yövaippailuun apua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äitykkä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äitykkä"

Vieras
Mulla on menny hermot meidän yövaippojen kanssa. Käytössä on jonkun itse tekemät halvalla ostetut sisävaipat ja villahousut. Sisävaippojen fleece menee jatkuvasti tukkoon, kun taloyhtiön koneessa on jotain pesuainejäämiä ilmeisesti. Olen väsynyt niiden ohivuotoihin kun fleece on tukossa ja tiskiaineella tilanteen korjaamiseen.

Mistä saisin toimivammat yövaipat koht edullisesti? ei oikein ole hoitovapaalaisena varaa paria-kolmea kymppiä per vaippa maksaa?

Kertakäyttövaipat ei onnistu kun lapsi on niin herkkänahka että ihottumat heti. Samoin vaipan sisäpinta ei saa olla mitään märältä tuntuvaa, samasta syystä.

mä tein ite. fiksasin toimivan mallin jasisäpintana on coolmaxia, ulkopintana joustofroteeta, kiinnitys näpsyllä. molemmissa päissä imut mitkä saa vedettyä ulos, imussa on jotain näistä bambua/hamppua/microfroteeta/tenceliä. sit on kolman imu missä on noista jotai, eli imua on 10-12 kerrosta, vaipan päälle kuori ja villikset.
pojalla ikää himpun yli vuos ja pissaaa ko palokunnan hevonen..

me on käytetty alusta asti nyt yli puoltoista vuotta jo nauhavaippaa, jonka sisään vain ladotaan tarpeellinen määrä täytettä. Pintaan kuivaliina, happy nappy bat micro on meidän vakio ja toimii hienosti. Ei ole ollut koskaan mitään ongelmia, mutta puuvillaneulos on ollut syytä keittää aika usein. Ostettu käytettynä ne huutonetistä ne nauhavaipat, hyvin pelaavat edelleen.

Tosin meidän muksu on ollut aina riittävän rauhallinen, että se nauhavaipan pukeminen on onnistunu. Näpsyä käytetään apuna, niin ei ole niin vaikeaa se nauhojen viritys jos uhri kääntyilee liikaa.

Yhteistyössä