Yöllä olin alentua laittamaan profiilin Victoria Milan-sivustolle...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ohhoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ohhoh

Vieras
Rupesi niin vituttamaan, kun olen henkisesti aivan yksin, vaikka mieheni tässä näkyisi olevankin.

En saa lohtua, jos itkettää.
En saa läheisyyttä
En saa mitään kivaa ja spontaania, niin, ellen itse järjestä.

Olen vain joku itsestäänselvyys miehelleni. Mies ei tunnu välittävän mistään enää, on joskus ollut läsnäkin...

Väsyneenä rupesin miettimään, että jos en kotona saa haleja, niin mennään sitten muualta hakemaan. Seksiä en niinkään kaipaa, mutta jonkun jonka kainaloon käpertyä hetkeksi maailman pahuutta karkuun ja joka on minulle, vain minulle läsnä. :snotty:

Mahtaako sieltä löytyäkään tuollaista seuraa?

No mutta, mitäpä jos ratkaisisit tilanteenne etkä yrittäisi keksiä huonoja väliaikaisratkaisuja, jotka vain mutkistavat tilannetta.

[QUOTE="...";25677533]Mahtaako sieltä löytyäkään tuollaista seuraa?

No mutta, mitäpä jos ratkaisisit tilanteenne etkä yrittäisi keksiä huonoja väliaikaisratkaisuja, jotka vain mutkistavat tilannetta.[/QUOTE]

Haetaanhan pelkkää läheisyyttä huoriltakin.

Haetaanhan pelkkää läheisyyttä huoriltakin.

Niin haetaan, mutta siinähän tapahtuu selvä vaihtokauppa. Eli prostituoitu saa rahaa, asiakas läheisyyttä. Luultavasti suurin osa tuollaisessa seurapalvelussa olevista miehistä hakee ennen kaikkea seksisuhdetta, joten vaihtokauppa olisi luultavasti sitä muotoa, että mies saa seksiä ja nainen saa seksiä. Tai sitten mies saa seksiä, nainen läheisyyttä. Totta kai tuolla voi olla miehetkin vain läheisyyttä hakemassa, mutta varmaankin vähemmistössä. On eri asia hakea jotakin maksullisena palveluna kuin kahden ihmisen ilman rahaa tapahtuvana vaihtokauppana.

Yhteistyössä