Yritys alkaa alkuvuodesta 4

  • Viestiketjun aloittaja tuutikki
  • Ensimmäinen viesti
tuutikki
Aloitan uuden ketjun,kun edellinen alkoi taas hipoa pilviä.

Että mukavaa viikon alkua vaan kaikille!!!

Viikonloppu meni muuttaessa,joten en ole ehtinyt ajatella yhtään mitään muuta.Kierto on aluillaan,menkat loppumaisillaan.Alkoi pelottaa tänä aamuna se vauva-juttu...Nyt kun lapset oli isällään ja aamulla sai hirveen rauhassa juoda teetä ja lukea lehteä ennen töihin lähtöä,kävi mielessä että nytkö tämä pitäisi muuttaa vauvarumbaksi taas!

Meillä on ihana iso asunto nyt-ja reilusti kaappitilaa.AAh!!!!!!!

Millaisias tunnelmia tänään muilla yrittäjillä?
 
Syysmarja
Moi!

Kiva, että olet niin ahkera, että teet uuden ketjun. Voitaisko kuitenkin sopia niin, että tehdään sitten uusi, kun tulee vaikka 100 viestiä täyteen vanhassa?

Näin tulisi sitten paremmin (ainakin itse omalta kohdaltani voin näin sanoa) seurattua mahd uutta ketjua. Sillä itse ainakin äsken en edes huomannut tätä uutta, vaan menin tuonne vanhaan ketjuun, automaattisesti.

Mutta jatketaan nyt tässä, kun kerta uusi on avattu :)

Ja hei ryhmäläiset, pitäiskös meidän keksiä joku ""nimi"" meidän ryhmälle, kun on tuo ""yritys alkaa alkuvuodesta N"" (N =numero) vähän pitkä, ei näy tuossa listalla kuin alkua vain? Miltä kuulostaa? Nimiehdotuksia??

Jossain vaiheessa meni sellainenkin viestiketju kuin vauva07, joten se ei vissiin meille käy. Ja meillä taitaa osalla ainakin jo mahd tulla tänä vuonna...ainakin viesteistä päätellen kuume on kova ;)
 
Tiffany
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!

Mari tervetuloa remmiin, minusta oli kiva huomata että muillakin on vauvasuunnitelmat kovassa kurssissa vaikka yhteiseloa ei olekaan takana kuin puolitoista vuotta. Tai heh heh, meillä ei ihan vielä sitäkään.

Meillä alkoi yritys!!! Mies lauantaiaamuna ahersi meikäläisen kimpussa ja sitten yhtäkkiä olikin jo valmis. Minä ihan puulla päähän lyötynä että teitkö sä sen sittenkin!?! Kyllä se sen sittenkin teki. En itse edes viitsinyt varoa tavalliseen tapaan, kun ajattelin että kohta se vetää pois. Vaan ei vetänytkään, sisään meni lastit. Ja sunnuntaina oli ovis, ellen ihan väärin tunnustellut oloani. Tänä aamuna uskalsin jo itsekin pistää menoksi niin että tuli varmisteltua simojen elinvoima, jos vaikka ovis sittenkin olisi vasta tulossa.

Jännäpäivät olisi siis kaiketi sunnuntaina 12.2. Millähän ajan saisi kiitämään kuin siivillä ?! Jos ei puolukkasurvosta alkaisi näkyä, niin viikon 7 alkupuoliskolla olisi mun testaus! Lue: varmaan maanantaiaamuna. Hitsi, täällä ei taida olla muita joilla olisi jännättävää viikolla 7. Vai olenko väärässä?

Anyway olen ollut ihan onneni kukkuloilla viikonlopun :) Eihän se ole lainkaan mahdotonta että ekasta kierrosta natsaisi. Ja toisaalta jos ei nyyttiä ala pitkään aikaan kuulua, niin onpahan nyt aloitettu, eli yksi kuukausi vuoden yrityksistä ennen tutkimuksia on sitten jo takana.

Mitäs nyt pitää tehdä. Ryystää punaviiniä lasillinen päivässä niin että kiinnittyminen helpottuu? Muita niksuja?

Mun mielestä on hyvä idea aloittaa joka maanantai uusi ketju. Helpompi lukea uudet viestit kun ei tarvitse klikata niin montaa sivua eteenpäin! Äänestetäänkö?

