Yritys alkaa alkuvuodesta 2

  • Viestiketjun aloittaja Anna
  • Ensimmäinen viesti
Pippa
Heissan!

Ihan jännittää sun puolesta kuitenkin vaikka onkin vaan yhden päivän myöhässä! Kaverista tuli just kummi tutun prinsessalle, se tuli heti ekasta kierrosta pilleireiden lopetuksen jälkeen raskaaksi.. :) Aika uskomatonta kun ne vaan ajatteli et ei se heti varmaan ees tärppää ja tulee sit kun on tullakseen... Mut kaikki on niin yksilöllistä.


 
Pippa
Heips!

Uskomaton idioottilääkäri!! Siis 26-vuotiaan hedelmöittymiskäyrä jo niin alhainen muka et ois paljon vaikeampi tulla raskaaks!!! Mä tässä lähentelen 24 ikävuotta, että mulla on sitten jo varmaan kans kiire!! Hohhoijaa.. Voi harmi et sun omalääkäris oli kipeä :(

Jaksamista :)

 
Tiffany
Voi että mikä toope ukkeli se lääkäri oli!!!

Edellisen kerran käydessäni gynellä mulla oli oikein mukava mies, juttelimme iästä ja lasten hankkimisesta ja muuta, ja mulle se mies jutteli että ""kun olen vielä niin nuori..."" ja ""kun sitten jossain vaiheessa haluan saada lapsia..."". Mainittakoon, että olen vuosimallia 77 eli kohta vedellään kolmissa kymmenissä. Kannattaa Heikku jättää tuollaiset perättömät moraalisaarnat omaan arvoonsa. Kyllä ärsyttää silti takuulla.

Sun lääkärin kommentti oli täysin asiaton. Harmi ettet pystynyt heikossa mielentilassasi sanomaan sille suoria sanoja!

Otapa nyt vaan se lääkekuuri ja katsele sen jälkeen tulisiko omat menkat. Mutta ei kai se äijä nyt voi vakavissaan ensin sanoa että olet jo myöhässä lastenhankinnassa ja toisaalta siltikin pitäisi yksiä menkkoja odottaa vielä puoli vuotta lisää. Siis todella epäloogista! Eli ota se kuuri ja odottele sitten vähän aikaa luomumenkkoja. Toivottavasti sun oma ihana lääkäri sitten on jo parantunut, jos ei luomumenkat tule edelleenkään.

Noista labrakokeista ei mulla ole mitään tietoa. Toivottavasti muilta löytyy.

Nyt takaisin työn kimppuun.
 
Syysmarja
Kiitokset Pipalle jännäyksestä, mutta en oikein itse jaksa uskoa tällaiseen melkein ""neitseelliseen"" sikiämiseen, kun tässä kierrossa (siis joka on nyt takana) sekstattiin kerran ilman kumia loppuun asti, ja sekin oli kp....9.
Eli mun mielestä ei pitäisi olla minkäänlaisia raskausmahdollisuuksia. Vaikka kyllähän näitäkin on, että kroppa on niin sekaisin että ovis tuleekin normia aikaisemmin...mutta kuten sanottu, sen jälkeen käytettiin kyllä kiltisti sitä kuuluisaa kumia. Tämä ensimmäinen kerta virallisesti pillerien lopettamisen jälkeen oli vain tällainen ""huumakerta"" :)

Inhottava lekuri sulla Heikku! Kaikki sympatiat täältä sinne! Taitaa olla sitten meikäläisenkin hedelmäittymiskyvyt heikentyneet, kun vuosimallia -80 ollaan....en kyllä ikuna usko tähän!!! Vastahan sitä ollaan suurinpiirtein koulunpenkiltä päästy ja nyt jo pitäisi perhettä olla! Huh huh! Oma gyne oli aivan ihana (nainen), kun kerroin että pilsut jätetään uudelle vuodelle mentäessä ja että sitä omaa jälkikasvua yritellään sitten huhtikuusta eteenpäin, niin kannusti ja oli rohkaiseva yms. Pari edellistä lääkäriä on kyllä ollut samaa luokkaa kuin Heikullakin, olisi kuulemma jo ""niitä lapsia saanut tulla"" ja ""lähemmäs 30 kun olet..."" hohhoijaa!!

Mutta ei anneta periksi naiset! Annetaan kaikkien kukkien kukkia jne.

Mutta onnea kuitenkin kaikille, jotka tosisssaan ovat jo sen vauvatouhun kimpussa, minä se vielä odottelen sen kolmisen kuukautta... ja lueskelen näitä teidän juttujanne ihan kympillä täällä, samalla kun odottelen noita ekoja menkkoja...toivottavasti nyt tulisivat.
 
Kk
Voi että Heikku! Kyllä sua elämä potkii... Tulee ihan tekstiäsi lukiessa mieleen että ""mitähän vittua ne miehet tietää naisen biologiasta"", ja olevinaan lukenut lääkäri pitäisi olla! Kyllähän nyt idioottikin tietää ettei 26 ole vielä ikä eikä mikään, ensisynnyttäjien keski-ikäkin on jossain 29-30 tienoilla! Ja siks toisekseen, jos kerta olet sen idiootin mieslääkärin mielestä jo ""vanha"", niin miksi pitäisi odottaa vielä 1/2 vuotta menkkoja, silloinhan olet jo käytännössä vaihdevuosi-iässä tuon teorian mukaan!
Kyllä sapettaa sun puolesta Heikku, mutta eikun vaan sisulla eteenpäin. Jätä nuo hölynpölyt omaan arvoonsa. Eiköhän ne luomumenkatkin ihan kohta tule, usko vaan!

Syysmarja: Itseasiassa sun raskautuminen jo tässä kierrossa on hyvinkin mahdollista, nimittäin jos ovulaatiosi tulee kp14, ja olette sekstailleet paljailtaan kp9? Simpathan elävät elimistössäsi 5-6pv ja silloinhan on vielä hyvinkin mahdollista että kp14 on vielä joitakin yksilöitä hengissä valmiina hyökkäämään...? Vai oliko kaukaa haettua? Periaatteessa ihan mahdollista, vai mitä muut tytöt?

Kovasti tässä suunnittelen lauantai-iltaa, jolloin vietätään siis sitä kuherteluiltaa rakkaani kanssa...Lauantaina kp14 ja mahd. ovis, joten vähän harmittaa ettei niin romanttisena iltana voi laittaa ""joukkoja"" matkaan. Kumin kanssa vielä n. 20 pv.

Pippa: Minkälainen puku sulla on häissä? Me vietetään kahdenkeskiset juhlat, mutta kuvaa varten mulla on valkea puku, joka on avoin olkapäiltä, mutta pitkät levenevät hihat ja loivasti levenevä helma. Joko on sormus hankkittu? Mulla on yksinkertainen kultasormus, johon upotettu 3 timanttia. Vähän samaa sarjaa kuin 2mm leveä kultainen kihlasormus.
 
Kk
Tiffany: Kyselit niistä viikoista, että mikä se 12 viikon raja on? Ennen rv12 keskenmenoriski on suurimmillaan, sen jälkeen riski pienenee. Itse on ajateltu niin pitkälle, että JOS sit ekassa kierrossa tärppää ja möykky pysyy tiukasti matkassa, niin olis kiva kertoa uutiset mummoille äitienpäivänä, jolloin viikkoja olis n. 14... En tiedä, olen jotenkin positiivisella mielellä tuon raskautumisen suhteen...Pidän todennäköisempänä raskautumista jo ekalla kerralla kuin pidempää yritysaikaa. Tiedän, onnistuminen voi venyä kuukausiakin eteenpäin, en vaan halua ajatella pahinta. Sanotaanko että pidän onnistumista ekalla kerralla 80/20 varmuutena. Tyhmää joo mutta pysyn itse paremmalla mielellä kun en mieti sitä huonompaa vaihtoehtoa!

 
Anna
Terve vaan kaikille! Toivotaan pikaista punaista aaltoa tälle palstalle, teille jotka sitä odotatte!

