Yritys alkaa alkuvuodesta 4

  • Viestiketjun aloittaja tuutikki
  • Ensimmäinen viesti
Liinu
Hyvä Anna! Oikee positiivinen meininki :)

Mulla alkoi PMS oireet just äsken, eli eipä tainneet simpat löytää maalia. Nyt on kp 24/26. Ärsyttää niin pirusti kaikki. Olen ihan varma että kyllä ne menkatkin sieltä tulee. Raivostuttavaa... No, eipä tartte kauaa enää jännäillä.

 
Cami
Mä roikun täällä vähän väliä kun työt maistuu niin puulta.

Liinu, eipäs heitetä vielä kirvestä kaivoon, ei mikään ole vielä varmaa! :)

Ja hyviä uutisia: Tässä yrittäessäni keskittyä paperitöihin niin tunsin heiveröistä pientä särkyä alavatsassa - ja tunnen yhä. Ai minäkö etsimällä etsisin oireita, pois se minusta ;).
 
Anna
No Liinu, toivoa on vielä..Eihän sitä koskaan tiedä!


Cami: Jos se oli sitä kiinnittymiskipua ja sitten kun menkkojen pitäisi alkaa, niin alkaa taas oireilut..!!
Toivotaan parasta! Ja et kai sä nyt niitä nipistelyjä kuvittele..=)

 
Minttu
Moi taas teille kaikille pitkästä aikaa! Piiiiiitkä viikko alkaa olla takana päin, toivotaan et tuleva menee nopeammin..

Mulla on ollu aikalailla koko viikko matalalentoa menkkojen takia. Yks ilta sanoin miehelle että kyllä tässä nyt yritän jotenkin vielä nämä pari kiertoa kestää, kunnes päästää tositoimiin.. Mies tokas siihen että nyt kyllä lopetat tollasen painostamisen.. HUi!!!! Luulin että mies oli ollu valmis tekemään lasta jo vaikka heti, mutta ilmeisesti tullu toisiin ajatuksiin tai jotain... Kyllä se taas siitä vauvasta puhuu, mutta en minä uskalla siitä puhua, koska en halua painostaa... Tästä johtuu tämä matalalento... =(

 
Minttu
Niin piti vielä joillekkin sanoa...;

Heikku, Älä vaivu epätoivoon, pillereiden jälkeen on kroppa aika lailla sekasin, mut kun se pääsee jaloilleen niin... =)

Syysmarja ja Heikku, tiedän todella miltä tuntuu kun on paska työ!!! Pakko vaan yrittää tehdä sitä nyt vielä hetki hammastapurren, et saa äippärahaa ees vähän..

Anna, Oot aivan ihana, kun ostit sen äitiysmekon kesäksi! Tekis itelläkin mieli, mutta ota nyt tosta miehestä selvää... Niin, ja oota nyt vielä hetki, jos maltat, tee testi vasta hetkenpäästä..

Cami, toivotaan tosiaan et vatsasärky jatkuis mahdollisimman pitkään ja ois oikeesti oire jostain, eihän sitä koskaan tiedä..=)

Ja Tiffany, ehkä ovis on kuitenkin tullu kylään ja jos ei, niin ens kierrossa sitten! =)

Ja itestäni vielä. Bongasin miehen 2000 ja nyt ollaan pari vuotta oltu naimisissa. Ollaan reilu parikymppisiä ja Oulunläänistä kotosin.
 
Tinde
Heikku jos ei terolutit auta niin eikös niitä ole muitakin vaihtoehtoja mitäs nää clomifenit on mistä jotkut puhuu? Toivotaan, ettei täällä ollut pelkästään mahatautia, vieläkin on nippailuja tuntunut sieltä täältä alamahasta. Rinnat ei kyllä ole yhtään kipeät.
Raskaana olleille oli jo kyssäri edellisen raskauden oireista, mut mä haluisin tietää mis vaihees teillä on rinnat kipeytynyt vai onko ollenkaan?

