yöpaikkaa -09alueelta,Jussina???

  • Viestiketjun aloittaja mies35:)
  • Ensimmäinen viesti
mies35:)
Oisko tällaiselle 180/75 ja vaalealle,komealle ja siistille miehelle yöpaikkaa Helsingissä tms juhannusviikonloppuna??? Tulen aika pohjoisesta ja olen menossa yksin siitä sitten eteenpäin:) Olisikko joku niin ihana ja auttava nainen,että huolisi minut seurakseen??? Olen sporttinen ja siis avoin,ystävällinen ja kaikinpuolin, OK:) Laittakaa postia jos jotain teidän sydämmessä värähti=)
 
aluperäinen:)
Eikö ykikään halunnut edes keskustelua aiheestani:( Näin julmaa taitaa olla... Olen kunnollinen ja kunnolla varustettu siisti ja sporttinen mies... ueamminkin olen liikenteessä siellä suunalla..Kaikki asiat ok,mutta apu ja nainen rinnaltani tällä hetkellä puuttuu:)
 
Joo :)
Hei ap! Jos sinua piiskaus yms ""eksoottisempi"" kiinnostaa, niin sitten pitääpi sinun tämä tyttö unohtaa :( minä haluan parisuhteen (yksi mies, yksi nainen) suht ""normaalia"" mukavaa monipuolista seksiä! ...kiinnostaisiko? Jos niin ok, jatketaan! Jos ei, niin mukavaa kesää
 
ap...
Moi:) Kertoile hiukan itsestäsi enemmän, katsotaan mitä löydämme toisistamme:) Minuakin kiinnostaa se kahden ihmisen välinen suhde ja tekeminen mitä se ikinä onkaan.. Minustakin suu-ja normaaliseksi kuuluu normaalina ja monipuolistavana asiana seksielämään ja tykkään antaa tosi pitkään sellaista ja nautin siitä=)
 
ap mies...
Niih,kumpikin kirjoitaja oli varmaankin yhtä vailla, mut kumpi teistä oli sitten oikeesti liikenteessä on nyt kymymysmerkki=) Hyvää mies ""tarjolla"", mutta pitäne valita jotain muuta jos näin epäilen ja verkalleen etenemme.. Pitäisin tämän foorumin paremmuutta jsut siinä, että voisimme keskusteluiden kautta luoda asioille pohjaa ennalta??? Terkkuja o9-alueen näteille ja kivoille naisille, onko teitä?? Yhtä miestä kaipaavaa nomaaleja naisia??=)
 

Yhteistyössä