yritys lpettaa escitaloprin actavis epäonnitui....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vain eämää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vain eämää

Vieras
Minulla oli jonkin aikaa erittäin vaikea elämäntilanne,johon en itse voinut juurikaan vaikuttaa...(lapseni on vaikeavammainen,mutta en nyt halua siitä kertoa enenmpää)

No, tämän vaikean asian seurauksena ja sitä setviessä minulle alkoi tulla itselleni kummallisia oireita, joita pelästyin, ol miloin mitäkin...kävin niistä sitten lääkärissä tiuhaan luullen JOKA KERTA, etä minulla on sillä kertaa jokin kuolemaanjohtava sairaus. Se oli ihan hirveää pelätä jatkuvasti jotain....

Lopulta sain ääkäriltä tuon yllämainitun lääkkeen, joka ihme kyllä auttoi! Siis oireeni hävisivät ja "sairasteluni " loppui. Elämä oli pitkän aikaa tasaista ja sitten päätin lopettaalääkkeen a teinkin sen pikkuhiljaa, kaikki oli ok. MUTTA nytminulla on ihan hirveä hätä! Olen nyt tosi huolissani pulssitani! Se on noussut tuon lääkkeen lopettamisen jälkeen. Ennen lepopulssi oli 60, nyt se on 70 ja tämän kyllä tunnen.

Nyt olen jäänyt "koukkuun":(...siis minua häiritsee hirveästi tuo pulssi ja pakko kokoajan siä mitata ja tarkistella...Kävin jo lääkärissäkin ja hän kehotti syömään uudestaan tuota lääkettä eikä mitenkään kommentoinut tuota pulssia...

Kysyisinkin teidän omia kokemuksia, onko pulssin nousu tuon lääkkeen lopetusoire?

http://kaksplus.fi/keskustelu/pluss...08-escitalopram-actavis-kokemuksia/sivu3.html

No, tuolta saa ainakin sen kuvan että noussut pulssi olisi yksi oire.

Itse en muista tuosta lopettamisesta muuta ku ne "sähköiskut" mitä tuli joitain viikkoja.

Mutta, joko lopetat niiden lääkkeiden käytön, ja odotat pari kolme viikkoa. Oireiden pitäisi parissa viikossa kadota.
Tai sitte jatkat niiden syöntiä. Itse ehkä sinun tilanteessa jatkaisin, jos tuo hypokondria tulee heti takaisin kun lääkkeiden popsiminen loppuu.

Sähköiskumaisia tuntemuksia on myös minulla. Tuntuu, ettäolen nyt jotenkin koukussa tähän, tavallaan, siis tuohon lääkkeeseen, sillä minun on tosi vaikea kestää näitä lopetusoireita(?) en keksi mitämuitakaan ne olisivat, siis mitään muuta kummaa ei ole tapahtunut ja tuo lepopulssi oli tosi kauan noin 60 (vähän alle sen tai yli) ja nyt se on siis lopetuksen seurauksena noussut 70 tai jopa yli,siis lepopulssi nimenomaan...ja kun tosiaan tunnen sen niin minulla heti tulee ajatus, että mikä nyt ja miksi sydän hakkaa ja sitten alan mittaamaan pulssia tai ainakin tulee tarve mitata ja asia pyörii mielessä...:(

Paljonko teillä on pulssi, jos olette päivän aikana touhuilleet jotain ja sitten jos hetkeksi istahdatte ja heti mittaatte? Entä aamulla heränneenä? Meeeköhän tämä nopeapulssisuus ohi miten pian nyt sitten... Kun slkeästi nousi juuri lääkkeen lopetuksen aikoihin...haluaisin urheilla ,mtta nyt sekin mietityttää tuon pulssin takia..

Nostan vielä ja kyselen nyt illllakin, että on ko kelään omakohtaista koemusta, että lepopulssi nousee kun lopettaa tuon lääkityksen. Minulle kävi näin ja asia vaivaa...

Yhteistyössä