Yrittäjäksi; mistä alkuun tukea?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja työtön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

työtön

Vieras
Olen tullut siihen tulokseen,että en löydä töitä ainakaan lähialueilta (30 km säteeltä).Vuorotyötä en voi tehdä, kun mies tekee sitä ja vuoropäiväkoteja ei ole.
2 ammattia kyllä on,toinen hevospuolelta ja työpaikat ovat todella vähissä.Toinen ammatti on saatu rimaa hipoen,työpaikkoja on hiukan mutta vain pätkätyötä.
Yrittäjäksi siis,kun toimitilaa löytyy omasta takaa!Konttorit,varastot ja varsinaiset työtilat löytyvät.

Olen käynyt yrittäjäkurssin joitakin vuosia sitten, uudestaan en siis pääse. Soittaisiko aikaa työkkäriin vai Uusyrityskeskukseen? Työkkärin sivuilla ainakin oli maininta että yrittäjät saavat sieltä tukea.
Lähinnä siis tarvitsisin apua liikeidean kannattavuuslaskelmaan ja kehittämiseen, itse on hyvin vaikea arvioida koska tällaista yritystä ei ole koko kunnassa eikä lähikunnissakaan. Vertailukohteet siis puuttuvat..
Iso plussa että lainaa ei tarvitse ottaa!!!
Tuotteet joita tekisin,ovat suunnattu vain tietylle kohderyhmälle ja yhden tuotteen hinta varusteita riippuen on 1000-4000 e,eli ainakin yksi tuote pitäisi saada myytyä per kuukausi.
Vinkkejä,ideoita? Voinko jäädä esim.kodinhoidontuelle ja samalla saada yrittäjyydestä ´palkkaa´? Nyt olen kelan päivärahoilla.
Jos sattuu että tuotteita ei menekään kaupaksi,ollaan ilman rahaa..?

Ota yhteyttä uusyrityskeskukseen, auttoivat minua ainakin todella paljon. Lisäksi haet toki starttirahaa! Ja sen saadaksesi ET saa perustaa yritystä ennen kuin se tuki on sinulle myönnetty! Tämän moni missaa, ja sitten saa starttirahat saamatta. Onnea yrityksellesi!

Yhteistyössä