Tsemppiä kaikille harjoituksiin, yrityksiin, jännäilyihin, muuttohulinoihin ja muutenkin !!!
 
Syysmarja
Joo, siis toi 100 viestiä oli ehdotus, voi se olla vaikka 50 tms. Mutta juuri ihan itseni takia ainakin, kun sitten tietäisi seurata mahd uutta ketjua.

Voidaanhan me tietty ottaa myös joku pvä, milloin uusi ketju alulleen laitetaan.

Mitä mieltä muut ovat? Mulle käy mikä vaan, kunhan sovitaan. Siis että sitten tietäisi tosiaan uutta katsoa. Sori jos nyt laitan asiaa vaikeaksi, mutta ihan itsestäni tiedän, että jokin käytäntö kannattaa ottaa... vatipää kun olen, en aina muuten huomaisi :)

 
Syysmarja
Onnea Tiffanylle ja miehelle tietty myös! Siitä se lähtee! Ja oviskin noin sopivasti paikallaan, jes! Hyvä hyvä!

Ja tuutikille piti vielä laittaa onnittelut uudesta kodista! Onko nyt siis oma talo tms? Vai vain suurempi versio vanhasta? Kaappitila on aina jees, meillä sitä tuntuu olevan aina vaan liian vähän, vaikka kahdestaan vielä ollaankin :)

Aina noita epäröintejä tulee, että miten elämä muuttuu, mutta kuitenkin sen oman pienen elämänilon haluaa, vaikka muutoksia tulee sen myötä ja paljon. Kaikkeen kuitenkin varmasti tottuu, ja aina varmasti pääsee irti arjesta, isovanhemmat ottavat varmasti mielellään hoitoon, ainakin meillä on näin muilla sisaruksillani ollut.

Mulla ei siis ole väliä tuosta, miten uusia ketjuja perustetaan, mutta entäs tuo nimi? Kun se on kerta vähän turhan pitkä..

Töissä ei niin kiirettä, siksi täällä aikaani kulutan... :)
 
tuutikki
Ehdotan seuraavaa:uusi ketju joka maanantai.Sen voi aloittaa se,joka ensin istuu koneelle ja huomaa ettei ketjua ole avattu?

Tiffani,jännään kanssasi!!!!Se tosiaan voi tärpätä heti ekasta.

Meidän uusi koti on isompi kuin entinen.On ihanaa sisustaa ja nauttia avarammasta tilasta.Vaikka uusi perheenjäsen jos tulee,sitten on taas ahtaampaa,mut ehkä sen kestää...
 
Syysmarja
Kannatan tuutikin ehdotusta; uusi ketju maanantaisin.

Meillä onkin sitten kaksi jännättävää tuolla viikolla 7, tiffany ja aurora! Tsemppiä molemmille ja plussatuulia +++++!!!!

Tänään siis tasan 2 kk:tta lomallelähtöön ja yrityksen alkuun...hui! Pitkä aika, mutta kuitenkin niin lyhyt...pelottaa ja jännittää samalla kertaa.

Uusi koti on aina ihana ja sitä on niiiin ihanaa laittaa, siis sisustaa. Remppa ei ole kivaa aikaa, voin kertoa nimin. *kokemusta on about 1½ vuotta takana ja vielä jotain tekemättä*

 
tuutikki
Juu,mulla on edelleen kädet pienillä haavoilla ja kynnet poikki remontin jäljiltä...Mutta lopussa seisoo-kiitos=)Ja illalla peiton alla myös,sillä nyt ku on menkat loppu,voi irrotella=D

Mä melkein toivoisin että nappais vasta kesäkuulla niin sais kevätvauvan.Mutta Luoja säätää nää aikataulut.Jos nappaa heti niin hyvä niinkin.

Eikö mitään nimiehdotuksia tule?Mä heitän muutaman:
-Pupuset
-Peukaloiset
-Pirpanat
-Nöpöt
-Tiitiäiset
Joku noista?Viittaa söpösti tuleviin vauvoihin...

 
Tiffany
Kiitos kaikille!!! On ihanaa kun tietää että edes joku voi jännätä meidän kanssa, näin virtuaalisesti. Kavereille kun ei viitsi hehkuttaa aiheesta.

Juuri kyselin yhdeltä työkaverilta että miten niillä on vauvanhoitojärjestelyt menneet, niin se kertoikin että huhtikuussa on kakkonen tulossa. Voi kuinka ihanaa.

Kaverit mun jutuista voisi päätellä, että aktiviteettia on vauvarintamalla odotettavissa, jos siltä kantilta asiaa ajattelisivat. Mutta suoraan en kyllä asioista ole kenellekään puhunut.

Aurora teillä onkin tällä viikolla sitten yrityspuuhat kovassa vauhdissa, eikö? Pitäkäähän hauskaa :) Onko teillä mones yrityskierros käynnissä vai ensimmäinen, sorry en muista mitä edellisissä viesteissäsi olet kertonut. Sovitaanko niin, että minä teen plussatestin maanantaina 13.2, ja sinä hyppäät samaan junaan vähän myöhemmin samalla viikolla. Anna ja Mari toivottavasti saa kaksi hempeän vaaleanpunaista viivaa jo meitäkin ennen. Että saataisiin tähän ketjuun hyvä plussavire päälle joka pysyisi siihen asti että viimeisetkin ehtii ensimmäiselle yrityskierrokselle ja pääsisivät heti samaan kyytiin.

Kivaa että teillä on monella uusi katto pään päällä tai ainakin suunnitelmissa. Olisi mielenkiintoista nähdä miten meidän huusholliin mahtuisi vauva, vaikka itsessään aika pieni nyytti onkin. No, eihän sitä ihan pieni tarvitse edes pinnasänkyä, kun on se äippäpakkauksen loota. Mutta sitten kun oman pinniksen aika olisi, niin... Tyhjiä neilömetrejä ei meillä ole kertakaikkiaan yhtä ainutta. Mutta onneksi 2 sohvaa yhteenmuuton jäljiltä, eli varaa vähän rationalisoida. Ja kirjoituspöytää voi pienentää. Pois ei kyllä muuteta ennen kuin työt vie toiselle paikkakunnalle, on muuten nimittäin ihan hyvä kämppä ja edullinen vuokra. On sitä ennen vanhaankin mahduttu...
 
Syysmarja
Oma koti paras koti. On meilläkin tuota neliötilaa vähän, kun on pieni omakotitalo (3h+k+s) mutta kyllä alkuun ainakin riittää. Ja sitten vaan vähän siirrellään ja mietitään uusiksi järjestystä, niin eiköhän kaikki hyvin mahduta. Kakkosta ei siihen taloon kyllä tehdä (niin, jos nyt sen ensimmäisenkin saisi ja suunnittelisi sen jälkeen sitä pikkukakkosta)!

Nimiehdotuksia edelleen kaivataan??!! Musta siinä voisi olla jotain sellaista ""tulevaa"" viittaavaa, nuo Peukaloiset, Nyytit yms on muuten hyviä, mutta siihen vois laittaa jotain eteen, esim. toivenyytit, piiperöinen07 tai jotain. Ymmärsittekö, mitä tarkoitan? =)

Meillä kaveriporukka kyllä tietää, että reissun jälkeen tarkoitus on sukua aloittaa jatkamaan, sen verran avoimesti ollaan keskusteltu. Vanhemmat ei tiedä mitään, ollaan vaan puhuttu että sit jossain vaiheessa. Mutta aika moni tietää, et aloitetaan. Ei ehkä ihan tarkkaa ajankohtaa, mutta keväällä kuitenkin.

Tiffany harjoittaa nyt sitten sitä positiivisen ajattelun logiikkaa, hyvä! Kaikki siis plussataan helposti, sitten kun se yritys on alkanut. Itse toivoisin myös plussausta tuossa kesällä, että tulisi kevätvauva. Mutta luoja sen sitten päättäköön. Pilsut olen ainakin hyvästellyt ikuisiksi ajoiksi, ei enää ikinä! Siihen hormoonikierteeseen en enää suostu. Itsestänikin tuntuu paljon paremmalta, ja petipuuhat maistuu paljon paremmin kuin ehkä koskaan 8)

Hei, kohta on taas maanantai ohi ja kovaa vauhtia mennään kohti viikonloppua. Mulla on nyt sitten toinen ""luomukierto"" meneillään, kp taitaa olla jotain 10-11/30.

Ja yrityksen alkuun enää....(laskee almanakasta)...60 päivää!!! Siis siihen loman alkuun!! Jihaa!
 
Kk
Heippa taas...

Mulle sopisi että annettaisi sen sata tulla täyteen ennenku tehdään uusi ketju...Eikä tässä nimessäkään mitään vikaa ole...mun mielestä. Olen kai vähän kaavoihin kangistunut! Mutta antaa enemmistön päättää!

Tiffanylle ihan tosipaljon onnea yrityksen johdosta! Nyt varmaan tuntuu hyvältä että päätit antaa miehellesi vähän hengitystilaa etkä antanut periksi viimekerralla, kun hän muutaman kaljan voimalla olis halunnut laskea sisääsi ;) Sitten vaan jännäilemään ja paljonpaljon +++tuulia!

Meillä ekan yrityskierron pitäisi alkaa siis torstaina, mikäli se ovis nyt oli silloin kp11...Nyt taitaa olla joku kp22. No olen jokatapauksessa varutunut että tää kierto kestää ainakin sen 36pv, niinkuin joskus on kestänyt! Mahdollista plussaa pääsis testailemaan joskus helmi-maaliskuun vaihteessa...
Mites teillä, Tiffany, Anna ja muut jo yrittävät, mihin teilla sattuis laskettu aika jos ekalla tärppäisi? Vai oletteko vielä niin paljoo laskelmoineet!? Itse olen laskenut, että jos menkat alkaa torstaina ja ekalla tärppää, niin laskettu aika osuisi johonkin marraskuun alku-keskivaiheille...

Tuutikki: ymmärrän mitä tarkoitat. Itsekkin kun joskus on ihan käpynä esikoiselle niin tulee aina paasattua että ""ei enää yhtään kakaraa tähän taloon"" ja tyyliin ""huomenna hankin kierukan ja myyn KAIKKI vauvanvarusteet pois!"" mutta kuitenkin seuraavana päivänä kun esikoinen on yhtä aurinkoa niin vauvakuume tulee taas kahta kovempana.

Vieläkin on tällä rintamalla semmonen masennuskausi meneillään, ainakin tuon vauva-asian suhteen...Voiskohan tämä alavire johtua jotenkin hormooneista, kun nyt on tuo puolukka-aikakin taas tuloillaan? Liittyykö tämä siis alkaviin menkkoihin vai olenko tietämättäni niin jännittynyt vauva-asiasta, että puolustaudun sulkemalla asian mielestäni? Mitään muuta negatiivista elämässäni ei ole tapahtunut, on vaan selittämätön masennuskausi meneillään! On tässä kyllä aika paljon jännitettävää, naimisiinmeno 2vk päästä, tällä viikolla yrityksen aloittaminen...Onhan ne aika isoja asioita elämässä...
 
Tiffany
Heippatirallaa taas!

Kk voimia sinulle! Kyllä välillä saa masentaa ja olla huonompia hetkiä tai viikkojakin, sitten tuntuu hyvät ajat sitäkin paremmalta. Eihän se kivaa olisi jos aina olisi kesä ja auringonpaiste. Eipä... hölmö vertaus ;-) Ei sitä aina voi niin eritellä että miksi masentaa, vaikka ulkoisesti kaikki asiat olisi ihan hyvin. Oletteko te saaneet sukulaisille hääsuunnitelmat selviksi ettei mitään yllätyskööriä ole odotettavissa hääyönä hotellin oven taakse?

Meillä olisi laskettu aika lokakuun 25 pv muistaakseni. Häät olisi meillä 8.9... Voi tsiisus, tissejä pakottaa jotenkin omituisesti. Tuntuu lihaskivulta, mistä lie peräisin, varmaan flunssa tulossa. Olen vannonut itselleni että ekat mahdolliseen raskauteen liittyvät oireet eivät tule minuuttiakaan aikaisemmin ennen kuin plussa on testattu. Että ei yhtään arvailuja sitä ennen. Ettei pää mene tästä vielä tämänkin enempää sekaisin. Mies on kysellyt parin päivän ajan että olenko kännissä kun jotenkin liitelen niin jalat tukevasti maanpinnan yläpuolella eikä mua saa huonolle tuulelle millään. Ehkä sitä ovista ei vielä ollutkaan ja niitä kuuluisia masentavia keltarauhashormoneita, vaan mittasin aamulla lämmöt vaan myöhemmin kuin tavallisesti.

Onko teillä tietoa mitä käy limoille jos ovis viivästyykin? Esim jos tavallisesti on 3 pv ennen ovista limoja, ja sitten ovis viivästyykin 5 pv, niin tuleeko niitä limoja yhteensä 8 pv vai vasta 5 pv myöhemmin tavallisten 3 pv ajan? No joo, en odota tähän pohdintaan mitään järkevää vastausta ;-)

Näin nämä päivät vierähtelee, huomenna taas uusi entistä ehompi tiedossa!

Heikkuuuuuuu! Liukuiko lumilauta vauhdikkaasti ja saitteko kuherreltua kunnolla? Onkos masennushormonikuuri jo puolessa välissä, niin pääset odottelemaan luomumenkkoja jo parin viikon päästä?
 
Kk
Ei olla puhuttu kenenkään sukulaisen kanssa meidän häistä...Ollaan tarkoituksella pidetty vähä matalaa profiilia sen suhteen että jos ne vaik unohtaisivat koko päivän. Tosin aika harva taitaa tietää ees mikä päivä se vihkiminen on. Ja jos joku koputtaa oveen niin ei kyllä aukaista! Tarkoitus oli tämmönen että vihkiminen on klo13, valokuvaus klo15 ja sen jälkeen syömään ja vähä katselemaan ja sitten sulkeudutaan hotellihuoneeseen nauttimaan kuoharia ym... Huoneessa on sauna, joten varmaan saunotaan ja saunomisen välillä laitellaan yksi vauva aluille jne... :) Positiivinen asenne rulaa!

Harmi jos sulla tärppää heti Tiffany, ei päästä samaan odotusporukkaan...Tai siis ei tietenkään harmi sun kannalta, mutta ikävä vaan tulee tätä sakkia kun ollaan aika tiiviisti vaihdeltu limatietoja yms...
Mutta hei!!! Eiks myö perusteta tuonne odotuspuolelle meidän oma ketju ""yritys ALKOI alkuvuodesta"" jonne kaikki sitten plussattuaan liittyy...Sehän ois rikkautta kun oltas jokainen vähä eri vaiheessa raskautta niin siinähän niitä neuvoja sitten voidaan vaihdella! Jee, näin tehään!

Heikusta kaivataan kuulumisia!
 
Tiffany
Ai jaa, sorry. Oli vissiin sitten joku muu, joka joku aika sitten poti huolta siitä, että anoppi perheineen väen vängällä haluaa juhlistaa nuoren parin onnea vaikka pari haluaisi ihan vaan nauttia hääyöstä kaksistaan rauhassa. Tai sitten olen nähnyt unta. Tiedä näistä...

Joo tehdään vaan niin että plussataan kaikki ihan niin nopeasti kun vaan millään onnistuu, ja perustetaan sama ketju sitten odottajiin. Kyllä minä teitille sitten neuvojani jakelen, krhm, vaikka taidat sinä Kk olla ikuisesti näissä asioissa meikäläistä edellä, kun sulla on jo kokemusta lapsen kasvattamisesta ja perhe-elämästä ja kaikesta sellaisesta, josta ensikertalainen voi vain haaveilla.. Sanopas nyt vaikka heti viisaampana että millä konstilla teidän ykkönen lähti käyntiin ja milloin tuli ensimmäiset oireet!

Ajattelin avitella tällä viikolla tuota kiinnittymistä hörppimällä punkkua. Joka päivä :) Ties vaikka jäisi punkun juonnit vähiin loppuvuodeksi++++++++++++++++++++++++++

Heikusta kaivataan tietoja. Onko kukaan nähnyt viikonloppuna laskettelukeskuksessa häikäisevän kaunista n. 26 vuotiasta neitoa hieman itseään vanhemman komean uroksen seurassa viipottamassa? Jos olisi puhelinnumero niin ottaisin ja soittaisin.
 
Minttu
Heips! Pikasesti taas kirjottelen, kun nyt on taas niin kiirettä tää alkuviikko..
Se vauva07 oli mun otsikko kun etsin kavereita, kunnes syysmarja pyys mua tähän ketjuun mukaan, eli mun puolesta voitas ihan hyvin ottaa se nimi, joskin se on vähän tylsä, mutta lyhyt. Miten vaan. Ketju voidaan alottaa uusiks vaikka joka maaanantai.
Joku kyseli että miksi alotetaan yritys vasta muutaman kuukauden päästä...:
mulla ainakin syy on se että aika moni lähikavereista meinaa tehdä vauvan vuodelle 07, joten ajattelin että jos odotan tässä vielä pari kiertoa niin vauva saa saman ikäsiä kavereita, vanhemmat kun kuitenkin yhessä paljon pörräilee... kevät vauva houkuttelis kanssa, mutta en jaksa odottaa niin pitkään...=)
Mutta ehottomasti onnea kaikille yrittäjille ja perässä tullaan... =)
 
Mari
Heips kaikille!

Oispa mukavaa jos teillä Tiffany kävis tuuri ja natsais jo heti ekasta kierrosta, plussaonnea sinne teidän rauhaan =)
Mulla on nyt menossa kp 28/27, mut ei sitä vielä viitti ruveta intoileen, ku ne menkat voi (ikävä kyllä) olla aika pahastikin sekasi pillereiden lopetuksen jälkeen, pittää nyt katella tällä viikolla et miten käy, tuleeko niitä vai ei. Tietenkin joka päivä sitä toivoo et ne ei alkaiskaan, et sais ruveta nauttimaan raskaudesta. =) Just tänään käytiin kaverin luona, joka saa esikoisen huhtikuun alussa ja äsken meillä kävi tuttavapariskunta, jotka saa esikoisen sit toukokuun lopussa, et ei käy yhtään katteeks! Vaik ei kyl sais mut minkäs teet. =/

Mulle käy se vaikka me alettas uus ketju vaikka joka maanantai, ois ainaki mukava lukee, ku ei ois niin pitkiä nää ketjut.

Joku kyseli et koskas ois laskettu aika, jos ekasta onnistus, meillä se ois tossa lokakuussa, päivää en tähän saumaan kyllä muista. =)

Alkuviikon jatkoja kaikille!
 
tuutikki
Huomenta!!!

Maanantaisin uusi ketju-ajatus taitaa olla tukevasti voitolla?Mut tsekkaillaan ensi maanantaihin asti.

Miten olis
Wish a Baby-nimi?
Erottuisi muista ,olisi lyhyt ja sisältää kaiken mihin tähdätään.

Eilen treenattiin ekaa kertaa petipuuhia uudessa kodissa-ja hyvin sujui=)

Käytiin eilen ostamassa sisustustarpeita.Kyllä luottokortti on nyt kovilla=)Mut ihana laittaa uutta pesää...
 
Syysmarja
Tuutikin esitys wish a baby ketjun nimeksi sikahyvä! Ja on sellainen, että houkuttaa lisää porukkaa kirjoittamaan myös.

Joka maanantai siis uusi ketju? Kirjoitellaan sitten viikon aikana paljon, niin ei tule lyhyitä ketjuja :)

 
Viivi
Täällähän käy tuhina..hyvä vaan, on aina uutta luettavaa kun käy tätä ketjua vilkasemassa!:)

Nyt on sitten ekat luomumenkat lusittu. Oli ehkä päivän tai pari pidemmät kuin pillereillä. Muuten en ole huomannu mitään erikoista sitten pillereiden lopettamisen. Huooh...kun niin pelkäsin kaiken maailman vierotusoireita!

Vasta ostettiin iso paketti kortsuja ja nyt ei sitten edes käytetä niitä. Eilenki mentiin ilman ihan loppuun asti..nyt mulla ois siis kp 8/29. Mut varmoja päiviähän ei ole! Enpä osaa sanoa että onko meillä nyt sitte yritys päällä vai ei? Täysillä ei yritetä mutta eipä kovin ahkerasti ehkäistäkään:)
 
Aurora
Moikka!

Kiitos plussatuulista! Kyllä mulle vaan sopii tehdä plussatesti parin viikon päästä, tosin olisi se aika järkytys jos tärppäisi heti. Meillä olisi laskettu aika kanssa siinä lokakuun loppupuolella.