Työpaikasta sen verran et mäkin olen ollut nyt vuoden määräajalla(nyt menny 5kk) oman koulun ravintolassa töissä hoitaen catering vastaavan hommaa, ei todellakaan ole kovin hohdokasta työtä. Eilen tein pitkästä aikaa työvuoron kakkostyöpaikassani, ihan vaan tarjoilutyötä ja ai että oli mukavaa saada olla immeisten paris ja juoksennella ympäriinsä. Pienellä paikkakunnalla kun ei noita työpaikkoja ole kuin sieniä sateella ni nyt ois yks hyvä työpaikka tarjolla, johon olen hakenut, mutta niin on myös 200 muuta, joten aika heikoissa on työn saaminen :(

Mulla on jo nyt jotenki hirvee huoli osaanko sit syödä oikein ja terveellisesti, että annan vauvalle kaikki tarvittavat ”rakennusaineet”. Nyt olen yrittänyt saada painoa jokusen kilon pois(yks ”huono” puoli työssä, ruoka ja herkut ilmaisia ja niitä on runsaasti ympärillä…) ja toisaalta pelkään et sit turpoon ihan norsuks, niin kuin monella tädilläni on tuntunut käyvän.

Lahjoista elkääpä mitään kun tämä hyvä ystäväni sai tietää, että lasta aletaan vihdoin yrittämään, niin hän jo silloin tyrkkäs puol väkisin mulle nokkamukia, ruokalappuja, vauvan bodeja ja vielä POTAN. Ymmärretävää sinänsä et heillä oli muutto just silloin ja vähän säilytystilaa, mutta mä olin moneen kertaan sanonut hänellekin, että olen sen verran taikauskoinen, etten halua hommata MITÄÄN ennen kuin tärppää ja vauva on pysynyt matkassa ainakin ensimmäisen kolmanneksen. No hän on semmoinen touho, et eihän hänelle voi kuin hymyillä on niin tohkeissaan jo tulossa hoitamaan meidän vauvaa.

Meillä mies on ollutkin yrityksen alusta asti ihan satavarma et heti tärppää ja uhonnut miehisyyttään, että kyllä hänen simpat jne.. Oon yrittänyt epätoivoisesti sanoo, ettei se ole kiinni pelkästään hänen simpoistaan vaan siel pitäis olla jotain valmiina vastassakin! Aluks oli kiva et mies oli niin positiivinen, mut nyt välil meinaa ärsyttää…

Tulipas sekava kirjotus…ajatus vähän heittelee!
 
Aurora
Heips,
Minttu, ei niistä miehistä ota selvää...

Vähän jännittää, tyttömme saa tänään uuden serkun, kun miehen veljen vaimo menee sektioon! Vaimo epäili jo viikkokausia sitten vauvan olevan iso (jättimäinen vatsa ja kummankin suvussa isoja vauvoja), mutta vasta viikko lasketun ajan jälkeen pääsi ultraan ja vauva osoittautui niin isoksi ettei sitä edes saatu mitattua! :-O

Mua ainakin harmittaisi todella paljon, jos vaihtoehtona olisi ollut käynnistäminen pari viikkoa sitten ja normaali synnytys. Esikoisemme syntyi nukutuksessa hätäsektiolla, nämä ainakin tietävät leikkauksesta etukäteen ja saavat nähdä lapsen syntymän, toisin kuin meillä. Saa nähdä minkäkokoinen jässikkä sieltä tulee.

Lastemme pikkuserkku oli aikanaan paikkakunnan isoin vauva kautta aikojen, muistaakseni 5,7 kg... (sektiolla hänkin) Miehen sedät olivat aikanaan yli 4-kiloisia KAKSOSIA! Äitinsä n. 155 cm. Sektioitiin hekin.

(kannattaakohan mun kertoa tällaisia täällä jännityspalstalla... Sori...)

