Yritin gigantista tilata nintendo Wii:n

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Apua"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Apua"

Vieras
ja yhden pelin.
Mutta siinä ei ole muita vaihtoehtoja kuin "nouto myymälästä". Luulin että ne toimitetaan kotiin tai postiin? Siksi juuri olisin tilannut että saisin ne lähemmäs meitä kun liikkeisiin on pitkä matka :(

Mistä voi johtua ettei sitä vaihtoehtoa ole?
Juuri rekisteröidyin sinne, en ole ennen mitään tilannut.

[QUOTE="tinttamari";22688438]Kyllä mulle on tuotu tavarat ihan kotiin asti että kyllä siellä sellainen vaihtoehto on.[/QUOTE]

Nyt ei ole. Siinä lukee että valitse toimitustapa valikosta mutta valikossa ei ole muuta vaihtoehtoa kuin tuo nouto liikkeestä ja alta valitaan lähin liike :/

Voi että harmittaa nyt kyllä kun olisin juuri tuon wii-pakkauksen tahtonut :( Siinä olisi se fit lauta mukana. Netanttilasta voisin myös tilata mutta fit-laudan saisi vasta ensi vuonna kun on jokuu uudempi versio siitä ja se julkaistaan vasta vuoden vaihteessa ja minä olisin laittanut tuon fit-laudankin pukinkonttiin.

[QUOTE="tinttamari";22688536]Siinä on valikko (sininen nuoli), klikkaa sitä niin saat näkyviin muut toimitusvaihtoehdot (3 kpl).[/QUOTE]

Mutta kun siinä valikossa ei ole muita vaihtoehtoja kuin tuo että noutaa liikkeestä :/

Kävin kokeilemassa tilausta ja se antaa 3 vaihtoehtoa vaikka en ole kirjautunut sinne millään lailla. Nouto myymälästä, nouto lähin siwa/valintatalo/matkahuolto ja toimitus kotiin

[QUOTE="tinttamari";22688566]Kävin kokeilemassa tilausta ja se antaa 3 vaihtoehtoa vaikka en ole kirjautunut sinne millään lailla. Nouto myymälästä, nouto lähin siwa/valintatalo/matkahuolto ja toimitus kotiin[/QUOTE]

Minä kokeilen jo toista kertaa ja ainoa vaihtoehto on tuo nouto :/ johtuuko sitten tuosta wii-konsolipaketista jotenkin? sellanen musta 289e maksava.

Joo, eipä annakaan enää mullekaan muuta toimitusvaihtoehtoa tuolla paketilla. Surku :( Pystyisikö joku tuttu noutamaan liikkeestä? Toivottavasti löydät sen jostain :)

Mistähän muualta voisin sitten tilata tuon wii-fit laudan?
Nenanttilan toimistus myöhästyy joulusta. Hobbyhallissa on mutta toimitusaika kohdassa ei lue mitään.
Elloksella on mutta ennättääkö sieltä vielä tilata jouluksi?

Yhteistyössä