Yö..

  • Viestiketjun aloittaja Susi
  • Ensimmäinen viesti
Lupus
Sun sormet myötäilee mun tatuointia... Mä olen avuton enkä pysty,en halua vastustella sua. En tiedä mitä sä musta haluat,tää kaikki on niin uutta...en ole koskaan ennen tuntenut sutta ihollani...
 
Susi
Lopetan sinun näykkimisen ja katson sua syvälle silmiisi.. Yrität kääntää katsettasi, mutta käännän kasvosi takaisin mua kohti .. Näen avuttomuuden silmissäsi, mutta näen jotain muutakin.. Sä nautit selvästi.. Mä haluan maistaa sua narttuni.. Haluan maistaa kaikkein haavoittuvinta osaasi.. Irrotan otteen hiuksistasi ja liikun alapäätäsi kohti.. Komennan sua levittämään reisiäsi..
 
Lupus
Käännän katseeni sivuun ja annan periksi halulleni. Annan sun taivuttaa mun reidet erilleen,en tehnyt niin... Nostan kädet ja otan sängyn päädyn metallisista kaarista kiinni... Tunnen kuinka sun kieli käväisee varovasti mun klitoriksella..:mä voihkaisen ja mun selkä taipuu kaarelle. Huomaan sun katselevan mun reaktiota ja hymyilet. Sun hengitys kutittaa mun reisiä ja kohottaudun hieman ylemmäs. Sä et anna mun tehdä niin...
 
Susi
Mä annan lujan läimäytyksen reidellesi, tajuat vihjeen ja painut takaisin alas selällesi.. Levitän sinun häpyhuulesi erilleen ja pitkällä kielenvedolla maistan vakoasi.. Sä maistut kiihottavalta.. Siirrän kieleni sinun klitalle.. Pyöritän kieltäni kiusoittelevan hitaasti sen ympärillä.. Samalla työnnän sormen sinun sisääsi.. Sinun pillu tuntuu ihanan lämpimälta sormeni ympärillä..
 
Lupus
Olen täysin sun pauloissasi... Epäilen että susi on tehnyt tätä ennenkin... Tunnen kuinka kostun aina vaan enemmän ja mun halua kohoaa taivaisiin... Sun kielesi liikkuu sulavasti mun jalkojen välissä ja en tiedä mitä tekisin. Odotan vain paikoillani että antaisit minulle käskyn ottaa sut mun sisälle... En kestä enää kauaa ja pieni huuto,jonka vain susi voi kuulla kaikuu luolassa... Mun lantio liikkuu sun tahdissa haluten lisää...
 
Susi
En mä sua helpolla aio päästää.. Olet saanut tällä erää tarpeeksi kielihoitoa.. Vetäydyn pois jalkojesi välistä ja nousen ylös.. Tulen seisomaan sängyn viereen aivan lähellesi.. Otan hiuksistasi kiinni ja kohotan sinut istumaan sängylle.. Pidän kovaa kaluani kädessäni ja sanon että nyt on nartun aika maistaa minua.. Näytä mihin pystyt..
 
Lupus
Mä katson sua silmiin kun otan kalusi suuhuni... Lipaisen kielellä ja painan huuleni sen ympärille. Sä pidät mua hiuksista kiinni. Mä en irrota katsettani sudesta,vaan katson kun sä nautit... Pikkuhiljaa vaativammin mä maistan sua. Mun kieli vaeltaa ja pyörii sun kalun ympärillä. Mä työnnän sen niin syvälle ku pystyn ja sä värähdät... Toisella kädellä mä hieron sun kiveksiä hellästi ja kuuntelen kun sä huokailet ja kerrot pitäväsi... Sä maistut niin hyvälle. Mä pujotan sormeni sun sormien lomaan ja sun toisen käden ote mun hiuksissa tiukkenee... Mä maistan sun kiihkon ja en uskalla imeä enää kauempaa... Sä kohottaudun ja siirryn nuolemaan sun nännejä. Samalla hieron sun kivikovaa kalua mun reittä vasten... Olen valmis tekemään mitä haluat...
 
Susi
En pidä siitä että lopetit ilman lupaa.. Läimäytän sua kevyesti rinnalle ja käännän hiuksistasi kiinnipitäen kasvosi mua kohti.. Silmäsi leimuavat.. Tuijotan syvälle silmiisi ja sinun katseesi muuttuu taas hieman araksi.. Kovetit kuitenkin kaluni kivikovaksi ja mulle herää halu nussia sinua joten päätän unohtaa sen että ilman lupaa lopetit äsken imemisen.. Irrotan otteen hiuksistasi.. Tartun vyötäröösi ja käännän sinut lujalla liikkeellä ympäri mahallesi.. Kierrän taaksesi ja nostan pyllyäsi.. Vedän sen itseäni vasten.. Sä tunnet kaluni pillusi huulilla..
 
