Hae Anna.fi-sivustolta

Yrittänyttä ei panna!

Viestiketju osiossa 'Klinikalla' , käynnistäjänä nosmoking, 04.01.2008.

1. sätkä elli Vierailija

ollaanko vielä kehissä no smoking? miten hurisee? täällä ihan hyvin ilman tupakkaa! mutta,nikotiinikorviketta on käytettävä vieläkin. silti,pahin tupakanhimo on mennyt ohi. ja eilen ostin 2mg:n purkkaa..että miedompaan päin mennään. niitä 4mg:n purkkaakin tuli syötyä vain muutama päivässä.

2. no smoking Vierailija

Vielä olen ilman tupakkaa. Käytän vielä laastaria mutta nyt 5mg , tarkotus olis tossa parin viikon kuluttua heittää laastarit vallan pois. Kohta ollaan oltu pari kuukautta ilman kessuja joten kohta voidaan juhlia vai mitä sätkä-elli?

3. sätkä elli Vierailija

moro! jep...hyvä juttu,että kehissä myös olet. juu,ja sitten juhlitaan ja rankasti!!

4. smoking hot Vierailija

Hei miten menee sätkä ellu ja no smoking? Oletteko vielä savuttomia?

Itse lopetin 9 päivää sitten 19 vuoden savuttelun jälkeen ilman apukeinoja ja hyvin menee :)

5. tsemppaaja Vierailija

Tsemppiä teille lopettamiseen! Itse aivan liian monen tupruttelun ja miljoonan tupakkalakon jälkeen se onnistuminen tapahtui noin 3,5 vuotta sitten. Meni todella pitkään että vielä tuli mieleen tietyissä tilanteissa että tässä tilanteessa olen aikaisemmin tupakoinut ja se on maistunut hyvälle, vaikkei varsinaisesti mieli tehnyt enää polttaa. Enää en voisi kuvitellakaan polttavani. Huomasin muuten että oman lopettamisen ja ravintolatupakoinnin kieltämisen myötä multa on hävinnyt krapulat käytännössä kokonaan eikä alkoholin käytössäni ole tapahtunut muutosta! Ihanaa pomppia rappuset ylös kolmanteen kerrokseen eikä hengästytä yhtään, ihanaa kun ei yskitä vähän väliä, ihanaa kun saa hengitettyä oiken vatsan pohjasta kunnolla... Ihanaa kun en enää haise järkyttävän pahalle!!

Silloin kun itse polttaa, se tuntuu aivan järkevältä toiminnalta. Esimerkiksi jos ulkona on 25 astetta pakkasta, on täysin järkevää lounastauolla ruuan jälkeen mennä tärisemään sinne tupakkapaikalle vaikka kädet tärisee niin ettei savuke meinaa osua huulten väliin. Nyt ei voi käsittää miten se on muka joskus ollut järkevää toimintaa.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri