Yritän kestovaippailla, mutta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Määä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Määä

Vieras
Ostin uusina sekä hetikäyttövalmiita ja sitten vielä pelkkiä imuja.
Heti käyttövalmiit päästä tunnissa jo imusta läpi! Kyseessä 3kk ikäinen tyttö ja kertakäyttövaippa (halppismerkki) kestää hänellä ainakin 7h yössä!
Mitä teen väärin?
Enkö osaa asetella sitä imua oikein vai mitä ihmettä?

Mulla oli myös sama ongelma, kestovaipat falskas aina jostain reunasta tms. Huomasin kaikista parhaaksi harsot+villahousuyhdistelmän, ei tullut pissat läpi muistaakseni kertaakaan! Mutta ne harsot kyllä tuntuu (kuivaliinankin kanssa) heti märältä pienenkin pissan jälkeen, joten vaihtaa täytyy ihan vähän väliä. Nykyään vauva jo sen verran iso ja menevä, että kestovaippailu on jäänyt valitettavasti...

Minkälaisia vaippoja sulla on? Meillä oli kanssa noin pienellä harsoja ja villahousuja, niitä ei tarvi saada silleen istumaan. Kestovaippainfosta löytyy myös hyviä vinkkejä aloittelijoille, ja vastauksia kysymyksiin.

ennen kaikkea hyvän malliset vaipat! Ja päälle voisi ehkä vielä vetää villikset...

Meillä ollaan surutta käytetty välillä myös kertiksiä öisin, kun muuten oli märkä vaippa ja housut. EI jossain vaiheessa vaan olleet hyvät nuo vaipat öisin. Nyt tyttö jo lähes yökuiva 2v, joten taas kestot öisin.

Vikaa voi olla joko vaipoissa tai käyttäjässä :) Mahdoton sanoa, kun ei tiedä mitä vaippoja sulla on ja millä imuilla. Toiset vaipat myös sopivat toisille ja toiset toisille. Meilläkin on ihan superpissaaja poika 9vkoa, mutta hyvät vaipat ovat löytyneet. Myös yöksi!

Tulipa kysymyksiä.
Olen siis ihan uusi kestovaippojen maailmassa =) tilasin vaippoja netin kautta, oli se hääkauppa.fi
ja sieltä ostin 4 hetivalmista ja 5 imua.
pessyt olen ilman huuhteluainetta, pesuaineena LV ja aste 60.

Ja noista villahousuista! Kuka sellaset nyt näillä helteillä pukee vielä paksun kestovaipan päälle? Minä ainakaan. Muutenkin nyt mietityttää että tuliko turhaan ostettua, ku lapsi paahtuu jo pelkkään paksuun kestovaippaan,,

Mä kanssa olin vähän huono vaippailija. Ostin siis kalliita vaippoja, eikä mikään oikein tuntunut toimivan, joko falskasi tai painoi kamalat jäljet ihoon tai sitten vaihtoehtoisesti oli liian iso ja kömpelö paketti potralle pojalle, eikä mahtunut mihinkään vaatteisiin, eikä poika kyennyt liikkumaan... Tarkoitus on tosin taas jaksaessa ottaa fuzzy bunzit käyttöön, jospa tällä kerralla onnistuisi.

Yhteistyössä