Ystävän halaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
Voiko olla mitään parempaa kuin ystävän halaus? Olen suureksi ilokseni saanut kokea sen viimeisen viikon aikana jo kolmatta kertaa :heart: Ja tänään..ihan hetki sitten... eräs ystäväni lupautui lähtemään mulle maaliskuussa Orlandoon autokuskiksi.

Tänä päivänä monet tuntuvat kuvittelevan, että pärjäävät mainiosti yksinkin. Niin minäkin aikoinaan kuvittelin. Ystävän halaus kuitenkin tekee mannaa sielulle.

Mulla ei ole kuin yksi sellainen ystävä jonka halaus oikeasti tuntuu hyvältä, mutta tapaan hänet puolen vuoden tauon jälkeen ensi lauantaina enkä malta odottaaaa! :heart:
Mun vanhemmat ottaa lapsen hoiviinsa yöksi ja mä pääsen ensimmäistä kertaa 1,5vuoteen vähän rellestään ja vieläpä sielunsiskon kanssa..Ah. :heart:

Tänään muuten näin kahden vuoden tauon jälkeen läheistä kummisetääni, hänen halaus tuntui kyllä myös hyvältä, vaikka en varsinaisesti ystäväksi laskekaan. :)

Minä ja paras ystäväni ei halata juuri koskaan. Johtuneeko siitä, että tutustuimme kauan ennen kuin tervehdyshalailu muuttui normaalikäytännöksi.

Sen sijaan harrastamme ystävällismielistä sormilla tökkimistä :D

Ystävyys on totisesti elämän kantavia voimia.

Hauskaa rellestystä Fortunate, ja Keittiönoita mukavia matkasuunnitteluja!