Ystävän kanssa sukset ristissä ollu vuosia, silti aina joulukortti...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aapee"

Vieras
Mä en tiedä miten pitäisi suhtautua. Ystävän kanssa on ollut sukset ristissä jo vuosia ja ilmoitti ettei halua olla mun kanssa missään tekemisissä. Fb-kaveruus ja kaikki katkesi. