Yöimetyksen lopetus -> ovulaatio heti??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "milla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"milla"

Vieras
Toissa yönä pidettiin unikoulua 7,5 k:n ikäiselle tytöllemme. On viimeiset 4 kuukautta herännyt 2-3 tunnin välein imemään rintaa.. olen antanut imeä kun siitä ei ole itselleni mitään haittaa ollut (nukutaan perhepedissä). Tämä on myös toiminut tehokkaana ehkäisykeinona.. :) ei olla ehkäisyä muuten ollenkaan, sillä toinen vauva saa tulla (jos on tullakseen).

Nyt tyttö on kahtena yönä saanut kerran rintaa 3-4 välillä ja seuraavan kerran kuudelta aamulla herätessään. Ekana yönä likka protestoi asiaa puolisen tuntia keskiyöllä, mutta muuten ei ole reagoinut muuten yöllä herätessään kuin päästänyt pienen itkun tirautuksen ja nukahtanut välittömästi uudelleen.. eli tuo rinnan imeminen yöllä ollut vain tapa eikä suinkaan nälästä kysymys.

ja sitten itse asiaan tämän pitkän pohjustuksen päätteeksi: :D

Toissa yö siis oli eka yö yhdellä imetyskerralla.. eilen alkoi jo iltapäivästä olla oviskipuja vasemmalla puolella ja tämän päivää on myös jomottanut alavatsaan. Minä olen siis aina tuntenut ovulaation selvästi ja sen miltä puolelta munasolu irtoaa.

Voiko ovulaatio lähteä näin nopeasti liikkeelle? En oikein voi itse uskoa asiaa..

Kaverini kertoi, että kun hän lopetti yöimetyksen niin ekat kuukautiset tulivat jo parin viikon kuluttua.

Miten teillä muilla?

Itse en nyt välttämättä ihan vielä haluaisi raskautua, sillä helmikuussa ollaan lähdössä reissuun ja jos nyt tärppää, silloin olisi pahin pahoinvointikausi todennäköisesti käynnissä.. eka raskautuminen tapahtui tokasta kierrosta pillereiden lopettamisen jälkeen.

Yhteistyössä