Ite lopetin pillerit n. 5 vuotta sitten. Söinkin niitä vaan vuoden verran kun tuntui menevän pää aikas sekaisin niistä.. Vaikutti mielialoihin hyvin paljon. Olin aina ihan raivona. Tosiaan kun lopetin, oli kierrot ihan sekaisin ja epäsäännölliset. Jäi menkkoja välistä ja ne oli mitä oli. Muutenkin mulla on kyllä ollut aina epäsäännölliset kuukautiset. Mahtaakohan vaikuttaa paljonkin raskautumiseen..? Syitä ei ole selvitelty..

 
Aurora
Voi kääk! Siis 26-vuotias on jo vanhanpuoleinen hankkimaan lapsia?! Sallikaa minun nauraa! =D Ihan oikeasti Heikku, tuon kommentin perusteella voit jättää kaikki muutkin lääkärisi mielipiteet huomioimatta. Miten lääkäriksi voi päästä tuollaisia idi... No joo, se siitä. (Apua, oon sitten itsekin jo ihan ikäloppu kuukauden päästä...)

Siitä 12 viikon rajapyykistä vielä:
Siihen mennessä sikiön kaikki tärkeimmät elimet ovat kehittyneet valmiiksi (aivoja lukuunottamatta), ja siitä lähtien vauva lähinnä kasvaa mittasuhteiltaan. Kun kaikki nämä kehitysasteet ovat valmiina, keskenmenoriski oman neuvolalääkärini sanojen mukaan ""romahtaa"".
 
Lempi
Hei kaikki! Olen ollut jonkun aikaa poissa, kun on ollut hieman kiireitä yrittämisen kanssa... ;) No ei, ihan rauhallisin mielin täällä eletään. Eli pillerit on piilotettu kauas pois kaappiin, ja nyt elellään kp 8 /??. Avomies sai niin kovan vauvakuumeen kun oli tuttavan varpajaisissa, joten aloitus aikaistettiin hieman. *jessss* Tuntuu tosi hyvältä jättää pillerit pois, nykyään tekee mieli PALJON useammin kuin ennen, iho on paljon parempi ja mieliala tuntuu olevan paljon tasaisempi, en tiedä kuvittelenko. Irtisanouduin työstä josta en todellakaan pitänyt, ja pyydettiin edelliseen työpaikkaan, missä viihdyin todella hyvin. Siellä aloitan viikon päästä.
Olen valmistautunut siihen että yritetään vauvaa jonkun aikaa, kaapissa on 7 ovistestiä + 1 raskaustesti ja 6 raskaustestiä on tulossa postissa (suosittelen sitä kotitestit-sivua). Toivon vaan että ensimmäiset menkat sitten tulevat ajallaan, ettei tarvitse odottaa monta kuukautta.. =( Kun kuulemma joskus ei menkat oikein tahdo lähteä käyntiin pillerinsyönnin jälkeen.
Tiffany, toivottavasti teillä on kaikki hyvin?
Muutenkin tsemppiä kaikille, samassa veneessä ollaan!!! Elämä ei todellakaan ole mitään ruusuilla tanssimista, mutta kannustusta riittää varmaan jokaiselta tällä palstalla olevalta!
 
Syysmarja
Hellurei!

Kk se yrittää olla niin positiivinen mun mahdollisen raskautumisen suhteen, kiitosta vaan! Itse en kyllä todellakaan usko tuohon raskausmahdollisuuteen, vaan siihen, että kroppa on sekaisin ja menkat tulee viikon sisällä. JOS ei ala kuulua, niin aion kyllä tilata testin netin kautta ja testata VASTA ENSI VIIKOLLA! Joten tässä on vielä aikaa kyllä...ja todella toivon tällä kertaa, että se puna-armeija sieltä hyökkäisi, kun olen sinänsä asennoitunut siihen huhtikuuhun, niin varmasti hirvittäisi ajatus OIKEASTA vauvasta jo näin aikaisin. HUI!

Mutta kuten siis sanoin, en itse usko asiaan, vaan menkat tulee kyllä tännekin päin, jahka kiireiltään kerkeävät:) Kuitenkin nämä kk:n ajatukset laittavat pään pyörälle ja ihmettelenkin nyt, voisiko sittenkin olla...ja eilen siipaltakin kysäisin, että mitä jos nyt sitten olenkin raskaana??Hän siihen, että sitten olet, reissu pitää vaan ottaa rauhallisemmin ;) Ja eilenkin sitten lastit sisään vaan ja loppuun asti paljaalla (tiedän, mitä jos kierto onkin täysin sekaisin ja se ovis olikin nyt?????)