Lupus
Kurottaudun ottamaan kiinni sängyn päädystä ja tunnen kätesi lantiollani... Liikahdan varovasti lähemmäs ja sä painut sisälle minuun. Mun huulilta pääsee valitus ja sä painat mua rytmilläästi takaa syvemmälle ja syvemmälle... Meidän varjot näyttää villeiltä seinällä... Sä tunnut niin hyvältä. Viime kerrasta on pitkä aika ja mä tunnen kuinka ensimmäinen väristys kulkee mun läpi... Sä läimäytät mua pyllylle ja mä saan hillittyä itseni... Mä kierrähdän kyljelleni ja annan sun tulla muhun sivusta. Mä katson sua silmiin,mut sä käännät katsees pois. Tiedät että olen leimahtamispisteessä ja sä sanot mulle hellästi,että...
 
Susi
Sä olet ainutlaatuisin narttu jonka mä olen pitkään aikaan tavannut=) Huomaan että sanani toivat silmiisi pilkkeen, jota et ole mulle aiemmin näyttänyt.. Haluan katsoa sua silmiin samalla kun nussin sinua, joten kieräytän sinut selällesi.. Tartun kiinni nilkoistasi ja levitän jalkojasi kunnolla.. Sun katse saa mut valtavaan kiihkoon.. Pidän nilkkojasi tiukasti käsissäni ja nussin sua koko ajan entistä raivokkaammin.. En irrota katsettani silmistäsi hetkeksikään.. Nussin sua todella syvälle.. Kaluni takoo sinua armotta..
 
Lupus
Mä en pysty hillitsemään enää itseäni yhtään kauempaa... Mun selkä menee kaarelle kun mä huudan,ku orgasmi värisyttää mun vartaloa. Sä et silti anna mulle rauhaa,vaan jatkat entistä varmempana itsestäsi... Mä nykäisen itseni sua lähemmäs ja taivutan jalat sun reisien taakse ja kapuan sun syliin. Sä laitat kätesi mun ympärille ja suutelet mua. Mun rinnat painatuu sun kasvoille ja sä nautit siitä suunnattomasti. Mä keinun sun sylissä ja sä ohjailet mun vartaloa. Se tuntuu hyvältä. Mä painan sut selällesi sänkyyn ja hymyilen,kun kiukku on sun silmissäsi hetken... Mä pysähdyn,en liikahda lainkaan ja sä huokaiset... Mä kysyn että jatketaanko me ja sä otat mua tiukasti lantiolta kiinni ja....
 
Susi
Annan sulle luvan aloittaa ratsastuksen.. Mua kiihottaa nähdä rintojesi pomppivan ylös ja alas, kun sä villiinnyt ratsastamaan minun päällä.. Tartun rintoihisi kiinni, haluan pitää niitä käsissäni.. Sä laitat omat kätesi minun käsien päälle.. Kätemme sulautuvat yhteen rintojesi ympärillä.. Sä kiihdytät tahtia ja villiinnyt täysin päälläni... Yllättäen mä nousen ylös istumaan ja kiepautan sinut takaisin alleni.. Varmuuden vuoksi pidän nyt käsistäsi kiinni.. Tunnet minun kuuman hengityksen kasvoillasi.. Mä nussin sua armottoman rajusti, enkä piittaa sinun hiljaisesta valituksesta.. Katsomme toisiamme silmiin.. Mä tunnen että multa alkaa tulemaan.. Tunnet kuinka kaluni alkaa sykkimään sisälläsi.. Mä ummistan silmäni ja lasken spermani narttuni sisälle.. Hikiset vartalomme painuvat yhteen ja mä rentoudun sua vasten.. Sitten nostan pääni ylös katson sua silmiin hellästi ja sitten suutelen sua hellästi suulle..
 
Lupus
Taisin saada hyvänyönsuudelman lisäksi hmmm... Kokemuksen ;) grrr.... Ja tässä pitäis nyt pudota uudelleen... Pimeä pelottaa vieläkin ja yksinäistä on täällä. Nuku kaunista Lupusunta siellä missä susihukka oletkin. Sulla on kauniit silmät...
 
Susi
Ei sinun tarvi mitään pelätä, susi suojelee sinua kaiken aikaa vaikka et sutta näkisikään=) Joten voit nukkua rauhassa, susi vartioi sinua=)) Vielä kerran todella kauniita ja suloisia unia sinulle:)
 

Yhteistyössä