Ystävän abortti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ahdistaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="iikku";27877414]varmasti on myös toisin päin, ystäväsi ei hyväksy kaikkia sinun tekemiä ratkaisuja (tietty ei varmaankaan ole näin isoa asiaa tullu vastaan, mut pienempiä). Minusta rehellisyys on myös ystävyyden syvintä olemusta. Ei tarvitsekkaan ymmärtää sitä miksi toisesta tuntuu pahalta, mutta pitää hyväksyä se että toisesta tuntuu pahalta![/QUOTE]

Kiitos myös tästä.

[QUOTE="vieras";27877421]Jos on niin vajakki, että ei osaa käyttää ehkäisyä, niin ei kyllä tipu multa sääliä. Kun itse en halunnut vielä lasta, mulla oli sekä e-pillerit, että kortsu käytössä miehen kanssa. Jos ei ole sen verran kypsä, että kantaa seuraukset, niin ei kannata harrastaa hässimisiä.[/QUOTE]

Karkeasti kirjoitettu, mutta olen samaa mieltä.

Mun ystävä aikoi tehdä abortin ja miehensäkin oli sen kannalla. Mun mielipide ja sen kertominen rehellisesti sai heidät ajattelemaan. Nyt olen ihanan tytön kummitäti :) Aborttiajatukset johtuvat monesti siitä alkupaniikista. Kun se menee ohitse ja tajuaa, että aina ei voi elämäänsä ohjailla ja joidenkin asioiden on vaan tapahduttava, sitten voi alkaa oikeasti kasvaa vanhemmaksi.

Ihanaa, että sinun kohdallasi kävi näin :).

[QUOTE="vieras";27877421]Jos on niin vajakki, että ei osaa käyttää ehkäisyä, niin ei kyllä tipu multa sääliä. Kun itse en halunnut vielä lasta, mulla oli sekä e-pillerit, että kortsu käytössä miehen kanssa.[/QUOTE]
Edes e-pillerit + kondomi ei ole täysin 100% combo.

Ystävältä tuli viesti et soittelee taas tänään, kun haluaa jutella. Kerronko nyt oman kantani asiaan vai en? Onko liian "raakaa" sanoa, että en hyväksy, mutta ymmärrän silti?

Yhteistyössä