Onnea Lempi miehen ajatusten saamisesta vauvanhankintaan! Teillä on siis edessä todellinen yrityskierto, tsemppiä teille!! Ja toivotaan sitten kahta viivaa tuossa kolmen viikon päästä tikkuun! *peukuttaa kovasti*

Heikulle vielä sympatiahalit ikävästä lekurista. Kuten huomaat, kaikki täällä ovat sinun puolellasi ja samaa (eri mieltä siis lääkärin kanssa) mieltä kanssasi.

Nyt töihin, ettei koko päivä mene täällä pyöriessä ;)
 
Syysmarja
Minä se täällä taas...eli nyt sitten ne viimeisetkin turhat jännäilyt saa lopettaa, mensut alkoi tuossa puolisen tuntia sitten. Jee!! Eli kierto venyi nyt sen 2 päivää, tämä kierto siis (mennyt) oli kp 30. Eli kroppa ainakin vielä suht samoissa, kuin mitä on ollut ennen pilsujakin. Hyvä näin.

Täytyihän sitä sitten heti laskeskella, että jos kaksi seuraavaa kiertoa olis kans kp 30, niin kaikkein otollisin aika kierrosta olisi juuri silloin, kun ollaan siellä ulkomailla!! Eli eikös sitä sanotakin, että ""häämatkalla"" voisi hyvinkin sen uuden elämänalun alulleen laittaa?!? :)

Mutta näin siis täällä, ja nyt on hyvä mieli, tietää että kroppa suht kunnossa ja kierto kohdillaan.

Mites muilla, millaiset on tunnelmat?
 
Tiffany
Heippa kaikille!

Kiitos infosta, Kk. Osaatko sitten sanoa prosentteja että miten keskenmenon riski romahtaa yhtäkkiä juuri tuon viikon 12 jälkeen? No, sama se toisaalta. Yritän tilanteen sattuessa saada miehen pitämään suunsa supussa. Jos ei halua, niin eipä siihen maailma kaadu.

Tännepä ei kuulu mitään uutta maan ja taivaan välillä. Kp nelosta elellään ja jännäilen mitä käy viikon kuluttua miehen (ja mun) mielelle, kun alkaisi olla otolliset hetket käsillä. Voisikin kehitellä ensi viikon lopulle jotain oikein romanttista. Löytyisiköhän jostain vaikka edullisesti hotelliyöpaketti johonkin lähikohteeseen... Mutta toisaalta pettymys olisi sitä kovempi jos mies haluaiskin laittaa jarrua, lue: kortsun, tositilanteen tullen.

Ei tämä elämäntilanne vauvan hankinnan kannalta kyllä meidän elämässä taida odottelulla muuttua yhtään otollisemmaksi. Nyt olisi tosiaan parhaat saumat.

Aurinkoista päivää kaikille! Ja plussaonnea yrittäjille! Kenellä on tulossa jännäpäivät lähiaikoina?
 
Syysmarja
Laskinpa juuri tuon oman ""aamukampani"" lukumäärän päivissä ja tuloksena on 72! Eli pitkä odotus on tällä naisella vielä edessä, ennen kuin se tositoimiin pääseminen alkaa. Laskin siis näillä päivillä sinne ""virallisen aloituskuukauden"" puoliväliin, jolloin siis tuo ovis olisi mahdollisesti ja hedelmöittyminen siis parhaimmillaan!

Eli ei kun päiviä vaan laskemaan. Ja jos menkoissa ajatellaan, niin nämä kun on lusittu, niin sitten on enää yhdet ja sitten, sitten...jos vaikka jäisivät pois melkein vuodeksi :)
 
Cittis
Heips kaikille!

