Yölintu tänään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "savolainen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
yölinnusta ennen tykkäsin mut lakkasin käymästä keikoilla sen jälkeen ku Silmu pilas useamman keikan olemalla humalassa. Hyvää musiikkia kyllä heillä on ja kaikki levyt löytyy hyllystä :)

yölinnusta ennen tykkäsin mut lakkasin käymästä keikoilla sen jälkeen ku Silmu pilas useamman keikan olemalla humalassa. Hyvää musiikkia kyllä heillä on ja kaikki levyt löytyy hyllystä :)

Harmi, et oot tommosta keikkaa ollu kattomassa ja vielä monta kertaa. Minä tykkään noista lauluista niin paljon, et pakko mennä tänään. Edellisestä kerrasta onkin aikaa varmaan lähemmäs kymmenen vuotta... Eli kännikeikkoja ei ole omalle kohdalle sattunut, tiedä sit miten tänään käy...

Minä olen tanssin (ja tanssimusiikin) ystävä, mut Yölintua en voi sietää. kaikissa kappaleissa sama humpparytmi. Ja kuten joku muukin jo sanoi, Silmu pilaa koko jutun olemalla ylimielinen ja juovuksissa.

Ok, ilmoittelen huomenna, minkälainen keikka tänään on... Toivottavasti ei sit laulaja pilaa koko iltaa :( Tiedän kyllä, et Silmulla on tapana olla ylimielinen, mut noista kännijutuista en ole tiennyt!

Ei ole ennen aikaan kännäillyt keikoilla, siksi ihmettelen miten viitsii tässä vaiheessa uraansa pilata.

En tiedä onko tapansa nyt parantanut, mutta ainaki viime kesältä kuulin kavereilta ettei sanoista saanut keikoilla selvää.

Mutta hyvää keikkaa, toivotaan parasta. Tuskin joka keikalla kännissä on (toivottavasti)

Ei ole ennen aikaan kännäillyt keikoilla, siksi ihmettelen miten viitsii tässä vaiheessa uraansa pilata.

En tiedä onko tapansa nyt parantanut, mutta ainaki viime kesältä kuulin kavereilta ettei sanoista saanut keikoilla selvää.

Mutta hyvää keikkaa, toivotaan parasta. Tuskin joka keikalla kännissä on (toivottavasti)

Alan epäillä koko lähtemistä, vaikka se mulle tekis hyvää... Ravintola kuitenkin kyseessä, niin tuskinpa jaksaa siel olla selvistä päin, jos ei kerran kesälläkään. Taidan käydä mainitsemassa asiasta, jos näin ikävästi käy!

Nostelenpahan vielä, jos joku innokas iltaa kohti ois lähdössä... Mulla vaan päässä soi tuo "Haamukipua". Oli joskus aikoinaan mulle tosi tärkeä ja voimaa antava kappale!

Mainostetaan vielä hieman, et täällä alle kolmekymppinen nainen lähdössä tanssitettavaksi :)