yritystä terolutilla

  • Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti
?
Onko ketään joka on tullut raskaaksi terolutien avulla. Kuukautiseni ovat olleet jo poissa jonkin aikaa, mutta teroja syömällä ne on alkaneet. Nyt on haaveissa lapsi, mutta onnistuuko teroilla. Kertokaa miten on?
 
Dooris
Mulla oli kierto kyllä ihan ok, mutta jatkuvaa tuhruttelua. Alotin terot ja toka tero kuurin jälkeen ei kuukautisia kuulunut. Tein testin ja raskaana olen! Terot ei vaikuta ovulaatioon, mutta kun kierto on kunnossa, on todennäköisempää että ovulaatio tapahtuu.
 
Jasmine
Miten olette saaneet noita Teroluteja? Mielestäni aika moni nainen tällä palstalla käyttää Teroluteja. Itselläni menkat ovat hyvin epäsäännöllisiä ja joskus eivät tule ollenkaan. Kilpirauhasen vjaatoiminta on ja siihen käytän lääkkeitä.

Onko teillä, Teroluttien käyttäjät, tehty jotain tarkempia tarkastuksia ko. lääkkeitä varten, vai onko se ollut tyyliin silleen, etä lääkäri on ne teille määrännyt, kun olette vaan pyytäneet? Onko lääkärit, joilta näitä Teroluteja olette saaneet, olleet terveyskeskuslääkäreitä vai jotain erikoislääkäreitä?
 
J
Itse kävin kuukautishäiriöiden vuoksi yksityisellä gynellä ja kerroin vauvahaaveista niin hän määräsi kuurin Terolut kuurin. Lisäksi otettiin verikokeet. Raskaaksi tulin n.3kk kuurin jälkeen.
 
Jasmine
Kiitoksia J vastauksestasi! =) Itse varasin äskettäin myös yksityiselle gynelle ajan (sain sen ajan 8.11) ja aijon pyytää noita Terolut-lääkkeitä häneltä. Itselläni kun on ollut epäsäännöllinen kuukautiskierto koko sen ajan, mitä mulla kuukautiset ovat olleet (n. 10 vuotta).
 
Nina
Mä sain Terolutit ihan terveyskeskuksesta, kun e-pillereiden lopettamisen jälkeen menkkoja ei kuulunut kahteen kuukauteen ja senkin jälkeen kierrot heitteli miten sattuu. Lääkäri vaan sanoi, että jos ei tärppää 6-12 kierron aikana niin sitten tarkempiin tutkimuksiin. Ja tärppi kävi viidennestä kierrosta.
 

Yhteistyössä