yritän päästä pelihimostani eroon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmääkin tyhmempi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmääkin tyhmempi

Vieras
tämä on aiheutanut minulle jo pahaa oloa vaikka en isoilla panoksilla pelaakkaan. olen käyttänyt pikavippejä jos tilillä ei ole rahaa ja pelannut automaattipelejäpafilla. Olen sieltä voittanutkin aika mukavia summia mutta nyt kyllä ahdistus alkaa olla sitä luokkaa että on aika lopettaa. olen kohta tai perheemme on kohta perikadossa. Tiedän että apua saa mutta en kehtaa hakea. yritän itse taistella tämän taisteluni. kiroan tietokoneet helkuttiin vaikka se on oiva väline tiedon etsiskelyyn ja pankkiasoinnissa, mutta on niitä varjopuoliakin liian helppoa saada ja siirtää rahaa.
tänään keskityn kotihommiin ! Älkää kivitäkö minua! Tiedän että vika on minussa.

Pystyisikö puolisosi auttamaan/tukemaan sinua? Sopisitte jotain toimintatapoja. Keinoja, joilla pelaaminen olisi sinulle hankalampaa, esim. tietokoneeseen lapsilukko päälle, jolloin ei pääse pelisivuille, lapsilukon salasana vain puolison tiedossa, tai pankkikortti/avainlukulista puolison haltuun tms... Ja tietysti sitä muuta tekemistä silloin kun huvittaisi pelata, lenkille tai jotain. Kovasti tsemppiä! Tämä taitaa olla nykyajan vitsaus...

Olen elänyt peliriippuvaisen kanssa, ja hän ei pitkään aikaan edes tajunnut ongelmansa
syvyyttä. Etsin hänelle apua, mm. neuvolan kautta, mutta ei suostunut kokeilemaan
mitään. Hän huijasi, varasti ja käytti ihmisiä surutta hyväksi. Summat suureni ja ahdistus
lisääntyi. Kerran otti minulta isohkon summan rahaa, pelasi sen, lukittautui vessaan ja
alkoi puhua itsemurhasta.
Lopulta itse muutti ulos asunnostamme vapaaehtoisesti, mutta ei ole vieläkään
parantunut, ongelma on vain muuttanut muotoaan pahempaan suuntaan.
Se että ymmärrät ja myönnät ongelman itsellesi, on jo iso asia. Kannattaa
hakea apua mahdollisimman pian, mutta itse tiedät milloin olet siihen valmis.

Yhteistyössä