Mäkin taas tuun välillä mukaan keskusteluihin. Mä lopetin pilsut jouluna ja heti ryhdyttiin lapsen tekopuuhiin. No, enpä mä vielä mitään raskautta edes odottanut ja ensimmäiset ""luomumenkat"" alkoi maanantaina, ja näyttää päättyvän jo tänään eli kesto vain kolme päivää. Aika hassua, yleensä sanotaan että kun ei syö pillereitä niin menkat olisi jotenkin runsaammat. Ei näyttänyt koskevan mua. No pääsee jo jatkamaan harjoituksia nopeammin.

Joku taisi kirjoittaa, että kun simpat on päästetty liikkeelle niin ne eläisi naisessa 5-6 pvä. Jostain mä taas muistaakseni luin että 1-2 pvä. No, mutta jos tarpeeksi usein on hommissa niin eiköhän siellä aina ole jotain hengissä. Mikä lie pitää sitten paikkaansa.

Toivotaan, että kovat pakkaset tuo mukanaan meille plussaa!!!
 
Syysmarja
Huomenta!

Nostelen vain vähän ylemmäs, kun tiputaan uhkaavasti alemmas ja alemmas...

ja muuten, on mulla vielä näiden menkkojen jälkeen kahdet, ennen sitä reissua, eli olin vähän liian innoissani jo niistä yksistä menkoista.

Juu, sattuupa somasti tuo kierron puoliväli, siis JOS JA MIKÄLI nämä seuraavat on suht kohdillaan, kp 28-30 päivää noin. Niin sitten osuus tuo ovisaika reissuun...

 
Tiffany
Päiviä!

Meille tuli eilen se vauvakirja jonka olin tilannut. Mies oli avannut kuoren vaikka oli mun nimellä. Sitä se ei oo tehny koskaan ennen, ei vaikka olisin pyytäny. Mutta nyt sitä taisi ihan älyttömästi uteluttaa :) En ole itse vielä lukenut, kun tulin vasta myöhään kotiin. Mies ei kehunut kirjaa, ja kyllä se selaillen näyttikin vähän heppoiselta sisällöltään. No, eipähän maksanu mitään - äitiyspakkauksesta näin ulkosuomalaisena saankin sitten pulittaa muutamia satalappusia mutta silti ehdottomasti haluan sellaisen.

About 10 päivää ovikseen ja tädin hilkka vilahti jo ovesta ulos, kohta pitäisi alkaa harjoitukset! Voi jee, en usko että lastit päätyy sisälle ennenkuin itse näen. Pitäisköhän sittenkin vielä odottaa.. Miten iso maha on 6 vk ennen laskettua aikaa? Aika iso viissiin. Silloin olisi häät. Ei mitään kermakakkuleninkiä ja suuria juhlia, maistraatissa vaan sormusten vaihto ja iltasella bileet, ehkä jopa kotibileet. Siis jos heti tärppäisi. Tod. näk. siinä kuitenkin vierähtää useampikin kuukausi, ja keskenmenon riskikin on 15 prosentin luokkaa.. Jotenkin mietin eniten sitä että mitä pomo sanoo, mutta toisaalta mitäpä sillä olisi asiaan sanomista kuin että paljon onnea!
 
Pippa
Moikkis!

Mulla on sellanen kaksosanen hääpuku.. Aivan ihana! Vähän laahusta ja sen sellasta :)

Sormusta mennään vielä tänään katsomaan, mutta oikeastaan olen senkin jo valinnut. Se on valkokultaa jossa kuusi timanttia kolmen riveissä allekkain. Aikas kallis mutta mies sano että se on mikä se on... Mun ihana rakas tuleva aviomieheni :)!!

Mulla olis ovis tulollaan 6 päivän kuluttua, mutta jostain syystä tuntuu, että mies taitaa jänistää.. :(
Kyselin siltä tossa eilen ja se oli sitä mieltä et sit vasta häiden jälkeen, toisaalta eihän siihenkää oo kun se kuukausi. Tahtois jo kokeilla kun eihän sitä tiedä kauan siinä menee kun yrittää raskautua...

Ihania talvipakkaspäiviä kaikille!!
 
Aurora
Tiffany,
kyllä se maha on todella iso rv 34... =) Ei varmaan löydy morsiusmekkoa sellaisen omaavalle morsiolle ihan tavallisesta kaupasta. ;)

Muusta olotilasta rv 34 Mulla oli ihan hyvä fiilis vielä rv 34-35, mutta ""alamäki"" alkoi aika pian sen jälkeen, eli väsyin ja turposin kunnes ei enää huvittanut lähteä ihmisten ilmoille. Sen jälkeen taisi alkaa sellainen rauhoittuminen, ""pesänrakennusvaihe"".

Muuten, tyttömme serkku syntyi jo rv 35 eli aika viime tinkaan olette jättäneet häät jos heti tärppää, voi olla että niitä kannattaa aikaistaa jos niin on käydäkseen (pidetään peukkuja!). Olin noissa jo mainitun serkun ristiäisissä rv 40+4, eikä silloin oikein jaksanut enää juhlia. Siitäkin tosin meni vielä viikko ennen tytön syntymää, huh.
 
Heikku
Tiffany, älä odota enää! Nyt vaan harjoittelemaan ja sitten täysillä tosikoitokseen oviksen aikana! Voi olla, että ei tärppäkään ekalla, niin sittenpähän sitä ei tartte miettiä niitä hääjuttuja. Vaikka oletkin aika miehen armoilla oviksen aikana, niin jos mies antaa tulla vaan, niin älä sinä rupea sitten epäröimään! Ota se merkkinä, että miehesi on valmis ja sitä kautta ole sitten sinäkin.

Ja älä lue sitä vauvakirjaa! Ettei käy niin kuin minulla :( Tai jätä ainakin kesken heti jos joku asia rupeaa askarruttamaan tai negatiiviset ajatuksen valtaavat mielen. Avaat kirjan sitten kun asia on hoidettu ja vauva on tulossa :)

Minuakin pelottaisi eniten kertoa pomolle. Mutta todellakin, mitäpä hän voi muutakaan sanoa, kun onnea? Onko sulla mies vai naispomo? Voisin olettaa, että nainen ainakin ottaisi asian paremmin ja ymmärtäisi, ainakin jos hän olisi äiti. Miehillä taitaa olla vähemmän sympatiat kohdallaan... Vai onko joku ollut työelämässä ja kertonut pomolle? En ainakaan itse aijo kertoa aikaisin. Sitten kun on jo pitkällä ja näkyy jo niin selvästi ettei mene pienen lihomisen piikkiin...

Nyt kotia kohti!

 
Tiffany
Heippa, kiitos ihanista kommentoinneista!

Ei me sinänsä häitä olla jätetty viimetinkaan, yrityksen aloittamista on vaan aikaistettu aina vaan enemmän ja enemmän. Ts minä olen ruinannut ja mies on myöntynyt. Aluksi oli että häiden jälkeen aloitetaan. Sitten niin että LA olisi ensi vuoden alussa. Ja nyt jo niin että LA olisi aikaisintaan lokakuussa.

Niin, voisi olla häiden aikaistaminen tiedossa jos heti tärppäisi. Vaikka sellainen morsiusmekko on kyllä mun mielestä enemmänkin välttämätön paha, ja punon vielä juonia mielessäni millä siitä pääsisi yli tai ympäri.

On se tietysti ihanaa käydä oikein perinteisissä hääjuhlissa. Viime kesänä oli yhdet, ja morsian oli kuin satukirjasta kolttuineen ja koristuksineen, ihan mielettömän kaunis. Sulhollakin frakki päällä. Kerranhan sitä vaan naimisiin mennään niin miksei sitten kunnolla. Mutta kun olen peruslaiska ja pihi ihminen, niin saisi kyllä joku organisoida ja kustantaa meikäläiselle koko kemut, kyllä minä niissä sitten viihtyisin :)

Minulla on miespomo, ja vaikka se onkin ihan ykköshyvä pomo, niin silti epäilyttää että jos se itse saisi valita, niin minä joutuisin vielä lykkäämään äitiyslomailua.

Jännittävää miten pipalle käy muutaman päivän kuluttua. Ties vaikka saisit vieteltyä miehen esiaviollisiin vauvantekopuuhiin ja plussaisit meistä ensimmäisenä :)

Heikku oletko nyt aloittanut lääkkeiden napsimisen? Onko se niin että kaksi viikkoa pitäisi syödä niitä ja sitten pitäisi muutaman päivän kuluessa alkaa menkat, vai miten?

Ou nou, meillä ei nyt harjoitella kun mies löysi aamulla SIELTÄ jotain täpliä. Sitä huolestuttaa nyt, ja haluaa seurata tilannetta muutaman päivän ja mennä sitten lääkäriin jos ei parane tai pahenee. Se on sitä mieltä että siellä on mahdollisesti tulehdus joka on saattanut tulla liiasta pesemisestä tai liian vähästä pesemisestä :-O Ei tunnu kuulemma miltään mutta on täpliä. Minä katsoin enkä nähny siellä yhtään mitään. Mikähän kumman reaktio tuollainen säikähdys on ja mistä syystä? Olen kovin huono keittiöpsykologi. Kaikkea nuo miehet keksii.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
 
Syysmarja
Huomenta!

Se on tytöt perjantai!!!!!!!!Jiiiihaaaaaaaaa!! -siis mähän rakastan viikkoja, varsinkin näitä arkipäiviä, kun SAA herätä kukonlaulun aikaan ja lähteä töihin :)

Ei mulla oikeastaan mitään ihmeellistä, nostelen vain vähän ylemmäs ettei kokonaan hävitä maailmankartalta.

Jokos jollakulla on oikein ensimmäiset viralliset jännäpäivät?

Entäs Heikku, mites sun pillerien napsiminen, kuinka kauan pitää syödä ja koska olisi ne puolukkapäivät sitten odotettavissa?

Minä se edelleen lasken noita päiviä, ""enää"" 70 päivää...ja nyt on meidän perheessä vähän sellaista ajatusta, että jos vaikka vielä parilla kk:lla venytetään tuota alkua, niin JOS kävisi niin hyvin, että heti tärppäisi, niin tuo perheenlisäys syntyisi sitten varmasti ensi vuoden puolella..no nää nyt on näitä ajatuksia vain, mutta tosiaan, molemmat nyt miettii vielä tahollaan, et jos vaikka kahdella kk:lla pitkitetään..saa nyt nähdä kuinka meidän käy. Kesälomalla se tietty olisi kanssa ihan kiva tuota perheenlisäyksen tekemistä harjoitella.. ;)

Lueskelin tuossa noita muita ketjuja, ja yhdessä oli nainen, jolla meneillään ensimmäinen yrityskierto, menkat myöhässä about 3 päivää, ja oli aivan varma, että on raskaana, kun ""vatsakin on jo vähän pömpöllään sillai raskauteen viittaavasti""...ei nyt ehkä ihan niiin alussa kuitenkaan tuo vatsakaan näy, vai mitä itse sanotte?? Älkää nyt sitten loukkaantuko, mutta mun mielestä vähän liioittelua kuitenkin.

Jos ei tänne enää tänään ehdi, niin mukavia viikonloppuja! Kotonakin on vihdoin ja viimein se netti, jos vaikka jossai vaiheessa käväisisi täälläkin. Se on moro nyt!
 
Kk
Heipparallaa kaikille!

Niin, se on taas perjantai ja ollaan ukon kanssa ihan täpinöissä, huomenna kun on ""hermolomapäivä""!!! Esikoinen menee jo aamusta mummolaan, lähtevät kuulemma kaupungille rilluttelemaan. Saadaan siis koko päivä olla ihan kaksin, lämmittää savusauna, valmistaa ja SYÖDÄ päivällinen RAUHASSA, kuunnella musiikkia kovalla vielä illalla ja katsoa rauhassa lauantai-action, ja mikä parasta, harrastella intohimoista seksiä ilman keskeytyksenpelkoa...Aurora varmaan ymmärrät mitä tarkoitan ;) ?

Mites Heikku sun mielialat jaksaa? Joko vauva-asia alkaa tuntua ajankohtaisemmalta kuin jokunen päivä sitten?

Syysmarjalle pahoittelut (vai onnittelut?) alkaneista menkoista!

