Hae Anna.fi-sivustolta

Ystävä unessa

Viestiketju osiossa 'Unien tulkinta' , käynnistäjänä vierailija, 12.02.2020.

1. vierailija Vierailija

Näin pari yötä sitten elämäni oudoin unen ja olo edelleen todella hämmentynyt. Olin jossain koulussa ja tuntemattoman naisen kanssa kahdestaan samassa luokassa. Yhtäkkiä tämä miespuoleinen ystäväni ilmestyy luokkaan ja päättää siepata tämän naisen ja uhkaa sitoa käteni kiinni, et en paljasta heitä. Olin ihan shokissa et mitä hittoa sä teet ja anelin armoa tämän miehen edessä silmiin tiukasta tuijottaen ja sit suljin silmät ja suutelin häntä. Ystäväni suuteli minua takaisin ja päätti et jättää minut vapaaksi. Sen jälkeen mies raahasi kädestä tämän tuntemattoman naisen ulos huoneesta ja jätti oven auki. Uni loppui siihen kun kurkkasin paniikissa ovesta ulos ja koko rakennus oli tyhjä.

Seuraavana päivänä en saanut ajateltua mitään tai ketään muuta kuin tätä miestä ja nyt olen sitten häneen ihastunut :D Ollaan kaverin kaa hyvissä väleissä ja jutellaan lähes päivittäin mut en oo koskaan tuntenut häntä kohtaan mitään muuta kuin kaveruutta ja mies ystävänikin on onnellisesti varattu. Nyt en saa sitten häntä mielestäni ollenkaan. Olo todella hämmentynyt et miksi juuri hän oli unessa? En oikein tiedä edes oliko kyseessä painajainen vai ei. En edes kehtaa kertoa tästä unesta hänelle.

2. vierailija Vierailija

Liittyykö tuo luokkahuone arkiseen elämääsi? Joskus se voi kuvata myös elämäntilannetta menneisyydessä jolloin kohtasimme samanlaisia tilanteita ja tunteita. Tuo vieras nainen voit olla itse asiassa sinä itse. Meissä jokaisessa on se mies ja nainen, anima ja animus, järki ja tunteet. Mies vei väkisin sinun naisenpuolesi, anelit armoa ja suutelit häntä. Suuteleminen on hyväksyntää, romanssin kaipuuta. Väkisin vieminen voi kuvata sitä, ettet yksinkertaisesti voi tilanteelle mitään, se on menoa nyt. Tunteet vie väkisin. Ovi on nyt auki. Rakennus tyhjä. Olet nyt yksin tämän asian (ihastuksen) kanssa.

3. vierailija Vierailija

Luokkahuone ei liity nykypäivään mitenkään, joten siihen vaikea sanoa mihin voisi liittyä. Mutta toi mitä kerroit et vieras nainen olisin minä itse, saattaa pitää paikkaansa.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri