yrityksen alku

  • Viestiketjun aloittaja 8/2004
  • Ensimmäinen viesti
Hannamari
Hellurei!

Juu, täällä ollaan taas! Hieman tuli pidettyä taukoa tänne kirjoitteluun, mutta en pitkään malttanut pysyä poissa ;-)!

Täällä on meneillään kp 13/29. Oireita ei minkäänlaista. Tosin luulen, että eilen olisi ollut jo ovis, kun juili niin kovasti alavatsasta. Ja tulihan sitä sitten pelattua varman päälle :).

Mitään kummempaa ei mulle muutenkaan kuulu. Vihdoinkin sain lähetteen papaan, pitää siellä nyt käydä joku aamu. Kysyin lekurilta (sain lähetteen puhelimitse) että voisiko papassa kattoa hormoni yms. arvoja niin tämä ukko kehtasi nauraa mulle! Tosi törkeä! Kuulemma voin sitten varata ajan sille, jos jotain ilmenee papassa. Just, taidanpa ruveta säästämään yksityiseen lekuriin...

Mä en ole liittynyt vielä ollenkaan vko jännääjiin. Vko42 jännääjät oli perustettu ihan vasta nytten. Ajattelin jo että sen vkoketjun puuttuminen olisi jotenkin merkki jostain kummasta... Taidan olla hieman taikauskoinen.. Taidan kyllä nyt olla jännäämättä tässä kuussa. Katsotaan sitten ensi kuussa onko tarpeen liittyä uuteen ketjuun.
 
kauris
Moikka!

Kp 15/30 ja yritystä on ollut vaikka muille jakaa. Toivottavasti ei liikaa kuitenkaan. Vielä pitää kuitenkin varmuudeksi jatkaa touhuja jonkin aikaa ; )
Eli taikinaa on laitettu nousemaan, nyt vain toivotaan, että se pulla sitten olisi uunissa.

Jos kierto kestää sinä samana kuin kaksi edellistä, eli 30 päivää, niin oviksen pitäisi olla vissiin huomenna. Tuntemuksia ja limaa oli kyllä jo muutama päivä sitten, joten en nyt tiedä onko kroppa sekoomassa ja kierto lyhenee vai oliko vain huono ovis : ( vai eikö ole vielä edes ollut...

Sinulla taitaa olla ovistelut jo ohi. Toivottavasti meni hyvin ja touhut osui kohdalleen : )

En varmaan kerkiä koneelle vasta kun ensi viikolla jossain vaiheessa, joten oikein mukavaa viikonloppua.
 
kauris
Moro taas! (yksin puhelua...)

Olen jotenkin vähän sekaisin päivistä... Tänään käytiin toisella paikkakunnalla kummityttöni synttäreillä ja kuvittelin että lähdetään heti huomenna mökille, mutta ollaankin lähdössä vasta sunnuntaina. Joten hyvin on aikaa tänään vähän valvoa ja näpytellä kuulumisia.

Unohdin ihan tyystin kertoa, että soittelin alkuviikosta meidän terveyskeskukseen ja selitin hoitajalle meidän tilanteen raskautumisyrityksestä ja keskenmenoista.
Kyselin vähän, että milloin olisi hyvä hakeutua tutkimuksiin ja miten niissä edetään.
Mukava hoitaja tuntui olevan ja vastaili kärsivällisesti ja sanoi vielä mihin voin soittaa jos tulee vielä kysyttävää ja mihin soitan sitten kun päätämme tutkimuksiin lähteä. Sanoi, että kaksi keskenmenoa voi olla vaan huonoa tuuria ja koska sanoivat toisen km jälkeen, että kolmas tutkitaan, niin sinällään ei ole kiirettä koska olen kuitenkin jo tullut raskaaksi. Arvasin kyllä sen, ja sanoinkin että meinattiin katsoa vielä tämä vuosi ja sitten jos ei ala pysyvää tulosta tulla, niin soittelen sitten asiasta tarkemmin omalle lääkärille.

Mutta eipä minulle taas muuta.
Kirjoittele kun kerkiät : )
 
Hannamari
Hellurei ja hyvää sunnuntaipäivää!

Täällä edellään kp18/29, eikä mitään kummempia tuntemuksia suuntaan eikä toiseen. Oviksen luulen tunnistaneeni alavatsan kipuilun avulla ja touhuiltukin tuli oikeana aikana ;). Toivottavasti jotain tulosta syntyisi... Terolutit jätin tässä kierrossa ottamatta, jotenkin tuntui vaan siltä että ne pitää jättää nyt väliin. Normaalisti tässä vaiheessa on jo rinnat kivikovat ja tosi kipeät, nyt vain vähän aristavat. Voi siis olla, että kierto venyy.

Mä menen sinne papaan tässä lähiaikoina ja sitten tulosten perusteella jatkan. Jos se on puhdas, siirryn yksityiselle. Jos jotain vikaa, pysyn ta:lla. Perustelen tätä valintaa sillä, että jos jokin mättää papassa, tulee sen hoitaminen halvemmaksi julkisella. Muuten siirryn yksityiselle jo paremman palvelunkin takia. Harmittaa vaan rahanmeno...

Eipä mulle muuten kuulu mitään kummempaa... Koiruus kasvaa hurjaa vauhtia ja on entistä villimpi. Nyt se on löytänyt äänensä ja haukkuu naapurit yms. Tänään ajattelin olla ulkona ja haravoida pihan loppuun. Myös viikkosiivous pitäisi tehdä, se on jo nyt laiskuuden takia jäänyt sunnuntaille :(.

Asutko muuten missä päin suomea? Minä täällä etelässä, vantaalla.
 
kauris
Ai että on ihana olla taas kotona.