Raskausaikaisista himoista:
Mulla ei muistaakseni ollut mitään erityistä himoa, teki vaan mieli ruokaa PALJON! Ja jos jotain teki yhtäkkiä mieli, niin sitä oli PAKKO käydä ostamassa. Alkuraskauden huonojen kokemusten jälkeen mua inhotti kauan riisi ja kiinalainen ruoka, vieläkin saattaa tulla paha olo tuoksusta.

Täällä tänään kp 15/26-28. Piti oikein laskea, viimeksi haaveillessani muistin suoralta kädeltä! Nyt ehdittiin puuhailla...ömm... kp 8, 9 ja 12? Viikonloppuna täytynee hieman varmistella ;), koska en ole huomannut ovista vielä. Viime kuussa se oli aivan päivänselvää, joten hieman pelotta jos en ovuloikaan joka kuussa. Onneksi raskaudella ei ole kiirettä - vielä!

Hyvää viikonloppua kaikille jos en kirjoittele enää tällä viikolla!
 
Aurora
Tinde,
mulla tais rinnat olla yhtä herkkiä kuin ennen menkkoja silloin alkuraskaudesta. En muista, joten tuskin olivat kovin kipeitä.

Turpoamisesta:
ei raskauden aikana turpoa tahdostaan riippumatta, paitsi loppuraskaudessa kun nestettä kertyy jopa parin kilon viikkovauhdilla (!). Jos edes vähän katsoo mitä syö, niin painon pitäisi pysyä kurissa. Tietty yksilöllisiä vaihteluita on. Usein ennestään hoikat keräävät enemmän rasvavarastoa kuin tällaiset mun kaltaiset pullukat.

Mulle tuli ekoina 35 viikkoina kohtuulliset 10 kiloa, vaikka herkuttelin luvattoman paljon. Viimeiset 7 viikkoa tuli loput 7 kiloa, josta suurin osa turvotusta... Olo oli melkoisen tukala, kun vaaka näytti kolminumeroista lukua! Seuraavalla kerralla on hillittävä syömistä enemmän, sillä lähtöpainoa on 7 kiloa enemmän kuin ekassa raskaudessa, ja ylipainoa ainakin 15 kg. ""Tavoitteena"" on max. sama korkein paino kuin aiemmin, siihen on siis 10 kg.
 
Tinde
Aurora, niin tiedän ettei tahtomattaan ehkä turpoakaan, mulla on välillä vaan niin hitsin huono tuo itsehillintä tuon ruuan varsinki herkkujen suhteen. Pelkään repsahtavani ajatukseen; nythän syön kahden edestä, heh. Tyhmäähän se on viel täs vaihees murehtia moisista, pitäis vain nauttia lapsen tekemisestä. Mikä tosin todella tuntuu välil työnteolta,huh, kun tottahan se on minulla ainakin et ""haluan"" nyt useammin pöllyytellä vällyjä kuin normaalisti ;)
 
tuutikki
Heips!!!!

Anna se ei vielä halua tehdä testiä,mut äitiysmekon kyllä osti,hih=D Nykyisin on aivan ihania äitiysvaatteita,toisin kuin 10v.sitten.Kyllä nää halpisketjut ovat sen takia hyviä(H&M ym).Mäkin innolla odotan,että pääsis ostaa niitä.Joulukilot ei oo lähteneet (n.4kg) ja mielelläni lihoisin nyt ihan ""luvalla"" kun ois raskaana=) Mulla oli jalkakremppaa mota kk ja sen takia olin liikuntakiellossa ja kilot kertyi.Eilen aloitin uinnilla liikkumisen tauon jälkeen.Oon ollut aiemmin himoliikkuja.Onneksi nyt tulee ""pakkoliikuntaakin"" kun muutettiin ja työmatkakävelyä tulee puol tuntia per sivu.

Mun mies kysyi eilen olenko mä alkanut vetää takapakkia vauva-asiassa.Mä totesin,että söisin pillereitä,jos näin olisi.Toki mua pelottaa sukeltaa taas sinne vauvamaailmaan,kun on jo saanut 2lasta melko helppoon ikään ja lopultakin on saanut alkaa tehdä omia juttujaan.Mut mulla tilanne on se,että ens kuussa tulee 35v täyteen että kovin hirveesti ei viitti enää vitkastella,jos vielä pupeloisen haluaa..

Greippimehuvinkki: VIP-mehuissa on sellainen kuin veriappelsiini-greippi vai oliko se verigreippi-appelsiini...Mukana hedelmäliha.Myös kätevä uudelleen suljettava korkki.Nam!

Halit kaikille!
 
Aurora
Ihanaa, iso (4,6 kg/55 cm) serkkuTYTTÖ sieltä syntyi! Appivanhempien neljäs lastenlapsi, kaikki tyttöjä. Saatiin kasaan naisten pikajuoksun viestijoukkue, tuumaavat yleisurheilevat isukit. =)

Kuulin asiasta vaunukävelyllä, ja meinas kieli jäätyä kun kävelin koko matkan kotiin virnuillen. ;) Oon niin kateellinen!
 
Heikku
Pikaisesti tulin kertomaan, että sain testien tulokset tänään. Papa oli normaali. Kilpirauhasarvo myös normaali, kuten myös prolaktiivi (vai oliko se nyt prolaktiini). Ilmeisesti kerta nämä hormooniarvot, jotka ilmeisesti vaikuttavat ovulaatioon yms, kaiken pitäs olla kunnossa ainakin näiltä osilta. (en vaan tiedä mihin nämä arvot liittyvät. Onko kenelläkään tietoa) Lääkärillä ei ollut aikaa vastata minun kysymyksiin. Lääkäri kehoitti aloittamaan kuurin ja jos kahden viikon kuluttua ei menkat ala, pitää ottaa uudestaan yhteyttä. Jos terolut menkat tulee, niin siitä kuukauden päästä pitäs tulla sitten normaalisti (ellei ole tietystí raskaana). Jos ei tule, niin sitten se kehotti ottamaan uudestaan yhteyttä huhtikuun lopussa-toukokuun alussa.

Helpottaa ainakin kuulla, ettei testeissä löytynyt mitään häikkää. Silti vähän epäilyttää, koska viimeksikään (muutama vuosi sitten) terolut kuuri ei normalisoinut menkkoja.

Sitten sain myös soveltuvuustestin tulokset. Niistäkään ei löytynyt mitään poikkeavaa. Testin mukaan pitäisi olla soveltuva kyseiseen työhön ja luonteestani nousi esille sellaiset piirteet, jotka ovat tehtävässä plussaa. Nämäkin hyviä uutisia, mutta eihän sitä tiedä miten huipputuloksia muut testissä käyneet ovat saaneet. Ens viikolla pitäisi selvitä.

Olenpa saanut hyviä uutisia tänään. Pitäsköhän tehdä raskaustesti varmuuden vuoksi, kun on niin hyvä putki päällä.. Heh heh ;)

Plussatuulta kaikille!
 
Heikku
Onnittelut serkulle! :) Onpa hurjan kokoinen! Kummipoika oli sentään ""vaan"" 52 cm ja 4170 g. Minusta tuntui, että se oli hirveän suuri, mutta ei kai sentään. Olen vaan tottunut näkemään ilmeisesti pienenpiä vastasyntyneitä. Veljen tyttö oli keskonen; 46 cm ja 2400g. Miehen kaverin poika 49 cm ja painoa en muista, mutta hoikka kun mikä. Kaverin kaverin poika syntyi kolme viikkoa ennen laskettua aikaa eli aika kirppu hänkin. Kaikki oli niin pieniä ja kevyitä kun sylissä piti, mutta kummipoika oli pelkkää suurta poskea ja nyrkkiä ja ei sitä kauaa jaksanut pitää sylissä. Se oli niin hurjan näköinen muutenkin kun sillä oli 4 cm pitkä tumma irokeesi heti synnyttyä. :)
 
Cami
Vihdoin pikku prinsessa on unilla ja ehdin tännekkin. Moneen asiaan piti kommentoida, muistankohan mä enää mitään..

Rinnat ei mulla kipeytyneet raskausaikana. Kasvoivat kyllä ja kuvioituivat joka puolelta raskausarpiin.

Jotkut ei turpoa kun se alle 10kg raskausaikana, mikä nyt tulee tietenkin jo lapsesta, lapsivedestä, istukasta jne. Itse sain ylimäärästä 24kg, mutta puolustellaan sitä sillä, että raskauden vikoilla viikoilla sain raskausmyrkytyksen oireet, jotka sitten turvottivat sen kilo per päivä lisää. Olin sairaalassa pari viikkoa ennen synnytystä ja siellä todettiin, että raskausmyrkys iskee tosiaan päälle ja synnytys käynnisteltiin. Synnytyksen jälkeen kolmessa päivässä lähti 7kiloa ja kaksi viikkoa synnytyksen jälkeen olin pudottanut jo yhteensä 17 kiloa. Kyllä ne kilot lähtivät muutenkin aika nopeaan. Vikat kilot jäivät vyötärolle, mutta nyt vihdoin joulukuussa reilu vuosi synnytyksen jälkeen painoin 65kg ja se oli 3.5kg vähemmän kun raskauden alkupaino. Että turhaa niistä huolehtia.
Mullakin oli hyvä tarkoitus syödä terveellisesti koko raskausaika ja välttää turhaa sokeria ja salmiakkia ja ties mitä. Pyh pyh siitä mitään tullut tämmöisenä suklaan suurkuluttajana ;). Neuvolassa käynnit ahdistivat joka kerta etukäteen, koska pelkäsin painonmittausta (neuvolatäti nuhteli aina). Nyt jälkeenpäin olen tajunnut, että se on ihan sama tuleeko niitä kiloja 10 vai 20, kunhan ite voi hyvin ja mieli pysyy hyvänä. Kyllä ne kilot katoaa ja meillekkin tuli täysin terve ja normaalikokoinen tyttö hieman huonoista ruokatottumuksista ja suklaanmässäilyistäni huolimatta :). Ensi raskaudessa yritän syödä vähän vähemmän herkkuja, mutta en kyllä ala stressaamaan joka painonmittausta. Tylsille neuvolatädeille heristelen vain sormea, heh ;).

Mitäköhän muuta..hmm. Niin piti kertoa, että me asutaan Espoossa. Onko täällä muita pääkaupunkiseudulla asuvia? :)

Ja onnea serkulle! Ihana uutinen! :)
 
Aurora
Täälläkin Espoosta, Cami!

Joo, serkkutyttö on aika jässikkä! Oon nähnyt aika erikokoisia vauvoja, enimmäkseen isonpuoleisia (päälle 4 kg). On ne ihan erilaisia hoidettavia kuin kolmikiloiset, kun ovat yleensä paljon jämäkämpiä. Oma tyttö oli 53 cm/3650g. Oli kanssa aika jämäkkä heti alusta, oli jo niin ""kypsä"" tapaus! (syntyi lähes 2 viikkoa yliaikaisena)

Yksi ""viestijoukkueen"" serkkutytöistä syntyi myös muutaman viikon ennen aikojaan, mutta oli ihan hyvänkokoinen - olisi ollut nelikiloinen lasketun ajan kohdalla.

Kylläpä mä taas jämähdin tähän koneelle. Nettiaddikti varautuu netittömään viikonloppuun... ;)
 
Tiffany
Voi että teillä on monilla ihanaa että on pikku tirriäisiä sukulaisilla ja kavereilla! Meillä on aikas harvassa ja sitten olenkin aina ihan onnesta soikeana kun vihdoin saan vauvelin syliin :)
Heikku niin sitä pitää, olen tosi iloinen sun puolesta että mitään häikkää ei löytynyt, ja toivottavasti saat vielä työnkin. Siitä olisi sitten niin hyvä jäädä äitiyslomalle. Positiivista tässä vaiheessa että olettekin odotelleet tuon asian suhteen. Jos olisit jo raskaana niin saattaisi mennäkin työpaikka sen vuoksi sivu suun. Nyt uudella tarmolla hommiin! Sun puheet kuulostaa jo ihan vauvakuumeisilta :)
Säännöllisiä kiertoja kaikille ja plussia, sekä tietysti rentouttavaa viikonloppua!
 
Cami
Heikulle piti munkin sanoa, että hyvähän se on, ettei kokeissa ollut mitään häikkää :).

Mä istun täällä töissä ja palelen. Täällä on ihan jumalattoman kylmä. Kotona oli ihan hyvä, mutta sillä sekuntilla kun tänne astuin kun niin kylmä valtasi luihin asti.

Eikä tälle päivälle ole edes yhtään särkyä tai nippailua rekisteröity :/ Pöh.
 
Tinde
Onnea serkku tytöstä! Voi, että mun tuttavapiirissä ei ole tällähetkellä yhtään pientä vauvaa. Olen itse kahdelle sylikummi ja kumpainenki olivat aika isokokoisia,hikihän siinä kirposi kastetoimituksen aikana, no molemmat oli kyllä tosi kiltisti. Yhdessä miehen kanssa ollaan myös hänen veljen tytön sylikummeja, mut mies piti sylissä toimituksen ajan ja minun tuurilla tää tyttö oli pikkuinen sirpukka.. Miehellä on jo ennestään poika ja kun tää meidän yhteinen kummityttö syntyi oli aivan äimänä miten ihminen voi olla niin pieni, kun oma poikansa oli kans ollut syntyessään paljon suurempi (mittoja en muista sen tarkemmin).

Heikku hyvä hyvä, että testeissä ei mitään häikkää. Nyt vaan positiivinen asenne kehiin pillerin hakuun ja tosi toimiin ;)

Hitsi jotai pitimäni viel kommentoida, mut unohtuu asiat kirjoittaessa…

Nyt täytyy tunnustaa et tein jo eilen töistä tullessa semmosen netistä tilatulla (advance merkkinen) herkällä raskaustestin ja negahan se oli :( mut oli kyl vasta kp 27, mut alamaha nippailuja oli sen verran, että en malttanut olla testaamatta ku niitä kaapissa valmiina oli. Toisaalta viel yrittää pitää toivoa yllä, et jos se ei vaan viel näkyny… mut kyllähän se varmasti ihan oikein näytti ja nippailut on vaan omasta päästä keksittyjä. Ei pitäisi olla näin hätänen näissä asioissa, kiertokin viel mitä sattuu.

Täällä pakkasta 23 astetta, joten hyvin tulee varmaan viihdyttyä peittojen alla…

 
Cami
Tinde, harmitus nega, mutta jos se tosiaan oli vielä liian aikainen? Voihan se vielä iloksi muuttua :).

Itsellä ei särje maha enää ollenkaan, mutta pieni älltysolo on kokoajan. Se nyt voi johtua mistä vaan ja viime kierrossa mulla oli ällötysolo/etova olo kuusi päivää ennen menkkojen alkua. Taitaa sieltä menkat tässäkin kuussa pamahtaa, koska niiden pitäisi alkaa juuri kuuden päivän päästä. Argh puuh.
 
Anna
Heippa tytöt!

Tänne on tullut niin paljon viestejä etten muista kaikkia kommentoida.

