Yöasu

  • Viestiketjun aloittaja tyttönen90
  • Ensimmäinen viesti
kia87
Alkuperäinen kirjoittaja nainen 25:
En ole käyttänyt minkäänlaista yöasua enää kahdeksaan vuoteen, olen sitten nukkunut yksin tai miehen kanssa. Yöasun pitäminen ei vain tunnu hyvältä nukkuessa, eikä toisaalta tulisi edes mieleen laittaa mitään päälle.
Jos yöasun käytöllä ei ole mitään järkevää syytä, niin mielestäni se vie kaiken läheisyyden yhdessä nukkumisesta (toisaalta en käytä sitä myöskään siis yksinkään nukkuessani). Ja flanellinen yöasu normaalikäytössä ei mielestäni ole seksikäs.


Ei flanellinen yöasu olekkaan seksikäs, mutta tarviiko yöasun edes olla seksikäs? Ja onhan yö asuissa paljon muitakin vaihtoehtoja kuin flanellinen yöasu. Mää en ainakaan halua nukkua alasti, se ei tunnu mitenkään mukavalle.
 
Leena
Opetella siihen minunkin piti.Kun koko ikäni olin nukkunut yöpaita ylläni.Nyt en enää mielellään laita yöpaitaa, on se niin vapaa tunne kun ei mistään kohti kiristä eikä purista, ei jää helma pyöriessä kyljen alle yms. =)
 
Paitsu
Riippuu ihan ajasta ja paikasta, mikä on yöasu. Yksin kotona käytän trikoisia paituleita ja pikkareita; säästää lakanoita, kun ei hiki imeydy suoraan niihin. Kun miesystävä tulee tai olen hänen luonaan, olen nakuna. Kylään otan mukaan jonkun siistin paitulin; noloa juosta alasti vessaan yöllä. MÖkillä etenkin keväällä ja syksyllä on pitkä, pitkähihainen yöpaita yllä, oli miestä mukana tai ei, sillä mökillä voi olla koleaa ja patjat kylmät. Jne...
 
kia87
Alkuperäinen kirjoittaja Paitsu:
Riippuu ihan ajasta ja paikasta, mikä on yöasu. Yksin kotona käytän trikoisia paituleita ja pikkareita; säästää lakanoita, kun ei hiki imeydy suoraan niihin. Kun miesystävä tulee tai olen hänen luonaan, olen nakuna. Kylään otan mukaan jonkun siistin paitulin; noloa juosta alasti vessaan yöllä. MÖkillä etenkin keväällä ja syksyllä on pitkä, pitkähihainen yöpaita yllä, oli miestä mukana tai ei, sillä mökillä voi olla koleaa ja patjat kylmät. Jne...


Miksi nukut miehen kanssa alasti kun muuten kuitenkin käytät yöasua? Miksi et käytä sitä myös miehen kanssa nukkuessa?

Mää en nuku koskaan alasti, nukuin sitten yksin tai miehen kanssa. Mun mielestä pitää olla jotain päällä, muuten tuntuu inhottavalta.
 
monarkia
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Alkuperäinen kirjoittaja monarkia:
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Kyllä on, tuli hankittua ne viikolla kun kävin kaupungilla. =) Aika äreet etten sanoisi!!!
kertositko miten äreet Leena saappaasi ovat?korko, varrenpituus,materiaali ym.

Jo vain. =) Sellaiset hieman alle polven olevat, koska en ole mikään missi mitoissa oleva, niin nämä ovat sopivammat...kiiltävää mustaa nahkaa...nyt en ole kyllä aivan varma, ovatko teko vaiko oikeaa nahkaa..saattaa olla kumpaa vain. heh heh. =) Vetoketjulla kiinni ja korot on. =)
Leena oletko kokeillut saappaitasi lemmenleikeissäsi?toimiiko ne.eli onko ukollasi parempi seisokki.Noissa saappaissa jää vielä stayn upitkin puoliksi näkyviin jos käyttää,näky on varmaankin aika sexy.
 
