Yöpino

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nytkyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
huhhuh.. meikäläinen valvoo täällä. ajattelin kun tyttö nkahti 22.00 että nukkuu vaan hetken ja herää vaatimaa lisää ruokaa.. mutta tuossa tuo tuhisee vieläkin. en oo viittiny mennä ite nukkumaan kun koko ajan oon aatellu et "jos nyt meen niin se herättää ihan kohta ja sit oon ihan tööt ja paljon vaikeempi herätä kun pitäs vaippa vaihtaa ja syöttää"..

mutta ihan hyvän pituset unet oisin näköjään saanut. ukko on töissä viiteen asti ja oon tässä aikani kuluks tilaillut neidille vaatteita.. kalliiks tulee tälläset yövalvomiset :D

minä siivoillut odottaessani ukkoa kotiin (en saa unta ennenkuin tulee ehjänä) mut nyt alkaa "hiljaiset" siivoomiset olemaan siivottu, niin mitä nyt teen kun täälläkin niin hiljaista

a020.gif

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Alkuperäinen kirjoittaja Perfekta:
minä siivoillut odottaessani ukkoa kotiin (en saa unta ennenkuin tulee ehjänä) mut nyt alkaa "hiljaiset" siivoomiset olemaan siivottu, niin mitä nyt teen kun täälläkin niin hiljaista

Sama täällä, tulossa 3 maissa
:D

täällä ei tietoo millon tulee, viimeksi tuli 4-5 välillä...

Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
täällähän minä täällähän minä.. katselen m8 lähtettämää big brotheria :)

Nyt kerro heti mikä m8? Mikä Big Brother sieltä tulee?

Britanian big brotheria, on jotain vanhoja jaksoja mitä m8 lähettelee tonne meseen. M8 on lyhenne sanasta meight, mate eli ystävä :D

löysin lakanoita, mutta nekin on jo viikattuna kaappiin...mitäköhän nyt :headwall: mä vaan marisen täällä, mut ei uni tuu ja ensimmäiset vieraat huomenna (anoppi) tulee jo 9 aikaan aamulla, tuo pottui meille :p tulis jo se ukko |O

meidän tyttö heräs ja söi ja nukahti uudestaan. max 2 tuntia niin ukko kotiutuu töistä. taidan mennä jo unille.
Ötyä vaan kaikille sitten kun lähdette unten maille!

Yhteistyössä