Luulen, että tämän kierron ovikseni oli tossa keskiviikkona, mutta silloin oli vasta kp11, eli onko mahdollista? Oireina mm. limaisuutta pari päivää ennen sitä, sitten yllättäin torstaina ""kuivakausi"" eikä siis enää limoja? Ymmärsinkö asian oikein? Ja jos ovikseni oli jo keskiviikkona, niin sittenhän menkkojen pitäisi alkaa odotettua aiemmin? Eikös se ovis määrää sen miten pitkä kierto tulee? Elikkä tämän laskuopin mukaan menkat pitäisi alkaa ööö... 12 päivän päästä? Voi jee, siis enää 12 pv yrityksen alkuun? Nyt kuule tytöt alko jäskättää!

Mieskin tunnusti että sitä jo jännittää se vauvanteko, ei siis pahassa mielessä, se vaan muistelee miten jännää oli lukea testistä positiivinen tulos, ja alkaa kuulostella pikkusen liikkeitä jne...

Tiffany: Ei mun mielestä maistraattihäissä ole mitään pahaa, itsekin mennään silleen naimisiin. Ei siellä muuta tapahdu kuin kysyvät vaan että Tahdotko sinä... ja Tahdotko sinä... ja blaablaablaa ja sormukset vaihdetaan(ei pakollinen!) ja allekirjoitellaan parit paperit ja thäts it. Todistajatkin saa paikanpäältä ellei halua omia. Myö mennään vihkimisen jälkeen hääkuvaan ja sitten hotelliin viettämään hääyötä ;
Pukukaan ei ole pakollinen, itse vaan halusin teettää kuvaa varten puvun, kun suht halvalla sain (200e)...Vihkimiseen laitan tavalliset siistit vaatteet, puku sitten kuvaan. Kyllähän se maha aika kiva jo on rv34, et tosaankaan sovi tavallisiin vaatteisiin :) Mutta minusta ainakin on tosi romanttista että esim. kuvassa on vauva mukana, sun mahassa. Tai sitten vaan hääpäivää aikasemmaks.

Ainii, yks juttu viel. Tunnen itseni jo tarpeettomaksi, nimittäin tuo meidän pikku ""vauva"" ei olekaan enää vauva, vaan 1v4kk mukula vetelee jo aamupuuronkin itse lusikalla eikä edes sotke puurolla joka kohtaa! Mihin äitiä enää tarvitaan? Tämmöstä se äitiys on, käyt tarpeettomammaksi päivä päivältä. Kohta se lähtee armeijaan... :(

 
Liinu
Pitkästä aikaa täällä. Olettekin ahkerasti kertoneet kuulumisia. Aika järkkyä jos lääkäri sanoo 26-vuotiaasta että on vanha (!) tekemään lapsia. Lukioiässäkö ne sitten pitäisi tehdä? Ei kuulosta kovin kivalta, itsellä tulee seuraavan kerran mittariin 31vee. Huh. Meillä on nyt eka yrityskierto tai paremminkin tjottailua tositarkoituksella :) Eka luomukierto pillereiden jälkeen oli 26 päivää, ja menkat oli tosi mitättömät sen jälkeen. Nyt on kp 11/26 menossa. Saa nähdä miten käy. Lämpöä ja läheisyyttä tilattu viikonlopulle...

Ihanaa Lempi että noi duuniasiat järjestyi ja yritys on alkanut. Mulla alkaa työt taas maanantaina, olin välissä työttömänä joulukuusta. Meillä tehdään töitä vain pätkissä, ja kesällä on taas uusi työttömyyspätkä odottamassa. Jos ei muita hommia löydy. Vähän pelottaa kyllä taloudellisesti, mutta onneksi on vähän säästöjä ja vielä ehtii sitä rahaa säästettyäkin. Melkein toivon, että ei tärppäisi ihan vielä tästä kierrosta, että ehtisi vielä syksylläkin vähäksi aikaa takaisin töihin. Mutta sen varaan en laske, sillä voi olla ettei sopimusta tehdä enää syksylle jos keväällä mahdollinen raskauteni on tiedossa. Missä vaiheessa yleensä (tai yksilöllistähän tämä on) raskaus näkyy? Kokemuksia?

Plussatuulia! Näillä pakkasilla onkin kiva kahdestaan lämmitellä peiton alla.
 

Yhteistyössä