun tiesi että saisi mennä vielä samana iltana kylään naisen luokse ja olla siellä hänen kanssa kahden. Jatkuu...
Piti kumminkin jäädä vielä juhliin, kun olin kaverin kyydillä. Nyt oli vielä kiihottavampaa katsella näitä nuoria nättejä tyttöjä, kun tiesi, että on itseläkin pieni mahdollisuus saada naista. Uskalsin jopa juttelemaan yhden parikymppisen naisen kanssa. Sillä oli semmonen kymmenen senttiä polven yläpuolelle ulottuva hame ja rinnat reilusti paljastava kaula aukko. Kyllä se tyttö varmasti huomasi, että katsoin sitä sillä silmällä. Mutta ujo kun olin, niin en tietysti uskaltanut tehdä aloitetta, vaan piti vaan tyytyä haaveilemaan nuoren naisen alastomasta vartalosta. Onneksi kutsu uuden naisystäväni luokse oli voimassa ja hänen kanssaan illan aikana vaihdetut tekstiviestit lupasivat hyvää...
 
´Mies30`
Alkuperäinen kirjoittaja ´Mies30`;10847415:
Piti kumminkin jäädä vielä juhliin, kun olin kaverin kyydillä. Nyt oli vielä kiihottavampaa katsella näitä nuoria nättejä tyttöjä, kun tiesi, että on itseläkin pieni mahdollisuus saada naista. Uskalsin jopa juttelemaan yhden parikymppisen naisen kanssa. Sillä oli semmonen kymmenen senttiä polven yläpuolelle ulottuva hame ja rinnat reilusti paljastava kaula aukko. Kyllä se tyttö varmasti huomasi, että katsoin sitä sillä silmällä. Mutta ujo kun olin, niin en tietysti uskaltanut tehdä aloitetta, vaan piti vaan tyytyä haaveilemaan nuoren naisen alastomasta vartalosta. Onneksi kutsu uuden naisystäväni luokse oli voimassa ja hänen kanssaan illan aikana vaihdetut tekstiviestit lupasivat hyvää...
Vihdoin koitti se hetki, kun olin saanut kyydin ystäväni luokse. Olin rapussa ja minulle avattiin ovi. Näin nyt tämän rouvan, jota olin koko illan ajatellut. Huomasin kyllä heti, että hän oli laittautunut minua varten, enkä voinut olla ihailematta hänen upeita naisellisia muotoja. Ehkä hän jo silloin huomasi kuinka puutteessa olin. Istuimme olohuoneen sohvalle, juomaan viiniä. Tunnelma oli vapautunut ja keskustelu sujui hyvin hänen kanssaan. Nautin hänen seurastaan suunnattomasti ja siitä mitä näin. Aikuisen rehevän naisen rinnallani sohvalla. Varsinkin hameen alta näkyvät paksut sukkahousuihin verhoillut reidet ja reilusti punatut huulet saivat minut käymään kuumana. En voinut enään vastustaa kiusausta, vaan laskin käden hänen reidelleen. Se jännitti, mutta hän ei reakoinut siihen kielteisesti ollenkaan. Päin vastoin hän alkoi avoimesti kertomaan, kuinka paljon on kaivannut mies-seuraa ja kuinka iloinen on komean nuorenmiehen vierailusta...
 
´Mies30`
Alkuperäinen kirjoittaja ´Mies30`;10847423:
Vihdoin koitti se hetki, kun olin saanut kyydin ystäväni luokse. Olin rapussa ja minulle avattiin ovi. Näin nyt tämän rouvan, jota olin koko illan ajatellut. Huomasin kyllä heti, että hän oli laittautunut minua varten, enkä voinut olla ihailematta hänen upeita naisellisia muotoja. Ehkä hän jo silloin huomasi kuinka puutteessa olin. Istuimme olohuoneen sohvalle, juomaan viiniä. Tunnelma oli vapautunut ja keskustelu sujui hyvin hänen kanssaan. Nautin hänen seurastaan suunnattomasti ja siitä mitä näin. Aikuisen rehevän naisen rinnallani sohvalla. Varsinkin hameen alta näkyvät paksut sukkahousuihin verhoillut reidet ja reilusti punatut huulet saivat minut käymään kuumana. En voinut enään vastustaa kiusausta, vaan laskin käden hänen reidelleen. Se jännitti, mutta hän ei reakoinut siihen kielteisesti ollenkaan. Päin vastoin hän alkoi avoimesti kertomaan, kuinka paljon on kaivannut mies-seuraa ja kuinka iloinen on komean nuorenmiehen vierailusta...
Hyväilin hänen reittään samalla, kun tunsin hengitykseni kiihtyvän kiimasta. Hän tuli lähemmäksi ja aloimme suutelemaan intohimoisesti. Annoin käden liukua yhä syvemmälle hameen alle reittä pitkin. Iloinen yllätys oli, että hänellä oli sty-upit jalassa. Se kiihotti minua entisestään ja suutelin häntä aina vaan intohimoisemmin. Kuulin kuinka hänenkin hengityksessä kiihtyi, kun suutelimme kunnolla. Välillä suutelin hänen kaulaansa samalla kun hän nyt jo estotta kertoi, kuinka paljon on kaivannut seuraani. Minä puolestaan kerroin, kuinka paljon olen kypsän ja rehevän rouvan tarpeessa. Sitten hän nousi ylös ja talutti minut makuuhuoneeseen. Hän riisui paitani ja housuni ja käski istumaan sängyn reunalle. Kaluni pullotti kovana alushousujeni alla, kun istuin siinä. En yrittänyt peitellä sitä vaan nojaiduin käsieni varaan taakseppäin. Näin kuinka naiseni laskeutui polvilleen jalkojeni väliin lattialle. Hän alkoi suutelemaan rintaani ja vatsaani. Lopulta hän riisui alushousuni. Olin nyt alasti kulli kiimasta pystyssä hänen edessään. Hetkeäkään epäröimättä hän otti kaluni suuhunsa ja alkoi liikuttamaan maalattuja huulia edes takaisin mulkullani. Voi kuinka hyvältä ne pehmeät huulet tuntui ja näky oli tosi kiihottava. Siinä aikuinen nainen sai sitä mitä halusi. Nuoren miehen kokematonta munaa. Hän imi munaani kunnolla ja olin tosi kiimassa, kun hän lopetti. Nousimme ylös. Tartuin nyt hänen takapuoleen. Nostin hameen ylös ja riisuin hänen pikkuhousunsa. Puristelin rehevää takapuolta ja nautin. Kova kaluni painautui hänen vatsaansa vasten, kun nautin tästä rehevästä naisesta. En voinut enään vastustaa kiusausta, vaan työnsin hänet kevyesti sängylle selälleen. Asetuin polvilleen lattialle hänen reisien väliin ja nostin niitä vähän. Näin nyt muodokkaat stay-uppien verhoamat reidet ja kiimaisen naisen pillun edessäni. Tuntui uskomattomalta, että olin saamassa vihdoin pillua ja vieläpä näin upealta rehevältä naiselta. En voinut enään odottaa, vaan levitin hänen jalat kunnolla ja aloin nuolemaan tätä ihanan naisen ihanaa vakoa. En olisi voinut kuvittellakkaan kuinka märkä hän oli. Levitin pillun oikein isoksi, että pääsin nuolemaan kunnolla tätä läpimärkää vittua. Nuolin kunnolla ja nautin todella! Nuolin pitkin vedoin ja syvältä ja kuulin kuinka rouva huusi melkein nautinnosta. Nuolin häntä kauan ja tunsin kuinka koko naama kostui pillun mehuista. Kiima oli molemmilla valtava kun hän sanoi laukeavansa kohta. Tunsin kuinka pillu kostui entisestään ja kuinka hän lopulta laukesi, kun nuolin häntä koko voimalla. Olin äärimmäisen kiihoittunut ja nousin heti hänen päälleen ja työnsin kovana seisovan kyrpäni paljaalteen sisälle liukkaaseen pilluun. Se upposi sinne kuin itsestään ja aloin naimaan häntä rytmikkäästi. Voi kuinka hyvältä tämä kaikki tuntuikaan. Rehevän naisen estoton seksiseura. Nussin häntä loppujen lopuksi koko voimalla. Kuulin läpimärän pillun litinän ja sängyn natinan ja kuulin kuinka seksikumppanini huusi nautinnosta. Se kuului varmaan naapuri huoneistoon asti. En voinut enään vastustaa vaan laukesin koko voimalla. Annoin koko lastin lentää sisälle pilluun viimeistä pisaraa myöden.
Makasimme molemmat alasti sängyllä. Huilimme ja nautimme toistemme seurasta. Rakastelimme vielä kerran yöllä ja heti aamulla herättyämme. Nyt olin saanut kunnolla naista.
 

Yhteistyössä