H
harmaalehmu
Vieras
Mä olen vähän hämmentynyt, kun olen tällä viikolla tajunnut ettei poika pissaa yöllä. Menee nukkumaan iltakymmeneltä (koko ikänsä tehnyt näin) ja ensimmäiset tuhinat tulevat klo 5.00 - 7.30 riippuen vähän siitä, kuinka väsyttää ja miten nälättää tai ilmeisesti myös: kuinka pissattaa.
Mä olen niin aamuntorkku ihminen (ja yökyöpeli
), että olen vain yrittänyt tutilla vaientaa toista, mutta väliin myhnääminen on melkoista. Tällä viikolla on ollut menoa, joten kun poika on herännyt on sitten noustu ylös. Koska omakin aamu alkaa vessaistunnolla, niin poika on tullut potalleen istumaan ja vaippa on ollut ihan kuiva. Pottasaaliina valtava pissa 2 - 3 dl.
Poika ei puhu, ei päivällä kerro mitenkään pissahädästä (tai mä en tajua sen merkkejä?) Meidän esikkokin oppi hirmu varhain yökuivaksi, tosin lähti hoitoonkin jo puolivuotiaana, jolloin yleensä aamuisin jouduin herättämään tytön ja kannoin potalle. En tajunnut (tyhmä) aiemmin, että poikakin on samanlainen. Ihmettelin vain, kun toiset valittavat ettei vaipoissa riitä imukyky ja peti on märkänä.
Onko muita varhaisia yökuivia? Vai onko mun lapsi ihan seko...
Mä olen niin aamuntorkku ihminen (ja yökyöpeli
Poika ei puhu, ei päivällä kerro mitenkään pissahädästä (tai mä en tajua sen merkkejä?) Meidän esikkokin oppi hirmu varhain yökuivaksi, tosin lähti hoitoonkin jo puolivuotiaana, jolloin yleensä aamuisin jouduin herättämään tytön ja kannoin potalle. En tajunnut (tyhmä) aiemmin, että poikakin on samanlainen. Ihmettelin vain, kun toiset valittavat ettei vaipoissa riitä imukyky ja peti on märkänä.
Onko muita varhaisia yökuivia? Vai onko mun lapsi ihan seko...