Yrittivät myydä epäilyttävän hajuista kebabia äsken meille

21.09.2008
673
0
16
ja onnistuivatkin :/ :/

Haisi siis tosi hirveälle se liha, vein takaisin, mutta ei ne jepet mitään muuta kuin ottivat sen takaisin ja that´s it!!!

Ei mitään hyvityksiä tms :x :x :x

Selviän taas tosi pitkään ilman kebabia, edellisen kerran kun oli epäilyttävän näköistä lihaa kebabissa meni pari vuotta ennenkuin kävi mielessäkään syödä kebabia missään muodossa.

Terveystarkastajille olisi töitä tuossa aseman pizzeriassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:
asiasta kolmanteentoista..... Turus yks kebab mesta sujettiin ku säilyttivät lihan saavissa miestenvessassa...... hyi :x

Joo ja yöllä sanoin miehelle, että mitähän ne käyttävät kastikkeena noissa kebabeissa :x :x :x :x :x ??? Jotain halpaa ja helposti saatavilla olevaa :snotty: :snotty: :snotty: :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Metsämansikkainen:
asiasta kolmanteentoista..... Turus yks kebab mesta sujettiin ku säilyttivät lihan saavissa miestenvessassa...... hyi :x

Joo ja yöllä sanoin miehelle, että mitähän ne käyttävät kastikkeena noissa kebabeissa :x :x :x :x :x ??? Jotain halpaa ja helposti saatavilla olevaa :snotty: :snotty: :snotty: :snotty:

:$ :x |O

Alkuperäinen kirjoittaja d:
Siis ettekö saaneet rahoja takaisin????!!!!!!
Vaadit toki!!
Ja ilmoita terv.tarkastajille!

No ei, annoin vaan sen haisevan leipäkebabin pois ja sanoin, että minä en syö tälläistä :x :x

Oliit itse laittanut lihat roskiin ja mieluummin kaukana ko. paikasta.

Nyt sama liha-annos vain kierrätetään seuraavalle asiakkaalle.

Ennakkoluulot tuollaisten paikkojen suhteen on vain tervettä ja terveyttä varjelevaa.

jahas... ja mikäs tämän paikan nimi mahtoi olla?

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja d:
Siis ettekö saaneet rahoja takaisin????!!!!!!
Vaadit toki!!
Ja ilmoita terv.tarkastajille!

No ei, annoin vaan sen haisevan leipäkebabin pois ja sanoin, että minä en syö tälläistä :x :x

Oliit itse laittanut lihat roskiin ja mieluummin kaukana ko. paikasta.

Nyt sama liha-annos vain kierrätetään seuraavalle asiakkaalle.

Ennakkoluulot tuollaisten paikkojen suhteen on vain tervettä ja terveyttä varjelevaa.

no eikä kierrätetä.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
asiast+a kolmanteentoista..... Turus yks kebab mesta sujettiin ku säilyttivät lihan saavissa miestenvessassa...... hyi :x

jahas... ja mikäs tämän paikan nimi mahtoi olla?

No en mä muista.... mut se oli siin stoccan talos... joku 5-7vuotta sitten.... siit kirjoteltiin laajasti paikallislehdissä

Yhteistyössä