Yö..

  • Viestiketjun aloittaja Susi
  • Ensimmäinen viesti
Susi
Sudella on aina kynttilöitä, Susi pitää pehmeästä valosta.. Astuit liian lähelle Sutta.. Susi nappaa sua vyötäröltä kiinni ja vetää sinut suden lihaksikasta valmiiksi alastonta vartaloa vasten..
 
Susi
Sinussa on jotakin erikoista.. Sä et taida olla ihan tavallinen narttu.. Tartun hiuksistasi kevyesti kiinni, en halua että pakoilet minun katsetta.. Sinun silmissä on kysyvä ilme.. Sä viehätät minua..
 
Lupus
Tiesin minkä väriset silmät sulla on jo ennen ku uskalsin katsoa. Vain yhdellä sudella on siniset... Sä olet pelottava,en uskonut että olisit. Taitaa narttu alkaa taipua Suden edessä. Enpä olis uskonut...
 
Susi
Haluan maistaa sua.. Pidän hiuksiasi lujassa otteessa, ettet voi pakoilla.. Huuleni koskettavat huuliasi.. Maistelen hitaasti makuasi.. Pikkuhiljaa suudelmani muuttuu kovemmaksi ja vaativammaksi..
 
Lupus
Mun punaiset kiharat irtoaa hiuslenkistä ja ovat valtoimenaan... Kutittaako ne sua,vai miksi hierot leukaasi mun olkapäähän...? Ole varovainen,sillä jos silmiini katsot,niin sinne voit hukkua... Sä tuoksut niin hyvälle,en tiedä mitä tää on... Tekisi mieli lipaista kielen kärjellä avaamatta silmiä...haluaisin tietää miltä maistut... Saanko?
 
Lupus
Sä maistut suolaiselta... Miks mun ripset on kosteat...? Sun silmät näyttää kauniilta kynttilänvalossa. Mun tuijotus saa mut menemään hämilleen. Mun huulet hakeutuu sun kaulalle ja mä kuulen kun sä henkäiset,kun mun kieli siirtyy pikku hiljaa sun kaulalla ennen ku näykkäsen sua vaativasti...
 
Susi
Susi ilahtuu huomatessaan että uudesta nartusta löytyy luonnetta.. Sinun näykkäys kiihottaa sutta.. Tiukennan otettani hiuksistasi ja läimäytän sua pyllylle.. Se on mukavan kiinteä.. Vedän sinut tiukemmin itseäni vasten ja näykkäsen sinun korvaasi..
 
Lupus
Mä kierrähdän ympäri sun otteessa ja sä koskettelet huulilla mun niskaa...en tiedä miten löydät sen kohdan,joka saa mut vaikertamaan hiljaa... Mun korvannipukka on tulessa... Sä tunnut niin hyvälle... Painaudun lähemmäs sua...
 
Susi
Kukaan narttu ei ole kiihottanut minua pitkään aikaan samalla tavalla, kuin sä.. Irroitan otteeni hiuksistasi ja nostan sinut syliini.. Pidän kiinni pakaroittesi alta ja sä kiedot jalkasi minun ympärille.. Suutelen sua intohimoisesti.. Näykin välillä huuliasi.. Sinun kätesi ovat minun ympärillä.. Kannan sinua sängyä kohti..
 
Lupus
Kiedon kädet sun kaulan ympärille ja pidän lujaa kiinni... Sä et saa silmiäsi irti minusta. Sä laitat mut selälleen sänkyyn ja kumarrut mun ylleni... Mun huulet tavoittaa sun nännin ja kieleni vaeltaa sen ympärillä... Toisella kädellä pidän sua kiinni niskan takaa ja sä hamuilet mun rintaa kädelläsi... Pyydän sua olemaan hellä... Olethan? Miks tää tuntuu niin oikealta... Mä putoan...
 
Lupus
Mä katson kun liekit leikkii seinällä ja sun varjoa kun sä imet mun rintoja hellästi... Mä kiedon jalat sun ympärille ja kierrähdän sun päälle. Sun sinisissä silmissä leimahtaa,kun jäät alakynteen,mut mä suutelen sut hiljaiseksi...
 
Susi
Annan sun hetken ajan jatkaa suutelua.. Mutta varoittamatta mitään tartun hiuksiisi kiinni ja pyöräytän sut takaisin selällesi, ennen kuin tajuat edes mitä oikein tapahtui.. En päästä otettani hiuksistasi ja taivutan päätäsi taaksepäin.. Näykin kaulaasi, korviasi ja huuliasi..
 

Yhteistyössä