Yöasu

  • Viestiketjun aloittaja tyttönen90
  • Ensimmäinen viesti
Leena
Nykyään se useimmin käytetty asu on aivan ilkosen alasti. =) Mutta pidän sellaisista ihanan keveistä satiinisista baby doll asuista tai pidemmistä satiini yöpuvuista.
 
ulpukka 64
nukkuisin varmaan aina alasti,mutta ku meillä ei ovea makkarissa ja miesystävän teini-ikäiset lapset kulkee huoneen ohi.Mutta sillon ku ne kotona,ni mulla lyhyt t-paita tai sitte tosi lyhyt yöpaita,mikä ei missään nimessä saa jäädä pepun alle, tai tulee tunne että kuristun.Mutta aina ehottomasti ilman pikkupöksyjä,ja sukat jalassa.Mutta tosi on se että pikkarit jalasa ei voi nukkua.
 
Yleensä...
...nukun alasti tai jonkinsorttinen t-paita päällä - ja ilman pikkuhousuja aina - ja mieheni joko alasti tai kalsareissa. Poikkeuksen tekevät varhaisen kevään ja myöhäisen syksyn mökkireissut, jolloin vedän päälleni paksun (flanelli)pyjaman ja villasukat : )
 
monarkia
Alkuperäinen kirjoittaja ulpukka 64:
nukkuisin varmaan aina alasti,mutta ku meillä ei ovea makkarissa ja miesystävän teini-ikäiset lapset kulkee huoneen ohi.Mutta sillon ku ne kotona,ni mulla lyhyt t-paita tai sitte tosi lyhyt yöpaita,mikä ei missään nimessä saa jäädä pepun alle, tai tulee tunne että kuristun.Mutta aina ehottomasti ilman pikkupöksyjä,ja sukat jalassa.Mutta tosi on se että pikkarit jalasa ei voi nukkua.
Ulpukka minkä laiset sukat jalloissa nukut?
 
Jotain ihan muuta
Alkuperäinen kirjoittaja monarkia:
Alkuperäinen kirjoittaja ulpukka 64:
nukkuisin varmaan aina alasti,mutta ku meillä ei ovea makkarissa ja miesystävän teini-ikäiset lapset kulkee huoneen ohi.Mutta sillon ku ne kotona,ni mulla lyhyt t-paita tai sitte tosi lyhyt yöpaita,mikä ei missään nimessä saa jäädä pepun alle, tai tulee tunne että kuristun.Mutta aina ehottomasti ilman pikkupöksyjä,ja sukat jalassa.Mutta tosi on se että pikkarit jalasa ei voi nukkua.
Ulpukka minkä laiset sukat jalloissa nukut?
Tuo nyt luulee tietenkin että Ulpukka nukkuu jossain verkko-stay-upeissa, ihan siltä kuulostaa kysymyksen tyyli... Vastaan puolestaan, että todennäköisimmin villasukissa tai ruttuisissa puuvillasukissa. Sukat pannaan yöksi lämmittämään, ei kiihottamaan. Esileikit eri juttu.
 
ulpukka 64
No ei tosiaanka mitään verkko stay-uppeja,ehdottomasti valkoset puuvillaiset nilkkasukat. Talvella villasukat. Mutta jos mies pyytäis käyttämään jotaki stay-uppeja,niin mikä ettei,voishan sitä kokeilla. Muutenki oon ajatellu hankkivani sellaset sukkahousut mitkä haaroista auki,en tosin nukkumiskäyttööön.
 
nainen 25
En ole käyttänyt minkäänlaista yöasua enää kahdeksaan vuoteen, olen sitten nukkunut yksin tai miehen kanssa. Yöasun pitäminen ei vain tunnu hyvältä nukkuessa, eikä toisaalta tulisi edes mieleen laittaa mitään päälle.
Jos yöasun käytöllä ei ole mitään järkevää syytä, niin mielestäni se vie kaiken läheisyyden yhdessä nukkumisesta (toisaalta en käytä sitä myöskään siis yksinkään nukkuessani). Ja flanellinen yöasu normaalikäytössä ei mielestäni ole seksikäs.
 
monarkia
Alkuperäinen kirjoittaja ulpukka 64:
No ei tosiaanka mitään verkko stay-uppeja,ehdottomasti valkoset puuvillaiset nilkkasukat. Talvella villasukat. Mutta jos mies pyytäis käyttämään jotaki stay-uppeja,niin mikä ettei,voishan sitä kokeilla. Muutenki oon ajatellu hankkivani sellaset sukkahousut mitkä haaroista auki,en tosin nukkumiskäyttööön.
Ulpukka sinussa on tyyliä,meinaan noissa haaroissa aukko sukkahoisuista ja stayn upeista,hanki ihmeessä.Miten olis vielä makari saappaat.
 
monarkia
Alkuperäinen kirjoittaja ulpukka 64:
Tyyliä? Kiitos monarkia. Mutta kuule, ku mä en maalaisena tiedä mitkä makari saappaat on? Kerro?
No nehän ovat tuollaiset sexisaappaat. polvi tai reisisaappaat mieluummin reisi pituudella minusta.Materiaalina vaikka nahka tms.Voi kai noita" makarisaappaita" käyttää muuallakin kuin sänkyssä,että tuollaista.
 
monarkia
Alkuperäinen kirjoittaja ulpukka 64:
No just,joo elikkä semmoset huorasaappaat,ruma nimi joo. Mutta mulla on semmoset,mutta kuinka ihmeessä niitten kaa voi nukkua?
Minkälaiset huorasaappaat sinulla on?tosin voihan ne jalassa vaikka nukkuakin jos ei muuta kyhäile sänkyssä.
 
yöperhonen-69
yöasuni on vaaleanpunainen, silkkinen toppi. eikä pikkareita.
Ja kun tuo vaaleanpunainen on pyykissä, niin silloin yöasunani on musta, silkkinen toppi eikä edelleenkään pikkareita.
 
Leena
Alkuperäinen kirjoittaja monarkia:
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Kyllä on, tuli hankittua ne viikolla kun kävin kaupungilla. =) Aika äreet etten sanoisi!!!
kertositko miten äreet Leena saappaasi ovat?korko, varrenpituus,materiaali ym.

Jo vain. =) Sellaiset hieman alle polven olevat, koska en ole mikään missi mitoissa oleva, niin nämä ovat sopivammat...kiiltävää mustaa nahkaa...nyt en ole kyllä aivan varma, ovatko teko vaiko oikeaa nahkaa..saattaa olla kumpaa vain. heh heh. =) Vetoketjulla kiinni ja korot on. =)
 
monarkia
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Alkuperäinen kirjoittaja monarkia:
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Kyllä on, tuli hankittua ne viikolla kun kävin kaupungilla. =) Aika äreet etten sanoisi!!!
kertositko miten äreet Leena saappaasi ovat?korko, varrenpituus,materiaali ym.

Jo vain. =) Sellaiset hieman alle polven olevat, koska en ole mikään missi mitoissa oleva, niin nämä ovat sopivammat...kiiltävää mustaa nahkaa...nyt en ole kyllä aivan varma, ovatko teko vaiko oikeaa nahkaa..saattaa olla kumpaa vain. heh heh. =) Vetoketjulla kiinni ja korot on. =)
Oliko hintavat saappaasi ? ,kuvailustasi päätellen saappaasi on sexsikkäät.Enempi minäkin pidän vähän pyylevistä naisista,kui luurankoista,mutta luonnekkin on tärkeä.
 

Yhteistyössä