yövuoroista..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yökkö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yökkö

Vieras
te jotka teette yövuoroja kuinka paljon nukutte yön jälkeen? Mulla on nyt kaks yövuoroo, viime yön oli duunissa ja nyt klo 21 pitäs mennä takasi. Heräsin tänää tuossa klo 16.30 ja olo on ihan hirveä.

Alkuperäinen kirjoittaja yökkö:
te jotka teette yövuoroja kuinka paljon nukutte yön jälkeen? Mulla on nyt kaks yövuoroo, viime yön oli duunissa ja nyt klo 21 pitäs mennä takasi. Heräsin tänää tuossa klo 16.30 ja olo on ihan hirveä.

Olen kotona n. klo 07.00 ja yleensä herään viimeistään klo 13.30

Ekan yön jälkeen nukun sinne n. 14 asti, sit otan väkisin torkut illalla n. 17-19 sit takas töihin kli 21. Toisen yön jälkeen voisin nukkua vaikka kuinka kauan, mut laitan herätyksen n. klo 14, muuten menee rytmi ihan sekasi.

Olen nyt kuukauden verran ollut yökkönä. Vuorot menee 4 yötä ja 4 vapaata. Mulla on muksut kotona päivät (3 kpl) enkä näin ollen juurikaan nuku. Illalla olisi mahdollisuus nukkua muutama tunti, mutta en oikein osaa. Viimeksi kun tiistai-aamuna heräsin ja illalla alkoi 4vrk:n yöputki, niin lauantai-iltaan mennessä olin nukkunut yhteensä 9 tuntia.
Tämä ei ole mikään jatkuva tilanne, vaan tämä homma loppuu elokuussa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kesäyökkö:
Olen nyt kuukauden verran ollut yökkönä. Vuorot menee 4 yötä ja 4 vapaata. Mulla on muksut kotona päivät (3 kpl) enkä näin ollen juurikaan nuku. Illalla olisi mahdollisuus nukkua muutama tunti, mutta en oikein osaa. Viimeksi kun tiistai-aamuna heräsin ja illalla alkoi 4vrk:n yöputki, niin lauantai-iltaan mennessä olin nukkunut yhteensä 9 tuntia.

:/ toivottavasti et ole vastuussa potilaista

Alkuperäinen kirjoittaja Kesäyökkö:

Ethän sää vaan hoida ihmisiä? :o :o :o :o :o

Yhteistyössä