Hae Anna.fi-sivustolta

YSKÄSTÄ

Viestiketju osiossa 'Odotusaika' , käynnistäjänä tietämätön, 11.10.2005.

1. tietämätön Vierailija

Huolettaa kauheana, kun on aivan kamala yskä, että onko siitä mitään haitta maha-asukille. Apteekissa sanoivat että mitään yskänlääkettä ei saisi ottaa...mitäs tähän nyt sitten voisi ottaa, kun ei öisin saa nukutuksi, vatslihakset ja kyljet ovat tosi kipeinä ja vauvan vointikin huolettaa?

2. * Vierailija

Ei ole yskästä haittaa vauvalle. Paljon lämmintä juotavaa, eipä oikein muita apukeinoja ole. Jos yskä jatkuu, kannattaa käydä lääkärissä tarkistuttamassa ettei ole keuhkoputkentulehdusta tai muuta, ne täytyy hoitaa aina antibiooteilla pois. Äkäisistä, hoitamattomista tulehduksista voi olla raskauden aikana haittaa.

3. ** Vierailija

ei ole haittaa tosiaan, ite kärsin loppuraskaudesta kovan yskän, lääkäri vaan totes että ei auta ku yskiä yskä pois ja niinhän siinä yskittiin ihan hengettömänä pari viikkoa ettei paljoa puhunu pystyny välissä. Vauvalle ei tullu mitään, itellä kovilla lantionpohjalihakset ja vauva ""putosikin"" yskän aikana aika paljon alaspäin lantiossa mutta kun muutenkin loppuvaihe ni oli hyvä vaan.

4. Minä vain Vierailija

Mä luin, että yskä voi hoitamattomana ja pitkään kestäneenä altistaa ennenaikaiseen synnytykseen... Liekkö sitten paikkaansa pitävää...

5. Ellie Vierailija

Hui, mulla on prosenttia vaille astma (eli virallisesti olen terve), mikä tarkoittaa ympärivuotista yskimistä.

Ei taida mulle pelastusta olla...

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari