yritys alkaa ensi kesänä/syksynä

  • Viestiketjun aloittaja kärsivällinen?
  • Ensimmäinen viesti
Haaveileva Pupu
Moi Mipsa,
joko ovat nappulat alkaneet toimia, vai kuinka pitkän kuurin ne yleensä antavat?

Väliaikaraporttia ;) Täällä kp 29/ 28-30 menossa, ei oireita suuntaan eikä toiseen, mutta eiköhän se täti kurvaa paikalle viimeistään maanantai-iltaan mennessä. Yleensä se ilmestyy oikeen rytinällä. Normaalisti tässä vaiheessa pitäis turvottaa ja olla kiukkunen olo, mut nyt ei oo mitään riesoja. Vuodet eivät ole veljeksiä, tai tässä tapauksessa kuukaudet.
Miehen pitäis taas kohtapuoliin tulla kotiin, meillä on 10-vuotispäivä on loppukuusta. Oliskohan se karrankin poikennut epäromanttista tavoistaan ja kehittänyt jotain pientä. Vaan enpä ole yllättynyt vaikka olisi unohtanut koko jutun. Yleensä en edes itse muista noita vuosipäiviä. Nyt se on kuitenkin höpötellyt siitä jo muutaman kerran etukäteen.
 
Mipsa
No moi!
Kiva kuulla susta. Mä tuolla isompaa pesuetta haaveilevissa pyörin nykyään. Eli viikon kuuri oli. Menkkojen piti alkaa 2-3 päivän kuluttua kuurin loppumisesta. Meinasi jo epätoivo iskeä, kun menkkoja ei alkanut kuulua. Mutta kyllä ne sieltä sitten tuli. Prolaktiini arvokin oli ok, joten kaipa tuo vaan normaali tilapäinen häiriö oli. Kovasti niin toivon. Nyt on kp 9. Yhtään ei ole tietoa millainen kierto on tulossa. Miten tuo kuuri vaikutti siihen. Onko suht lyhyt niinkuin normaalisti vai miten. Yritän nyt bongailla ovista, mutta ei mitenkään super vakavissaan. Katsotaan nyt. Nyt voi ainakin taas toivoa, eikä vaan ihmetellä, että mikähän on vikana.

Onkos teillä nyt sitten oikein kunnon yritys menossa? vai edelleenkö mies on epävarma? Tuollaiset viikon heittelyt on aikas ikäviä. Siinä jo ehtii toivoa vaikka mitä ja etsii itsestään oireita.
 
Haaveileva Pupu
Moi,
Kiva kuulla, että täti tuli. Toivotaan että siitä kuurista on apu pidemmäksi aikaa.

Eipä ole tilanne täällä muuttunut mitä nyt oma vauvakuume on kasvanut. Etenkin tuon viikon myöhästely aiheutti lisää kuumeilua, haaveilua. Mies on edelleen huolissaan kaikesta mahdollisesta maan ja taivaan välillä. Pitäisi varmaan siirtyä tuonne uusimpien haaveilijoiden ketjuun. Siellä näyttää olevan enemmänkin haaveilijoita jotka eivät ole vielä ryhtyneet ajatuksista tekoihin. Toivottavasti tuo mies ymmärtää muistaa vuosipäivää edes jotenkin. parempi olisi...... ;D
 
Mipsa
Joo, pitäisi olla tilapäinen häiriö. Eikä välttämättä toistu enää ikinä. Tiedä sitten.

Joo, voin kuvitella kuinka tuo viikon myöhästyminen lisäsi kuumetta. Kukahan sille sun miehelle "takoisi järkeä päähän"? Niinku sanottu aina löytyy jotain murehdittavaa.

Eipä meitä muita taida enää tässä ketjussa pyöriä. Mutta vaikka siirtyisit toiseen ketjuun, niin käyhän kertomassa aina välillä kuulumisia.

Vuosipäivä, toivottavasti miehesi nyt sen muistaa! Paras olisi! Meillä nuo menee ohi vähän siinä sivussa. Ei tässä ihmeitä pysty järjestämään, kun on monta pientä lasta eikä hoitopaikkaa.
 
Haaveileva Pupu
Eipä meillä ole tätä ennen mitään vuosipäiviä vietetty ja sen kyllä näkee. Eilen tuli kaivettua kymmenen vuotta vanhat kalenterit esiin ja silloin huomattiin, että se vuosipäivä oli jo viime kuun puolella ;D
 
Mipsa
Heippa Haaveileva Pupu!

Huomasin, että kirjoitat tuolla ketjussa "ihan uusia vauvahaaveita". En halunnut tulla sinne häiriköimään, kun ketään ei varmaan kiinnosta mun jorinat. Vähän lueskelinkin sun kuulumisia. Ilmeisesti asiat on vähän edenny?

Tänne sellaista, että tänään on kp 30. Ja eilen testasin haamun. Apteekin raskaustestissä heikko viiva, mikä tosin sallitun ajan ylitettyään on vain vahvistunut. Vielä en ole uskaltanut täysillä riemuita. Täytyis varmaan tehdä uusi testi. Lievä pahoinvointi vaivaa. Järkkyä, jos se nyt jo alkaa. Vai tekeekö mieli tepposet?!
 
Haaveileva Pu
Terveppä Terve Mipsa,

Juu kyllä se mies on näyttänyt selvästi vihreää valoa, mutta jatkuva reissaaminen hidastaa tätä projektia ihan kiitettävästi. Se on sitten tuurista kiinni napsahtaako vielä tänä talvena vai joskus paljon myöhemmin. Noita raskautumis-sivuja lueskellessa kun on tullut aina vain selvemmäksi kuinka lyhyt se aika on per kuukausi, jolloin oikeasti voi tulla raskaaksi.
Tässä kuussa mun on ihan turha edes kuvitella mitään oireita , kun mies oli pois kotoa ihan väärinä päivinä.

Toivon tosissaan että toi sun haamu enteilee plussaa. Oireetkin kuulostaa aika lupaavilta.

terveisin, H.P sormet ristissä plussan puolesta :)
 
Haaveileva Pu
Hei Mipsa,

Onko sun haamu vahvistunut selväksi plussaksi?
Mulla kävi täti taas kylässä (kuten odotettu). Vierailut ovat nyt vakiintuneet 3-4 päiväisiksi, mikä on ihan kiva, kun ennen niistä sai "nauttia" paljon pidempään. Tulisipa tuo mies pian kotiin nii pääsisi taas jatkamaan harjoituksia;)
 
Mipsa
Moi Haaveileva Pu!

En ookkaan muistanu tulla sulle kertomaan. Eli viime torstaina testasin selvän plussan. Pahoinvointi olikin siinä vaivannu muutaman päivän ihan selkeesti, joten ei se plussa enää yllättäny, kuhan varmistin. Laskettuaika olis 24.5. Kai. Kun nyt vaan nää ekat viikot menis nopsaan. Kun on jo useampi raskaus takana, niin tuo maha pullahtaa esiin ääärsyttävän aikaseen. En kuiteskaan heti haluaisi kaikille kertoa.

Suosittelen muuten limojen tarkkailua. Aina sitä vaan ei kai tule kovin paljoa, joten täytyy "sorkkia" oikein kunnolla.
Onko sulla muuten kierto pysyny suht säännöllisenä?
Voi, kun säkin seuraisit pian perässä!
 
Haaveileva Pu
Tosi isot onnittelut Mipsa ja onnea matkaan. Tarrasukista taitavat puhua tuolla vauvapuolella. (juu kyllä mä kohta tämänkin slangin osaan)

Olen minä niitä limoja yrittänyt opiskella ja olen välillä jakanut tietoa niistä myös tuolle miehelle;) Kierto on pysynyt hämmästyttävän tasaisena. Ainoa poikkeama oli se yhden kerran tapahtunut viikon myöhästyminen (töihinpaluun yhteydessä).

Tää netti on kyllä ihana olemassa. Täältä kun löytyy välillä teitä mukavia tyypejä, joilla on samatapaisia ajatuksia ja haaveita. Ei näistä asioista välttämättä uskaltaisi puhua lähimmän tuttavapiirin kanssa ainakaan tässä vaiheessa haaveilua. Nyt vain toivotaan, että miehen työmatkat eivät satu liian usein väärille päiville kuukaudesta (ne sen reissutyöt kun jatkuvat hamaan tulevaisuuteen).

Onnea vielä kerran.
 
Mipsa
Kiitos! Vähän edelleen vielä hämillään, mutta kyllä tämä tästä...

Noista limoista. En mikään asiantuntija ole, mutta olen kyllä huomannut, että itsellä niihin voi luottaa. Kun kolmonen sai alkunsa, niin limaa oli aika reippaasti. Nytkin huomasin muutoksia limoissa. Mutta sitä oli vaan paljon vähemmän. Huh, ei kovin kaunista tekstiä. Mutta kannattaa oikein pyöräyttää sormella, eikä vaan pikaisesti käyttää. Mä nyt viime kierrossa tein sitä lähinnä mielenkiinnosta. Että mitä siellä tapahtuu, ja tapahtuuko mitään, kun oli se terolut kuuri. Ja kyllä vain. Mulla ei mikään valtavan pitkä kierto ole, joten sinänsäkin helppoa. Jos sun kiertos on n. 28 päivää, niin aloita vaikka kp 10 tai vaikka jo kp 8, niin sitten huomaat eron. Ja tosiaan joka päivä kannattaa tehdä. Mulla se lima tosiaan loppu yhtenä päivänä ku seinään. Olisko ollu kp 15 tai 16. En nyt ihan tarkkaan muista.
Onhan tuo toisaalta aika masentavaa, kun vois vaan antaa asioiden tapahtua. Mutta toisaalta, en tuota edes ole paljoa "harrastanu" ja osaan jo tunnistaa limat.
Vois toimia sullakin, jos kierto on kerta suht tasainen.

Voi, miten se sun miehes nyt niin joutuu reissaamaan. Kieltämättä hankaloittaa asiaa. No kyllä se vielä osuu kohdille. Toivon, että yrityksestä ei kovin pitkä tule. Voi nimittäin käydä stressaavaksi. Mä joskus ainakin päätin, että en ikinä tikuttele tms. Mulla ei kerta kaikkiaan pää kestäisi.

Joo, tää netti on kyllä aika huippu. Pyörii täällä onneksi ihaniakin ihmisiä, kuten sinä. Mutta paljon mahtuu muutakin sekaan. Mun haaveilusta ei ole tienny oikeastaan kukaan muu kuin mies. Kun lapsia on jo kolme, niin se tuntuu olevan vähän vaikea aihe. Hullunahan mua pidetään. Tai sitten suotta pelkään. Itse asiassa vähän jännittää lähinpiirin reaktio. Äidille voisin kertoa jo aika pian, mutta muut saa odottaa. Yhdelle tosi hyvälle ystävälle on kertonu yleensä kanssa aika pian. Mutta hänkin on nyt raskaana, joten en tavallaan vielä halua ryhtyä "kilpailijaksi". Jos nyt yhtään ymmärrät mitä tarkoitan. Hänelle se on esikoinen ja aivan ainutlaatuista aikaa. Mutta itsellä menee jo vähän kuin rutiinilla.

Mikä kp sulla on menossa? On se vaan jännä, että löytää täältä ihmisiä, joiden puolesta ihan tosissaan jännittää ja pitää peukut pystyssä. Eikä vaan sanoniin, kun kuuluu sanoa.
 
Haaveileva Pu
kp 6 menossa, eli kaikki mahkut tälle kuulle on vielä tulossa. Yritän ottaa ihan iisisti, että en liikaa intoilisi vielä. Vastahan tuo mies sitä vihreää valoa näytti tälle projektille. Ikääkin kun on se 30+ niin en olisi ollenkaan yllättynyt jos menisi vaikka vuosikin touhutessa. Yritän muutenkin ajatella että jos jonkin on tarkoitus tapahtua niin sitten se tapahtuu ja jos ei niin sitten ei. Mitenkäs se joku toissavuotinen idols kokelas sen sanoikaan; "Ei muuta kuin leuka lujasti rintaan ja rohkeasti pää päinuksissa kohti uusia vastoinkäymisiä" ;)
Pessimisti ei pety koskaan.
 

Yhteistyössä