Asustellaan tuppukylässä nimeltä Imatra. Sukulaisia asustelee Vantaalla ja Helsingissä, mutta enhän minä täältä uskalla isoon maailmaan lähteä ; )

Minulla oli ovistuntemuksen tosi laimeat. Vähän inhottaa, kun väkisinkin ajattelen ettei sitä sitten ehkä ollutkaan : (
Ei pitäisi ajatella niin paljoa, niin säilyisi monelta surulta ja harmilta. Siis muissakin asioissa.

Kp on 22/30 ja vielä reilu viikko pitäisi taas kärvistellä ja kestää järjissään...

Nyt pitää mennä pesemään hiusvärit pois, ennen kuin päänahka palaa.
 
kauris
Jännäys loppui, ennenkuin kerkesi edes alkaa : (

Kp 26 muuttui kp 1:ksi. Voi räkä. Ja just kun kerkesin kehuskella ettei kierto heittelehdi vaan on tasaantunut 30 päivään.

Otan kohta lopputilin tästä kaikesta p*skasta!
 
Hannamari
Hei pitkästä aikaa!

Mitäs kuuluu? Mulle ei kummempia... On taas jäänyt tämä kirjoittaminen vähemmälle. En tiiä mikä on, mutta koko ajan väsyttää hirmuisesti. Aloitinkin viikon alussa vitamiinikuurin, jospa se auttaisi.

Vauva-asiat on entisellään, eli haaveissa vain. Kiertopäivää en tiedä, enkä tässä kuussa kyllä suostu laskemaankaan. Jotenkin taas tuntuu siltä että voisi jo luovuttaa, mutta sitten kuitenkin se vauvankaipuu on niin kova.. Papaankaan en ole vielä ehtinyt (=jaksanut) mennä, mutta maanantain vapaapäivänä ajattelin mennä. Näkeepähän jos siinä on jotain vikaa. Sen jälkeen varaan ajan lekurille.

Risteilylläkin tuli käytyä työporukan kanssa! Että olikin mukava reissu, sai ajatukset ihan muualle mielestä...
 
kauris
Moikka, kiva kuulla sinusta!

Luulin, että tämän ketju on jo hautautunut. Olen yrittänyt etsiä, mutten löytänyt. Ja nyt se vaan ilmestyi jostain...

Ei minuakaan ole niin kamalasti huvittanut kirjoitella, kun ei ole mitään iloista kerrottavaa ja samaa rataa meillä menee muutenkin. Siis että ei kuulu mitään uutta.

Väsysmystä on täälläkin ollut jo pari kuukautta. Johtuu varmaan pimeydestä. Päivätkin ovat niin harmaita, että tuntuu jo aamusta kuin olisi ilta.

Itse olen syönyt edellisestä plussasta asti Multitabs special 2+ vitamiineja. Söin niitä myös ensimmäisen raskauden aikaan, mutta sitten kun meni kesken, niin lopetin. Uuden plussan jälkeen sitten jatkoin niiden ottamista, vaikka keskenmenikin. Toivottavasti niistä on jotain hyötyä, kun ovat tarkoitettu raskautta suunnitelevillekin.

Toivottavasti papassasi ei ole mitään poikkeavaa.

Olen ihan normaalisti välillä katsonut kiertopäivän. Aika hyvin sitä pystyy olla ajattelematta. Ja ei tarvitse kokoajan laskea, kun oviksen aikaan on halut niin mahtavat, että sen kyllä tunnistaa. Yleensä tulee runsaasti limaakin, mutta viimeeksi ei, joten en tiedä ovuloinko sitten ollenkaan. Edellisessä kierrossa oli sama juttu : (
Mihin on meiksin limat kadonneet... Ja onko ovulaatio kadonnut samalla?

No mutta katsellaan nyt, kuin käy.
Kp 21/oletetun oviksen perusteella 25. Loppuviikosta siis rämähtää.

Inhottaa jo valmiiksi, jos kierto onkin taas tälläkertaa pidempi, (vaikka sen yleisimmän 30 päivää) ja sitten alkuviikosta olen innoissani, jos menkat on muka ""myöhässä"" ja sitten typeryyksissäni testailen negaa : (
Sen takia olisi ihanaa, jos kierto olisi aina samanmittainen. Voisi olla varma milloin on myöhässä.

No en lörpöttele tällä kertaa enempää.
Mukavaa alkuviikkoa.
 
Hannamari
Hellurei!

Kaivoin taas tämän ketjun esille! Jostain putkahti yhtäkkiä mieleeni etten ole susta kuullut aikoihin!

Mitä kuuluu? Mulle hyvää, tosin vauvauutisia vielä odotellaan. Kävin papassa, jotain vikaa oli ja joudun puolen vuoden päästä uudelleen kontrolliin. Hieman säikähdin tuota tulosta... Varasin sitten lääkäriinkin ajan ja kävin siellä keskiviikkona. Lekuri teki sisätutkimuksen, siellä kaikki ok. Laittaa kuulemma lähetteen naistenklinikalle ja mieheni sai lähetteen simppanäytteeseen. Näyte vietiinkin jo tänä aamuna tutkittavaksi. Puolitoista viikkoa kestää sen valmistumisessa, joten jännää odotella vastauksia! Niin, lääkäri sanoi, ettei tuo papan tulos ole syy hedelmätttömyyteen, huh.

Ihan huojentunein mielin olen nyt. Tutkimukset on lähteneet rullaamaan ja pian saadaankin asioita eteenpäin. Toisaalta pelottaa mitä vikaa meistä löytyy, mutta toisaalta olen siitä hyvilläni, että tiedetään sitten mikä vika on ja miten sitä voi hoitaa.

Tällaisia tunnelmia meillä. Toivottavasti sulla olisi vielä parempia uutisia ;)?
 

Yhteistyössä