Paitsu
Alkuperäinen kirjoittaja kia87:
Alkuperäinen kirjoittaja Paitsu:
Riippuu ihan ajasta ja paikasta, mikä on yöasu. Yksin kotona käytän trikoisia paituleita ja pikkareita; säästää lakanoita, kun ei hiki imeydy suoraan niihin. Kun miesystävä tulee tai olen hänen luonaan, olen nakuna. Kylään otan mukaan jonkun siistin paitulin; noloa juosta alasti vessaan yöllä. MÖkillä etenkin keväällä ja syksyllä on pitkä, pitkähihainen yöpaita yllä, oli miestä mukana tai ei, sillä mökillä voi olla koleaa ja patjat kylmät. Jne...


Miksi nukut miehen kanssa alasti kun muuten kuitenkin käytät yöasua? Miksi et käytä sitä myös miehen kanssa nukkuessa?

Mää en nuku koskaan alasti, nukuin sitten yksin tai miehen kanssa. Mun mielestä pitää olla jotain päällä, muuten tuntuu inhottavalta.


Miehen kanssa tulee harrastettua lemmenleikkejä ja yöpaita on tiellä. Ei jaksa ees taas repiä. Myöskin se on vähän kuuma päällä saman peiton alla. Tapaamme vain pari kertaa viikossa, eli enimmäkseen on paituli yllä yöt.


 
Leena
Alkuperäinen kirjoittaja monarkia:
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Alkuperäinen kirjoittaja monarkia:
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Kyllä on, tuli hankittua ne viikolla kun kävin kaupungilla. =) Aika äreet etten sanoisi!!!
kertositko miten äreet Leena saappaasi ovat?korko, varrenpituus,materiaali ym.

Jo vain. =) Sellaiset hieman alle polven olevat, koska en ole mikään missi mitoissa oleva, niin nämä ovat sopivammat...kiiltävää mustaa nahkaa...nyt en ole kyllä aivan varma, ovatko teko vaiko oikeaa nahkaa..saattaa olla kumpaa vain. heh heh. =) Vetoketjulla kiinni ja korot on. =)
Leena oletko kokeillut saappaitasi lemmenleikeissäsi?toimiiko ne.eli onko ukollasi parempi seisokki.Noissa saappaissa jää vielä stayn upitkin puoliksi näkyviin jos käyttää,näky on varmaankin aika sexy.
No niitä leikkejä vartenhan ne hankittiinkin. =) Tiedä siitä seisokin laadusta, kun se on aina hyvä...mutta kyllä ne näkyvät kiihottavan...että kovempaa kyytiä kyllä saan.Käytän stay up sukkia...talvella vähemmän, kesällä ne ovat osa normi vaatetustani.
 
ulpukka 64
Monarkia kyseli,millaiset saappaat.Oikeastaan minulla on monenlaisia saappaita.Yhet saappaat on oiken sellaiset polven yli taittuvat,mutta täytyy myöntää etten ole koskaan käyttäny niitä. Mutta voishan niitä joskus koklata sänkyleikkeihin.
 
ulpukka 64
monarkia hei! Kuule ihan millon vaan sulle sopii? Mutta älä ny sekota saappaita,kontiot kyllä täysin erit ku ne saappaat mistä mä täällä puhunu. Oishan se tietenki melko hauskaa olla navetalla korkokengät jalassa,ja vaikka pienen pienet shortsit jalassa,sellaset farkkujutut ja tietenki ilman pikkareita. Mutta ei sillon mitään karsinaa vasten,uskon että joka navetasta löytyy jonkinlainen pöytä,siinä saisit ottaa mut eestä ja takkaa.
 
sohvfgvfis
Olette nähneet suomifilmeissä entisajan yötyö asuja.Flanellia molemmilla.Silloin ei ollut mitään tietoa seksikkäistä yötyövaatteista.Naisille on tarjolla monenlaisia nukkumahepeneitä.Onko miehille,naisen kiihkoa lisääviä yötyöskentelyasuja.
 
tervehdys
Alkuperäinen kirjoittaja sohvfgvfis:
Olette nähneet suomifilmeissä entisajan yötyö asuja.Flanellia molemmilla.Silloin ei ollut mitään tietoa seksikkäistä yötyövaatteista.Naisille on tarjolla monenlaisia nukkumahepeneitä.Onko miehille,naisen kiihkoa lisääviä yötyöskentelyasuja.

Kyllä se alaston malliltaan on paras. :) Tosin sellaiset tiukkamalliset boxeritkin on todella miehekkäät. Saa reidet näyttämään niin vahvoilta ja kun karvat pursuaa napaa kohden ja seisokki saa ne suorastaan pursuamaan. No mutta, näin minulle....

