Yökylässä sexsiä ???

  • Viestiketjun aloittaja Ell-74
  • Ensimmäinen viesti
Ell-74
Minulla on paha tapa pyytää baarista mukaan miehiä .Tai lähteä yökylään,varsinkin jos
tapaan ihanstuttavan tapuksen. Yleensä sanon et en halua harrastaa sexsiä ,mutta seuraksi
voin tulla. Sängyssä alkaa yleensä leikkiminen ja olen yrittänyt ettei mennä liian kuumaksi. Yritän
lopettaa peuhaaminen oikeaan aikaan... Toiset alkaa todella kovin vinkumaan sexsiä ,toiset
kyllä ymmärtää. Jotkuu pyytää ottamaan vaikka suihin tai tekee jotain.
Minä yleensä tyydytän miehen käsillä ,silloin yleensä rauhottuu. Sillä vieraalta mieheltä minä
en ota suihin.

Miten te muut toimitte... Vai harrastatteko kunnolla sexsiä ???

 
Tapus Ihanstuttava
Välillä harrastamme kunnolla seksiä, välillä pientä leikittelyä ja välillä vain nukumme. Siis mieheni ja minä. Silloin kun käymme baareissa, lähdemme sinne yhdessä ja sieltä yhdessä.
 
Sex SexSexx
Minulla on paha tapa pyytää baarista mukaan miehiä .Tai lähteä yökylään,varsinkin jos
tapaan ihanstuttavan tapuksen. Yleensä sanon et en halua harrastaa sexsiä ,mutta seuraksi
voin tulla. Sängyssä alkaa yleensä leikkiminen ja olen yrittänyt ettei mennä liian kuumaksi. Yritän
lopettaa peuhaaminen oikeaan aikaan... Toiset alkaa todella kovin vinkumaan sexsiä ,toiset
kyllä ymmärtää. Jotkuu pyytää ottamaan vaikka suihin tai tekee jotain.
Minä yleensä tyydytän miehen käsillä ,silloin yleensä rauhottuu. Sillä vieraalta mieheltä minä
en ota suihin.

Miten te muut toimitte... Vai harrastatteko kunnolla sexsiä ???
Vaikka olenkin vanhempi nainen niin kun saan nuoremman miehen en osaa pidätellä itseäni. Naitataa kokoajan ja halun kunnolla, kun kunnolla nuori panee tunninkin niin tuntuu. Olen kai kyltymätön kun jatkuvasti haluttaa ettei poika pysy perässä.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä