yritys alkaa ensi keväänä

  • Viestiketjun aloittaja Silja
  • Ensimmäinen viesti
Silja
Heips vaan, olen lueskellut näitä sivuja haaveilusta haaveillessani jo useampia kuukausia.

Olen vihdoinkin löytänyt elämäni miehen jonka kanssa näyttävät mielipiteet jopa perheen perustamisesta synkkaavan yhteen, ja häät on suunnitteilla ensi syksylle. Pitkä aikahan siihen vielä on, mutta ei auta kuin jaksella ja laskea päiviä. Minulle nuo häät kyllä ovat aika yhdentekevät, mutta mies haluaa olla naimisissa ennenkuin jälkikasvu tupsahtaa maailmaan. Nostanpa tuollaiselle asenteelle hattua.

Vauvaa olemme ajatelleet alkaa tehtailemaan joskus ensi vuoden alkupuolella aikaisintaan, ehtisi sitten lipua avioliiton satamaan ennen nyytin tuloa jos vaikka sattusikin tärpäämään kohtalaisen nopeasti, ja työkuviotkin olisi reilun vuoden päästä suotuisat vauvalomailuun.

Onpahan mukavaa tehdä suunnitelmia noinkin pitkälle tulevaisuuteen ;-) Ei ole mun tapaistani, tilanteet ehtii tuossa ajassa muuttua jo miljoonaan kertaan. Vaan jos kellään teistä siskot itsellänne on samansuuntaisia haaveita, niin tehdäänpäs uusi ketju ja vaihdetaan ajatuksia! Odottavan aika on pitkä ja kavereillekaan en viitsi näin aikaisessa vaiheessa oikein puhua kuin ihan yleisellä tasolla.
 

Yhteistyössä