Seksikaupoissa olen nähnyt näitä miesten kalsareitakin, läpinäkyviä, pitsisiä ja sellaisiakin, joissa on edessä vako, että kalu näkyy. Eivät kiihota minua, mutta jos nyt jotakin kiinnostaa.

Käyttääko kukaan oikeasti tuollaisia?
Pitävätko naiset niistä, siis miehellä?

 
Leena
Jossain lehdessä olen nähnyt aivan mauttomuuden huipun! Sellaiset miesten uimahousut joissa on henkselit...eli munat riippuu niillä henkseleillä oikeen tyrkyllä.Hyi hitto! =/

Mutta minusta sellaiset mustat alushousut...mitähän ne nyt on nimelleen? Ei niissä ole lahkeita eikä aukkoakaan kalulle...ne on pop...Sellaiset herkut! =) nam nam mmmm
 
sohfvfis
Miksi miehelle ei saa seksikkäitä asuja.Naisen roppaan istuu monenlaiset asut.Miestä kun käy pukemaan seksikkäästi.Siitä ei kyllä irtoa mitään ihmeellistä.Korkkareita olen kokeillut.Ihan tyylikkäitä kenkiä.Ihan hyvältä näytti.Tarvii ottaa käyttöön laajempi varustus eikä tyytyä perinteiseen.
 
Leena
Minun mielestäni mies ei tarvitsekkaan mitään ylimääräisiä somisteita.Minun mielestäni mies on seksikkäimmillään aivan luonnollisena, korkeintaan niissä alkkareissa. =) Kavoituskin siistimättä...jopa parransänkikin saa rehottaa.
 
Kevin-
Minun yö asuni on alaston, talvella vain paita ei alkkareita. Ne kumminkin kiristää, saa olla vapaana.
Karvoituksen olen siistinyt vuosia. Kivekset on paljaat, peniksen yläpuolella siistitty karvoitus. Alkkareina käytän tangoja, talvella ihomyötäisiä boxereita.
Aamulla on ihan herätä, ei purista mikään!!!!!
 
tervehdys
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Jossain lehdessä olen nähnyt aivan mauttomuuden huipun! Sellaiset miesten uimahousut joissa on henkselit...eli munat riippuu niillä henkseleillä oikeen tyrkyllä.Hyi hitto! =/



Miehessä, joka koristautuu "hepeniin" ja varusteisiin, on jotakin niin epämiehekästä!

Mausteeksi ehkä joskus sopiikin, mutta, että jokapäivä? Saattaisi pidemmänpäälle, jopa muuttaa ja häiritä kuvaa juuri siitä miehestä, epämiehekkääksi. Jopa elostelijaksi!

Tiedä tuota. Toivottavasti luoja suo, ettei oma mieheni joskus loydä jotakin tuollaista puoltaan itsestään. :) En ainakaan rohkaise, ostamalla kyseisenkaltaisia lahjoja.
 
monarkia
Alkuperäinen kirjoittaja ulpukka 64:
monarkia hei! Kuule ihan millon vaan sulle sopii? Mutta älä ny sekota saappaita,kontiot kyllä täysin erit ku ne saappaat mistä mä täällä puhunu. Oishan se tietenki melko hauskaa olla navetalla korkokengät jalassa,ja vaikka pienen pienet shortsit jalassa,sellaset farkkujutut ja tietenki ilman pikkareita. Mutta ei sillon mitään karsinaa vasten,uskon että joka navetasta löytyy jonkinlainen pöytä,siinä saisit ottaa mut eestä ja takkaa.
Joko ulpukka löisit sen pöydän sieltä navetasta?Vohan niitä ylipolven taittuvia saappaita käyttää siinä pöydän kera ,ja nokialaisia siellä navetta hommissa vai miten se menee.
 
mä vaan täällä
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Kyllä ne toistasataa euroa maksoivat...mietin pitkään niiden hankintaa....mutta ostin kuitenkin. =)
Mistä ostit ne saappaat? Haluaisin kans jotkut kivat. Ja noista em. sukkahousuista. Mulla on sellaiset avomallit. On sexyt, mutta myös helskutin käytännölliset. Ei jää haaroista roikkumaan ;)
 

Yhteistyössä