ystävä joka ei enää vastaa ,,hullu???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jokeri"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jokeri"

Vieras
onks teille käynyt ikinä nii että teidän todella hyvä ystävä jonka ootte tuntenut monien vuosien ajan alkaa yhtäkkiä välttelee teitä? ei vastaa puheluihin ja keksii ilmiselviä typeriä tekosyitä miks ei vastaa..ei soita enää.. eikä häntä ole loukannut millään tavalla..aina on ollut kiva ja ystävällinen häntä kohtaan..

mulle kävi näin--onks tää ystäväni hullu? vai mitä tää nyt oikein on???

olen kysynyt olenko loukannut, hän sanoi et ole....
se on kyllä ollut aina jotenkin erikoinen persoona

siis on mulla muitaki kavereita mut ihmetyttää tuo tyyppi niin....

Mä en halua vastata kellekään, kun mulla alkaa masennuskausi. En liioin ole kertonut sairaudestani kellekään. Ehkä pitäisi-nythän mua voidaan pitää hulluna! ;)

[QUOTE="pöpi";24555156]Mä en halua vastata kellekään, kun mulla alkaa masennuskausi. En liioin ole kertonut sairaudestani kellekään. Ehkä pitäisi-nythän mua voidaan pitää hulluna! ;)[/QUOTE]

Mul ja mun ystäväl on kans noin. Onneks molemmat toimii samoin, niin ei loukkaannuta turhasta :P Muita ei sit onneks oikein olekaan jotka huomais, etten pidä entiseen tahtiin yhteyttä tai vastaa heille.

Useampi ystävyys on päättynyt elämän aikana. Ystävyyksiä on loppunut kuin seinään kaverin juoruilun, raivokohtauksen, petollisuuden ja yksipuolisen kaveruuden vuoksi.

no sori vaan että olen ihana ollut ystävälleni joka ei yht äkkiä pidä enää yhteyttä. te ette muutenkaan tiedä sitä että se on outo ihminen ja ei ehkä kaikki päässä kohdallaan. kuinka monella on ollut ystävänä ns. erikoinen ihminen????eikä meillo mitkään erilaiset elämäntilanteet vaa se on nii vittumainen ja keksiny jostain oman tekosyynsä a vot

Joo voin kertoa vaikka oman kokemukseni eräästä kaverista ja sen yhteydenotoista. Aikoinaan ruvettiin kavereiksi ei hänellä ollut niin kyyninen, ylimielinen, ahdasmielinen asenne kaikkea kohtaan. Pitkään testasin häntä joillain heitoilla, joihin toivoin hänen vihaista vastaustaan, mutta esim. heitettyäni jotain kuinka jees natsit olivat ja hänen innostuessaan tästä, alkoi oma kiinnostukseni lopahtaa totaalisesti. Vielä vuosien jälkeen hän tekstailee, vaikka en ole vastannut vuosiin.

Kyllä syyt voivat hyvin olla siinä, että molemmat kasvoivat eri suuntiin jne.. Ei voi mitään, sellasta se näyttää olevan