Ystävien kesken

  • Viestiketjun aloittaja Etsikko
  • Ensimmäinen viesti
Etsikko
Kun olimme pieniä, parhaimman ystävättäreni kanssa harjoittelimme suutelemista ja tyydytimme välillä toisiamme; joskus päällekkäin hinkaten alapäitämme toisiaan vasten aina orgasmiin saakka, vaikkakin tietysti aina vaatteet päällä. Joskus muistan hänen hyväilleen rintojani ja muistan kun vein hänen kätensä klitorikseni päälle pikkuhousujen päälle ja hän hyväili minua. Minä olin varmasti se innokkaampi osapuoli, vaikka muistan kyllä hänenkin käyneen todella kuumana.

Tuo kuitenkin loppui aikanaan ja kumpikin olemme olleet naimisissa tahoillamme pitkään. Meidän ystävyys kuitenkin on jatkunut, olemme yhä parhaimmat ystävät.

Joskus puhuessamme seksistä olen hänelle sanonut, että minä haluaisin päästä kokeilemaan kunnolla naisen kanssa olemista. Hän on taas sanonut, että hän ei halua.

Minä siis todellakin haluaisin kokeilla naisen kanssa olemista, mutta toisaalta en ole koskaan tehnyt asialle mitään ja tilaisuuksiakin olisi muutama ollut, mutta koskaan en ole kuitenkaan uskaltautunut etenemään asian suhteen. Jotenkin tuntuisi kauhean luontevalta kokeilla sitä tuon rakkaimman ystäväni kanssa, tietysti jos hän siihen suostuisi. Mutta miten kysyä asiaa häneltä? Ja mitä jos hän sanookin ei? En usko, että ystävyytemme siihen kaatuisi, mutta ehkä kokisi kolauksen kuitenkin ja sitäkään en haluaisi riskeerata.

Jotenkin tämä nainen on niin läheinen, että tuntuisi helpolta ajatella hyväileväni häntä ja tuottavani nautintoa hänelle ja itsekin uskaltautuisin antautua nautintoon turvallisesti.

Mietin, että voiko niin olla, että nainen on piinkestävä hetero, kun on joskus kuitenkin harrastunut jonkin asteista "seksiä" toisen tytön kanssa? Itse periaatteessa kuvittelen olevani enemmän heterouteen taipuvainen bi. Ja olisi kiva kuulla, mitä te muut ajattelisitte jos ystävänne, todella läheinen ehdottaisi teille seksiä? Itse tietysti suostuisin heti, jos hän sitä minulle ehdottaisi. Muutenkin eräs toinen ystäväni sitä minulle kerran ehdotti, kun kertoi, että haluaisi kokeilla naisten kesken. Itse en koe, että hänen kanssaan haluaisin kokeilla, mutta en todellakaan ottanut asiaa pahasti, vaan ystävyytemme jatkuu yhä samana kuin ennenkin.

Kun näemme aina halaamme, joskus makoilemme sängyllä jopa yhdessä ja hän hakeutuu kainalooni. Kuinka monta kertaa onkaan mieli tehnyt antaa käden lähteä vaeltelemaan hänen vartalollaan....
 
minä vaan
Lapsuuden seksuaalisella uteliaisuudella ja aikuisen bi-seksuaalisuudella on eroa, eli te harrastitte lapsena seksuaalisuuden kokeilua turvallisesti kaverin kanssa ilman mitään sen suurempia bi-seksuaalisia ajatuksia (ns. lääkärinleikkejä vähän vaan eritavalla leikittynä)
Eli te tavallaan tutustuitte yhdessä omiin vartaloihinne ja niiden toimintaan...

Mutta nyt tämä mitä sinä nyt haluaisit kokeilla on oikeaa seksiä naisen kanssa, eli ei mitään omaan ja toisen vartaloon tutustumista, vaan ihka oikeaa kahden naisen välistä seksiä, joka on ihan eri asia, kuin toi vartaloon ja sen seksuaaliseen toimintaan tutustuminen...
 
tunnustelija
Mullakin oli nuorena tuollainen kokemus serkkutytön kanssa. Joskus olen fantasioinut tekeväni samaa hänen kanssaan uudelleen mutta ei mahdollista toteuttaa koska asuu muualla.
Mutta haluaisin edes kerran kokeilla naisen kanssa - en vain tiedä miten sen toteuttaisi. Ystäväpiiriini ei kuulu ketään "haluttavaa" yksilöä.
 
ihanaa ihanaa !
hienoa löytää jotain jotka ovat kokeneet samanlaisia. itselläni ensimmäinen kokemus nk. seksistä, oli serkkutytön kanssa kylpyammeessa noin 10-vanhana. Tuon ensimmäisen kerran jälkeen odotin aina innokkaasti serkkutytön luona yökyläilyä. Eikä se siihen jäänyt.

Kun murrosikä tuli, tuommoinen loppui mutta jotenkin silloin jäi tyhjä olo tai jotain vastaavaa. Serkun kanssa ollaan ihan sinut, nauraen muistellaan, mutta hän ei tahdo naisen kanssa, minä taas tahdon, tosin en enää serkkujen kesken..

Kaksi kertaa olen harrastanut seksiä yhden todella hyvän ystäväni kanssa, ja nautin valtavasti. Aloite tuli hänen puoleltaan, ei kylläkään ihan täysin odottamatta. Erään toisen naisen kanssa homma lähti tavallaan lapasesta baarissa miesten iloksi nuoleskelusta siihen että menimme vessaan tyydyttämään toisiamme. Mahtava muisto tuokin vaikkei ihan niin läheistä ja romanttista ollut kuin tuon hyvän ystäväni kanssa, jonka kanssa edelleen olemme siis hyvät ystävät.

Olen vakisuhteessa miehen kanssa, mutta haaveilen edelleen seksistä naisen kanssa silloin tällöin. Seuraavaksi toivoisin että pääsisin harrastamaan seksiä naisen kanssa niin, että mieheni katselisi tai ehkä jopa osallistuisi.

Mikäli aloitteen tyttöjen väliseen seksiin haluaa tehdä, kannattaa ensin tunnustella varovasti, nainen reagoi mielestäni paljon totuudenmukaisemmin kosketukseen kuin kysymyksiin.
 
Kannattaa
hienoa löytää jotain jotka ovat kokeneet samanlaisia. itselläni ensimmäinen kokemus nk. seksistä, oli serkkutytön kanssa kylpyammeessa noin 10-vanhana. Tuon ensimmäisen kerran jälkeen odotin aina innokkaasti serkkutytön luona yökyläilyä. Eikä se siihen jäänyt.

Kun murrosikä tuli, tuommoinen loppui mutta jotenkin silloin jäi tyhjä olo tai jotain vastaavaa. Serkun kanssa ollaan ihan sinut, nauraen muistellaan, mutta hän ei tahdo naisen kanssa, minä taas tahdon, tosin en enää serkkujen kesken..

Kaksi kertaa olen harrastanut seksiä yhden todella hyvän ystäväni kanssa, ja nautin valtavasti. Aloite tuli hänen puoleltaan, ei kylläkään ihan täysin odottamatta. Erään toisen naisen kanssa homma lähti tavallaan lapasesta baarissa miesten iloksi nuoleskelusta siihen että menimme vessaan tyydyttämään toisiamme. Mahtava muisto tuokin vaikkei ihan niin läheistä ja romanttista ollut kuin tuon hyvän ystäväni kanssa, jonka kanssa edelleen olemme siis hyvät ystävät.

Olen vakisuhteessa miehen kanssa, mutta haaveilen edelleen seksistä naisen kanssa silloin tällöin. Seuraavaksi toivoisin että pääsisin harrastamaan seksiä naisen kanssa niin, että mieheni katselisi tai ehkä jopa osallistuisi.

Mikäli aloitteen tyttöjen väliseen seksiin haluaa tehdä, kannattaa ensin tunnustella varovasti, nainen reagoi mielestäni paljon totuudenmukaisemmin kosketukseen kuin kysymyksiin.
Murrosiässä nukuttiin koulukaverin kanssa, molemmilla rupes sesomaan ja ruvettiin pussailemaan. Sitten kokeiltiin toistemme pyllyä naimalla. Nyt on molemmilla naiset mutta välillä saunaillan jälkeen naimme toisiamme kunnolla.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Tunnemme useamman ystäväpariskunnan. Olisi mahtavaa viettää naimisaikaa niin, että jokainen mies saisi vuorotellen panna paljaalla spermat jokaisen naisen pilluun... eli jokainen nainen käy jokaisen miehen pantavana. Ja kaikki nämä panot paljaana ja täysin paljaalla loppuun asti ilman yhtään mitään ehkäisyä. 💗☺ Ja sessiot ajoitetaan etukäteen niin, että ne naiset, jotka voivat tulla raskaaksi, voisivat tulla raskaaksi juuri tästä sessiosta. Toinen sessio myöhemmin, noin 8-9 kuukauden kuluttua, kun raskaaksi ensimmäisestä sessiosta tulleet naiset ovat viimeisillään...
 
vierailija
Tunnemme useamman ystäväpariskunnan. Olisi mahtavaa viettää naimisaikaa niin, että jokainen mies saisi vuorotellen panna paljaalla spermat jokaisen naisen pilluun... eli jokainen nainen käy jokaisen miehen pantavana. Ja kaikki nämä panot paljaana ja täysin paljaalla loppuun asti ilman yhtään mitään ehkäisyä. 💗☺ Ja sessiot ajoitetaan etukäteen niin, että ne naiset, jotka voivat tulla raskaaksi, voisivat tulla raskaaksi juuri tästä sessiosta. Toinen sessio myöhemmin, noin 8-9 kuukauden kuluttua, kun raskaaksi ensimmäisestä sessiosta tulleet naiset ovat viimeisillään...
Isyys ratkaistaisiin arpaa heittämällä vai jaettaisiinko elatuskulut kaikkien herrojen kesken? Fantasiassasi on kyllä ajatus hetken hurmio voi olla elämäsi turmio.
 

Yhteistyössä