Hae Anna.fi-sivustolta

Yskä

Viestiketju osiossa 'Odotusaika' , käynnistäjänä ks2, 26.09.2007.

1. ks2 Vierailija

Miten olette selvinneet kovasta yskästä raskausaikana? Onko jotain luonnollisia metodeja saada yskää hillittyä vai pitääkö jossain vaiheessa tukeutua yskänlääkkeisiin...?

2. Mii83 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Mä kävin hakee lääkäriltä reseptin yskänlääkkeeseen kun apteekista eivät "suostuneet" mitään lääkettä myymään. Eipä toi yskän lääke ihan kamalasti auttanut, kun oli liian "hyvän" makuista eli tehotonta. Yskän lääkkeen kanssa otin panacodia, jonka kodeiini (miten kirjoitetaan) toimii myös yskää rauhoittavana. Muutaman kerran otin esikoisen yskänlääkettäkin, vaikka se ei sopinut parhaiten raskaana olevalle. Ei ollut muuta vaihtoehtoa kun en saanut yskää yöllä laukeamaan muuten. Rv oli tuolloin jotain 30.

Panacod oli se paras yskänlääke kun lääkkeisiin joutui turvautumaan ja sehän on sallittu raskausaikana, tosin reseptilääke.

Mä en siis saanut kotikonstein yskää mitenkään pois. Viikon yskin keuhkoja pihalle ja sitten menin siis lääkäriin, kun en saanut enää öisin nukuttua.

3. Valkoinen Lilja Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Mulle määrättiin astmalääke yskään. Merkkiä en nyt muista, mutta sanoivat sen olevan paras vaihto ehto raskaudessa.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri