Hae Anna.fi-sivustolta

Ystäviä pk-seudulta.

Viestiketju osiossa 'Uusia ystäviä?' , käynnistäjänä Ystäviä kaipaava, 04.12.2017.

1. Ystäviä kaipaava Vierailija

Olen 37-vuotias töissäkäyvä nainen helsingistä. Olisi mukava tutustua uusiin ihmisiin ja saada uusia ystäviä. Työt vie suurimman osan ajasta,mutta silloin kun sitä vapaa-aikaa on niin olisi kiva saada seuraa kaikenlaiseen kivaan tekemiseen. Luonteeltani olen: kiltti,sosiaalinen,puhelias,ihmisten kanssa toimeen tuleva... Vapaa-ajalla tykkään kierrellä kirppareita,shoppailla,käydä elokuvissa ja ulkona syömässä,ulkoilla,käydä kirjastossa,lukea,matkustella,tehdä ruokaa,leipoa... Baarikierroksista en juurikaan innostu,ne ajat on jo eletty. En siis ole mikään bilettäjä tyyppi,mielummin vietän vapaa-aikaa jotain muuta tehden.

Olen kiinnostunut monista asioista mitkä on lähellä sydäntä ja mistä tykkään kuten: oma työ,musiikki,kirjallisuus,leffat,eläimet,kirpparit,matkustelu,kesä,syksy,henkiseen kasvuun liittyvät asiat,ruuanlaitto,leipominen,sisustaminen...

Toivon,että olisit suunnilleen minun ikäinen,lapseton,mukava ja kunnollinen ihminen jolla elämä kunnossa ja joka kaipaa myöskin uusia ystäviä elämäänsä. Jos kiinnostaa tutustua niin laitahan meiliä tulemaan alkuun ja kerro vähän itsestäsi. :)

paratiisibarbie@gmail.com

Horoskooppimerkkien yhteensopivuus – testaa, ovatko tähdet rakkautenne puolella!

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri