[QUOTE="äiti";25333406]Soitin tuossa jokin aika sitten tän kuskin vaimolle (se on mun kaveri, en mä muuten sille soittelis tällasesta jutusta), se kans vakuutteli mulle että miehensä on kokenut kuski ja ajanut ennenkin vastaavia reissuja. Ja kuulemma jos häntä alkaa väsyttää niin pysäyttää auton ja ottaa pikku torkut, no problem.. Ja oikeesti; harvoin kai silloin mitään ikävää sattuu kun sitä oikein pelkää/hermoilee..
Ite vaan oon sellanen etten koskaan pystyis ottamaan alkoholia tollasella reissulla kyydissä, saati nukahtamaan, kun koko ajan tarkkailisin kuskin ajamista ja voisin sitten vaihtaa ite kuskin paikalle jos toinen väsähtäis... Tällasta ihme kelailua, itse en jaksais oikeesti tässä vaiheessa ajaa kuin enintään 100 kilometriä, sekin vois tehdä jo tiukkaa..

Ihmettelin kun mies kertoi puhelimessa pari tuntia sitten että aikovat tämän toisen kaverin kanssa juoda tulomatkalla, kun huomisiltana miehen vasta piti "juhlia". No, mies juhliikin oman osuutensa kuulemma tänään ja mä saan mennä kaveriporukalla huomenna miehen jäädessä lasten vahdiks. Käy se noinkin.

[/QUOTE]
Tavallaan ymmärrän sun huolen. Mut etkai tosissaan ala aikuisia ihmisiä vahtimaan??
Ehkä suhtaudun tähän liian rennosti, kun oma mies ajaa työkseen ympäri eurooppaa.
Toivon kumminkin, ettet tule mun kyytiin tarkkailemaan... Vastuullinen kuski,oli päivä tai yö, osaa ja uskaltaa kertoa omat rajansa?