Ystävä ei ikinä itse soita tai ota yhteyttä, ÄRSYTTÄÄ!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksinystävä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yksinystävä

Vieras
Kyllä aina välillä ärsyttää tuo yksi ystäväni, joka ei koskaan itse soita tai lähetä tekstaria ja kysele, mitä meidän perheelle kuuluu ja mitä ollaan puuhailtu. Ollaan oltu ystäviä vuosikaudet ja minun mies on ystäväni miehen hyvä kaveri myös. Tosi mukavia ystäviä ovat ja aina on hauska nähdä ja jutella ja juttua todellakin riittää, etenkin nykyään tietysti lapsista, heilläkin on pieniä lapsia. Esikoinen saman ikäinen kuin meidän esikko.

MUTTA, yhteydenpito on aina yksipuolista ja se ärsyttää. Kovasti aina pyytelee heillä käymään ja on iloinen kun käydään tai soitan ja kysyn kuulumisia, mutta hän ei koskaan itse ota yhteyttä ja harvoin käyvät meillä kylässä.

Onks muilla tällaista? Ystävänä haluaisin pysyä, mutta kumma tunne joskus tulee, kun tuntuu ettei toinen oikeasti välitäkään.....

Mulla oli sama tunne jokunen vuosi sitten muutaman ystävän kanssa. Sit päätin yks päivä, että en ota yhteyttä enää. Saavat itse ottaa, jos haluavat pitää yhteyttä.

Aikaa kulu joku puoli vuotta kun alkoivat soitella. (huomasivat etten oo soittanut ja muutenkin ollaan siis harvakseltaa yhteydessä). Ja ihan rehellisesti voin sanoa, että kyllä kannatti! Tuntuu, että välit on paremmat ja yhteyden pito molemmin puolista. Ei tuu tunnetta, että mä yksinänni roikun niissä kun ei ne koskaan soita.

mulla oli myös yksi tuollainen ystävä ei soittanu saatikaan tullu käymään,mä olin aina se joka otti yhteyttä ja kävin.nyt ei olla yli vuoteen oltu missään tekemisissä ja välit ei menny yksipuolisen yhteyden pidon takia vaan sen takia että hänen lapset varasti mun lapselta ja ei ottanu siitä mitään vastuuta.mielummin heitän monen vuoden ystävyyden menemään kuin sen että lapseltani/lapsiltani häviää tavaraa niilla harvoilla kerroilla kun meillä kävisivät.

Yhteistyössä