yöpuku

  • Viestiketjun aloittaja dupond
  • Ensimmäinen viesti
dupond
käytättekö yöpukua, minä en, koska on niin hyvä olla naisen paljaalla iholla koko yön, naisenikaan ei käytä, meni muutama vuosi hukkaan, kun ei huomattu tätä nautintoa
 
Notty
En käytä. Syynä on lähinnä se että yöpuvussa alkaa ahdistamaan. Olen sellainen yöpyöriskelijä että. :D mutta myös se että tuntee toisen ihon omallaan, tuntuu ihanalle, läheiselle. :) plus että on vapautunut olo ilman mitään paitulia. x)
 
Mies
Minäkin aiemmin nukuin ilman yöpukua, mutta kun kieriskelin unissani hirveässä seisokissa, alkoi terskan tyvi punoittamaan. Luulin, että minulla on jokin sp-tauti, mutta naisihmisen onneksi ei ollut. Sitten siirryin taas käyttämään yöpukua ja nyt se sitten saa hiertää. Minä kyllä pyörin aika lailla unissani.
 
Notty
Onneks näin tyttönä ei ole moista ongelmaa.. x) ainut on et välillä rinnat painaa pahasti, tai nännit on hieman hellänä asennosta riippuen, mut kyl se on sen arvosta. x) plus et poikaystävä pitää mun rintoja hyvänäki tyynynä. x)
 
dupond
notty on itseasiassa hyvä, sinun kanssasi voisin maata sylikkäin työtäisin kieleni suuhusi syvälle ja yhdessä nauttisimme, nuolen huolella pimmpisi, en tiedä tarvisitko sinä muuta, nämä sivut on niinn täynnä kaikkea kummallista, mitä en ymmärrä
 
Notty
Ja postiako tuonne pitäisi lähettää vai mitäs...? Mites vaimosi asiaan reagoi, vai olikos sinulla sellaista... Mutta et sie kyl nyt miu poslaria saa nuolla, pahoittelen.
 
dupond
poslari olis kiva nuolla, mutta taitaa jäädä virtuaaliseksi, clitta ja sen alapuolella oleva pikku reikä ja sen alapuolella oleva isompi reikä ovat pitkän kieleni tutkimuskohteita, eikä tarvi pitkään nuolla, kun jo juhlakunto näyttää päätään, tavoitteena naisen nautinto ja orgasmi
 

Yhteistyössä