Hyvä Heikku että sulla näyttää asiat hyvältä! Ja ois huippujuttu se työ!!

Mulla on nyt menossa Kp29/31-34. Viime kierto kesti 31 päivää. Joskus kierto on ollut pidempikin, joten varaudun myös 34 päivään.

Täytyy myöntää, että tein tänään sen testin..Niin paljon se poltteli kaapissa. Ja arvatenkin se oli nega. Tyhmä minä! Oikea idiootti. Ei ole kyllä näköjään mitään itsehillintää.

Outoja poltteluja ja nipistelyjä on edelleen ja selkää särkee mutta havaittavissa on myös ihan menkkakipujakin. Ei se maailma kaadu jos ne menkat tulevat. Tokihan se harmittaa..

Koskas Tinde aikoo testailla uudestaan, jos ei menkat ala?

Mä tilasin netistä testejä ja ensi viikolla testaan jos ei mitään tapahdu. On nimittäin pippalot tiedossa ensi viikonlopuksi.. tietää sitten vähän varautua...!

Hauskaa viikonlopunjatkoa kaikille!!
 
Cami
Täällä töissä taas ja väsy painaa päälle. Tänään on kp 23/27, joten jännitys tiivistyy. Mahaa ei kyllä enää särje, mutta harvakseltaan oon tuntevani jotain hassua nipsaisua. Se saattaa kyllä olla ihan luuloharhaa..

En ole ostanut testejä kotiin, koska tekisin kuitenkin liian aikaisin. Ajattelin käydä keskiviikkona ostamassa jos ei ole alkaneet ja torstai-aamuna tehdä (jos maltan ke-iltana olla tekemättä). Tosi spookia.. esikoista yrittäessä tärppäsi kolmannesta kierrosta ja tein testin keskiviikko-iltana kp 26 ;). Nyt on taas kolmas kierto ja testin käyn ostamassa keskiviikkona kp 26. Tietäiskö tää jotain hyvää? ;) Toivottavasti menkat nyt ei kuitenkaan ala ennen torstaita..
 
Minttu
Moi taas... en oo kauheesti täällä palstalla vieraillu kun tuo ukko on nyt laittanu jotain paniikkistoppia päälle. En tiiä mistä tuo viimeringan u-käännös nyt on tullut, mutta mulla hirmunen masis kun mielessä ei oikeesti liiku MITÄÄN muuta kun vauva!
Mikä tässä nyt ois avuksi?
Ideoita?
 
Kk
Heissulivei!

Jeh, kp2 menossa ja ensimmäinen virallinen yrityskierto käynnissä! Kortsut loppui sopivasti ennen menkkoja ja uusia ei enää tähän taloon hommata!

Anna: Et ole ainut joka on hurahtanut äitiysvaatteisiin jo nyt! Minä tilasin pari viikkoo sitten H&M:ltä äitiyshousut ja äitiyshameen!

Minttu: Kyllä se siitä, mulla oli kans matalalentoa jokin aika sitten, tuntui koko vauva-asia niin vieraalta että...Ehkä sun ei kannata nyt ""painostaa"" miestäsi, luulen että kyllä hän on asiasta vieläkin innostunut, saattaa vaan tuntea pieniä paineita onnistumisessa ;) Ja asioista kannattaa puhua ihan rauhalliseen sävyyn, arvailu ei ole kenekään etu!

Raskaushimoista: Ei mitään himoja! Ja alkuraskauden jälkeen muutenkin tosi vähän mitään oireita, mitä nyt iso maha hankaloitti liikkumista lopussa, mutta muuten tosi helppo raskausaika! Toivottavasti toinenkin olisi...

Hienoa Heikku, nyt voit hyvillä mielin alkaa odottelemaan menkkoja...Miten teillä muuten nuo vauva-aikeet, joko on mieli tasaantunut ja kuume nousussa?
 

Yhteistyössä