Tällä viikolla olis vähän ""pakko"" tehdä jotain jotta olisi jännättävää viikolla 7. Hieman harmittaa että tiedän kiertoni niin tarkkaan. Toisaalta haluaisin jatkaa ""tulee jos on tullakseen""-linjalla, mutta vauvaperheessä tämä usein tarkoittaa ettei toista lasta kuulu vähään aikaan...

Meilläkin on makuuhuoneessa välillä aika hiljaista, kun kummallakin on raskaat päivät ja tyttö heräilee iltaisin vähän väliä. Tuskin normaalioloissa tehtäisiin paljon mitään tällä viikolla, satsataan yleensä laatuun ennemmin kuin määrään! ;) Esikoista tehdessä aikanaan seksi meni joskus vähän pakkopullaksi, enkä haluaisi samaa nyt kun ei ole kiire. Mutta toisaalta... =)

Tuutikki, mullekin iskee välillä sellainen tunne, että oonko ihan järjissäni kun haluan toisen lapsen jo nyt. Ajattele, meillä olisi ei vaan yksi, vaan KAKSI vaippaikäistä kotona jos puolessa vuodessa tärppää! Me emme edes tilaa Hesaria, kuka sitä ehtisi lukea? ;D

Viivi, kyllä tekin olette nyt virallisesti aloittaneet yrityksen, onneksi olkoon!

Kuulemisiin!

PS. mulle sopii kumpi ketjunvaihtotapa vaan. Ehkä mielummin joka viikko uus ketju, jossa lukisi millä viikolla ollaan. Ei tarttis aina selata kolmea, neljää sivua viestejä. Mulle käy ihan mikä nimi vaan, vaikka vauva07, vaikka omassa tähtäimessä onkin jo vauva06! ;) Aikanaan olin Marsilaiset-ryhmässä, jolla oli laskettu aika maaliskuussa. Taisin jopa keksiä kyseisen nimen, heh.
 
Minttu
Hips!
Työn ohessa kirjottelen pikasesti mutta asiaa puituamme sovitaanko että ketju alotetaan joka maanantai uudelleen, että lukeminen ois vaivatonta ja nimi ois sitten Wish a Baby, kun se on lyhyt ja kiva nimi?

Viivi tervetuloa joukkoon, vai oletko jo ollut mukana pitkään?
Muisti pätkii...
 
Syysmarja
Niin, se on nyt sitten päätetty, että ensi ma kuka ketjun ehtiikin aloittaa, niin laittaa otsikoksi Wish A Baby.
Ja mun mielestä siihen aloitusviestiin voisi laittaa samalla tästä ketjusta, tyyliin ""jatkoa yritys alkaa alkuvuodesta -ketjusta"" tms.

että sitten tällaiset lahopäätkin tajuis jotain :)

Huisia, monella teistä on jo yritys päällänsä, ja tämä tyttö vielä vaan odottelee...mutta en anna periksi mielihalulleni, vaikka kuinka tekee mielikin. Kun kerran näin on päätetty, niin näin se menee.

Eilen olin siis katsomassa sitä vauvaa, ja oli se ihku!! Ja pieni!
 
tuutikki
Joo,kyllä se vauva-asia on semmoinen että päivittäin muuttuu mielipide asiasta ja joskus montakin kertaa päivässä...Mutta kun mulla tyttökin menee jo kouluun ja poika neljännelle,niin...Jos vaan malttais nyt pitäytyä siinä yhdessä.Kaksi vaippahousua oli kyllä tosi rankka setti,vaikka mulla onkin aika kiltit lapsukaiset.Toisaalta on kiva,kun niillä on nyt seuraa toisistaan.Lapsi oppii jakamaan ja huomioimaan toista ihan eri lailla,jos on sisaruksia.Meillä lapsetkin ovat innoissaan ajatuksesta että tulis vauva.Lähinnä ne miettii että pelkääkö vauva jos se joutuu nukkumaan yksin tai että jos se huutaa paljon yöllä kuin saa muut nukuttua.

Mun ukkeli muuten tsemppaa mun pillereiden lopetusta sillä,että lopetti viikko sitten tupakan polton!!!Siis samaan aikaan kun mä lopetin pilsut.Välillä kun olen tokaissut että taidan alkaa syömään taas pillereitä,se siihen:""Mäkin alan sitte polttaa tupakkaa.""Juu ei kiitos!Mä kun en itte polta.

 

Yhteistyössä