yritän hankkia lapsille vaatteet ym. kirppiksiltä parhaani mukaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lapset tärkeintä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lapset tärkeintä

Vieras
ja mies on ostanut lyhyen ajan sisällä Guitar Hero-kitarat ja useita pelejä siihen. samoin kuin 3kpl singstar pelejä.. jotenkin tuntuu pahalta että sitten kun pyydän että mentäisiin katsomaan kirpparilta lapsille esim kengät tms. mitä nyt sattuu tarviimaan,sanoo ettei ole rahaa. että maksatko sinä jos mennään? mä olen kuitenkin kotihoidontuella ja siitä annan jo miehelleni väh.100e laskujen maksuun ja ruokaan. samoin lapsilisästä.

onhan se luonnollista että äitinä tiedän paremmin lasten vaatetarpeet jne. mutta haluaisin että mies olisi enemmän kiinnostunut niistä. ja hienoa mun yrittää pienistä rahoista niitä hommata.
jos asiasta joskus huomautan,mies tokasee ettei hänellekään tilistään mitään "omaa" rahaa jää!

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Voi surku mikä ukko sulla on. Toivottavasti muuten on hyvä isä ja mukava kumppani, vaikka rahallisesti sinua ja lapsia riistääkin itsekkyydellään.

on ihan hyvä isä ja mies,rakastaa meitä yli kaiken. tosin,paljon myös olisi parannettavaa,kuten se että välillä nimittelee lapsia aikalailla:(

minäkin kht tuella enkä todellakaan anna euroakaan ukolle joka saa töistä yli puolet enemmän! lapsille tarpeet vaunut pyörät ym ym ostetaan puoliksi tms, laskut puoliksi kuten myös vuokra, ruoka ym ostetaan siten kummalla sattuu olemaan/käy kaupassa ja soittaa toiselle mitä tarvii..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Tämä on provo...

sorry nyt vaan mutta EI ole provo! miksi keksisin tällaista??
onko tämä oikeasti niin outoa?? mä en enää tiedä..:(

Kyllä tuo on outoa. Mies töissä ja saa kuluihinsa rahaa kotihoidontukea saavalta vaimolta, joka lisäksi rahoittaa kaikki lasten kulut.

Alkuperäinen kirjoittaja m :
Tämä on provo...

Kyllä tuo on outoa. Mies töissä ja saa kuluihinsa rahaa kotihoidontukea saavalta vaimolta, joka lisäksi rahoittaa kaikki lasten kulut.

no kyllä miehenkin rahat paljolti menee meidän laskuihin ja ruokaan.ja kyllä mies tietysti nyt jotakin vaatteita on lapsille on ostanut.

Tämä on provo...

kyllä tää on mahollista..Mun ukko ei ooikinä antanu penniäkään lapsen vaatteisiin tai joululahjoihin. Joitaa leluja ostaa sillo tällö sentään.
Mun päälle kaatunu kaikki mikä liittyy lapseen.

Yhteistyössä