ystävä kadoksissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ystäväni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

ystäväni

Vieras
Minulla on ollut ystävä kadoksissa 3-vuotta. Nyt laitoin enirn kautta haun puhelinnumerolle, ei antanut. Laitoin hänen miehen nimen, antoi miehen numeron sekä kaikkien heidän lasten numeron, mutta miksi ei antanut ystäväni numeroa? Asuinpaikaksi antoi espon, minne he muuttivatkin 3-v sitten.
tiedän minne hän meni töihin silloin...Jos soittaisin sinne antaisivatko tietoa että onko enää siellä töissä?
Olen monena yönä nähnyt unta että ystäväni on pulassa, siksi len huolissani. Miehelleen en halua soittaa.

oliko täällä vielä se kadonnut ystävä ketju?

Ehkä ystävälläsi on puhelin työpaikan puolesta?
Mun miehellä on, joten meidän osoitteella löytyy vain minun ja teinien numerot, ei miehen. Ja kun miehen virallinen nimi on eri kuin puhuttelunimi niin numeroa ei virallisella etunimellä edes löydy..

Alkuperäinen kirjoittaja minä äiti:
miks et soita sille miehelle ja kysy sitä numeroa tai ystävää sen kautta?!

Miehensä aikoinaan "erotti" meidät.(pitkä tarina) Siksi en halua hälle ainakaan ensimmäisenä soittaa, mutta pelkään että jos hälle on sattunut jotain?

No soitat sinne oletettuun työpaikkaan ja pyydät vaan nätisti yhdistämään tälle ystävälles. Jos ei ole siellä enää töissä, niin kertonevat sitten moisen asian. Älä nyt ihmeessä lähde kyselemään, että onko hän siellä töissä vai ei, pyydät vaan ystävääs puhelimeen...

Yhteistyössä