Hae Anna.fi-sivustolta

yökastelu teini-iässä

Viestiketju osiossa 'Lastentaudit' , käynnistäjänä Minna, 10.06.2005.

1. Tytteli12345678910 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Siis sä kakkaat tahallaan vaippaan?!! Yök

2. huhhuh Vierailija

Onhan sitä lääkettä olemassa kyseiseen vaivaan. Lekurille vaan.

3. pissalakana Vierailija

Mun lapsi käytti semmosta halytyslakanaa kymmenvuotiaana. Se auttoi. Heräsi sitten aina pissalle yöllä ilman lakanaakin.

4. hoitoapu Vierailija

Kyllä apua saat, kun vain löydät hyvän hoitajan julkisesta terveydenhoidosta, esim. terveydenhoitaja, lääkäri.
    Suosittelen lämpimästi myös luontaishoitoja, yleensä ne ainakin auttavat.
    Toivottavasti löydät hyvän luontaisterapeutin.
    Hänen pitää olla koulutettu.

Itse olen koulutettu luontaisterapeutti ja toisella lapsellani (nyt 13v.) ollut tätä taipumusta.
    Hänellä se johtuu ainakin 2 asiasta: hän on ylitunnollinen koululainen (jännittää) ja voi olla, että hänen isänsä ei ole kaikkein "mukavin", mutta ei nyt onneksi mikään hirmukaan. Mutta on joskus vähän sellainen kovasanainen. Onneksi ei hauku kuitenkaan. Lasta ei koskaan saa haukkua tästä!!!

Samoin synnyttäessäni tämän ihanan lapsen hän ja minä olimme täynnä stressihormoneja, koska synnytys oli vaikea. Eli pelko alkoi sieltä ja vaikutti taipumukseen.

Olen tutkimassa ja suunnittelemassa hoitoja.
    Tai oikeastaan hänellä tärkein juttu on se, että osaa relata ja onneksi osaa.

Tuo taipumus tulee enää harvoin ja kyseessä on myös ns. aivojen/hermoston OHJELMA, joka jäänyt päälle. Sen poistamme lähipäivinä (tai ainakin kokeilemme poistaa ja uskon, että toimii, siihen on monta tapaa).

En mainosta itseäni, joten yhteystietoja en tänne laita :)

Rakkautta kaikille, etsikää ja löytäkää hyvät hoitajat ja ymmärtäväiset ihmiset!

Teidän sisällänne on aina kirkas ja kaunis hieno sielu.
    Sinun sisälläsi olevaa sielua ei kukaan eikä mikään ole vahingoittanut eikä vahingoita.
    Pidä kuitenkin puolesi tässä maailmassa!!!

5. Minulla oli yökastelua ennen kouluikää, n. 6v. Muistan kun säikähdin kun sänky oli märkä, äiti oli hyvin vihainen ja ajatteli minun tekevän sen tahallani. Heräsin aina hyvin aikaisin kun huomasin sängyn olevan märkä. Muistan kun äiti suuttuneena tuhahti, että taasko on k..et menny (kuulen sen vieläkin korvissani, vaikka siitä on jo aikaa ja minä aikuinen ihminen). Ei sitä ongelmaa koskaan selvitetty tai sen kummemmin siitä puhuttu. Petivatteet ja muut vatteet vain pesuun ja sillä hyvä. Vielä alaluokilla yökastelua oli, mutta hyvin harvoin ja sitten se loppui kuin seinään.

6. yökastelua kokenut Vierailija

Vaikka en ainakaan varsinaisesti ole enää teini ja edeltävästä yökasteluvahingostani on kulunut jo ainakin muutama vuosi aikaa, haluaisin silti kirjoitella vielä tänne. Siitä huolimatta, että kyseinen vahinko sattui itselläni niin kauan aikaa sitten, on itseäni askarruttanut vaivaan liittyen pari seikkaa. Koska ne ovat itsellenikin mysteereitä, en voi vaatia ketään muuta tietämään asioiden taustoja itseäni paremmin. Varteenotettavia teorioita olisi silti kiintoisaa saada vastaan.

Ollessani noin 10-vuotias näin unen, jossa uiskentelin Välimeren syvyyksissä nuorten merenneitojen kanssa. Tarkempi sijainti Välimeren syvyyksissä oli jossain Egyptin ja Israelin nurkilla. Jossain vaiheessa aloin tuntea virtsarakossani pakottavaa tunnetta. Merenneidot vaistosivat virtsaamisen tarpeeni ja kehottivat eleiden avulla virtsaamaan. Pääsin sen verran todellisuuden tasolle tajuten, että oikeasti nukuin sängylläni. Näin ollen virtsaaminen ei olisi ollut järkevää. Sen verran vahvasti olin kuitenkin unen tasolla, että päätin tyhjentää rakkoni. Uni päättyi siihen, kun näin merenneidoilla hämmentyneen tyytyväiset ilmeet. Seuraavaksi heräsin märältä sängyltä. Kenenkään ei siis tarvitse unen suhteen osua naulan kantaan, koska en ole siinä itsekään onnistunut. Mutta olisiko kellään antaa teorioita siitä, mistä tämä uni voisi kertoa? Entä mistä se olisi voinut kummuta?

Toinen seikka on varmasti paljon hämmentävämpi. Haluan kuitenkin korostaa, että hämmentävältä se tuntuu myös itsestäni. Näin ollen en siis kaipaa minkäänlaisia hyökkäyksiä itseäni tai ketään muutakaan kohtaan. Olen nimittäin havainnut joidenkin nuorten naisten ja tyttöjen ulkonäöissä jotakin semmosta, joka jollain tavalla muistuttaa itseäni yökastelutaustoistani. Toisinaan olen ajatellut asian niin, jospa he olisivat nimenomaan niitä, jotka kyseisen vaivan ymmärtäisivät. Toisaalta, kyllähän kyseisen vaivan voi kuka tahansa ymmärtää ulkonäöstä riippumatta. Toisinaan on mielessäni käynyt, että heidän ulkonäkönsä toisivat itselleni muuten lohtua kyseiseen asiaan liittyen. Toisaalta mielessäni on käynyt, että taustalla olisi jotain muuta. Pystyykö joku antamaan teorioita siitä, miksi ja miten heidän ulkonäkönsä voisivat itseäni muistuttaa yökastelutaustoistani?

Kyseiset naiset ovat kyllä mielestäni kauniita. On kuitenkin myös niitä mielestäni kauniita naisia, joiden ulkonäöt eivät muistuta itseäni yökastelutaustoistani. Tämä tekee asiasta entistäkin mystisemmän. Miksi vain toisten ulkonäöt muistuttavat ja toisten ei? Koska en ole itsekään näihin seikkoihin pystynyt löytämään mitään vastauksia, en voi vaatia ketään muutakaan onnistumaan asiassa itseäni paremmin. Jos joku kuitenkin pystyisi tarjoamaan asioihin liittyen varteenotettavia teorioita, olisin kiitollinen.

Toki tuo jälkeisempi askarruttava seikka voi tuntua melko leimaavalta ja kenties ahdistavaltakin. Haluan kuitenkin korostaa, että se on kuitenkin itsessäni tahaton piirre. En tahallani elä asian kanssa ja siksi halusinkin kysellä muilta teorioita asiaan liittyen. Kiitos. :)

7. Lumiks Vierailija

Alle kouluikäisenä näin unta, että minulla oli pissahätä ja että istuin WCn pöntöllä ja heräsin siihen, että sänky kastui. Tämä tapahtui vieraan ikävän ihmisen luona olon aikana ja tuttavallani oln sama kokemus.

8. sami Vierailija

Moi minäkin tykkään käyttää vaippoja tässä on minun sähköposti osite vaipatboy@luukku.com

9. vaippahousuinen Vierailija

Minulla on ollut vähän aikaa ongelmana, että pissa tulee housuun ennen kuin ehdin vessaan. En tunne hätää ja yhtäkkiä housuun lurahtaa. Nyt aamulla jätin vaipan pois, kun muutamana päivänä olen tuntenut hädän ja ehtinyt vessaan. Tänään se sitten tapahtui. Kävelin koulun käytävällä ja pissat lurahti housuun. Siis ei mikään pikkuliru. Onneksi ei ollut kuin pari tyyppiä, eivätkä ne varmaan huomannut mitään. Lähdin kotiin, kun koulua olisi ollut enää tunti. Nyt istun vaipoissa ja kirjoitan tätä. Äsken tuli taas pissa, mutta onneksi on vaippa. se pissa on siis vielä vaipassa, kun en ehtinyt mennä vaihtamaan. Joskus kakkakin on tullut ja minua hävettää asia hirveästi. Olen yläasteella.

10. rita Vierailija

11. mies20 Vierailija

12. Oi voi Vierailija

Miks vingutte jostain esikasteluista niin kun aikuisia ja teinei vinkuu aik outoo

13. tytöksi haluava Vierailija

mo mä koen itseni tytöksi ja haluaisin käyttää vaippoja ja tarviin uuden kodin. Kiihotun jos näen tyttöjä ja naisia. Olen rakastunut tyttöihin.

14. ripuli Vierailija

Siis mikä helvetin paskafetissi sulla on? :DD

15. M 18 Vierailija

Yökastelen satunnaisesti joskus en moneen kuukauteen, mutta toisinaan useasti viikossa. Ärsyttävää

16. tiinu Vierailija

17. tiinu Vierailija

18. tiinu Vierailija

oon lesbo ja pidän kosteita pöksyjä ym

19. tytteli 64 Vierailija

20. tytteli 64 Vierailija

niin minäkin

21. nella 16 Vierailija

22. nella 16 Vierailija

mullakin on tullut pikkuhousuihin vaihdan pikkuhousuja ihan päivittäin jos pikkuisen lirahtaa pöksyyn käytän triumph ja passionata merkkisiä alusasuja ja myös housuliivejä oon pikkuisen tukeva mut ne on jännät pitää alkkareina ja sitten vatsaa tukevat sukkahousut nahkahousut tai kireät leggarit

23. äiti Vierailija

Kiitos!
    Viestisi antaa toivoa ja uuden vinkin. Siis, että voi kokeilla lakanaa taas myöhemmin. Miten tuota en ollut hoksannutkaan! Ja silloin lakana parhaimmillaan auttaa lasta itse itsenäisesti toimimaan, ja väsynyt äiti saa nukkua. Yökastelijamme on 8 v. Pikkusisarus kuiva jo 2 v.

24. Minä en saanut vapautusta. Ja kasteltuani housuni myös päivällä, jouduin kiusauksen kohteeksi. Kuinkas ollakkaan. :(

25. susi Vierailija

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari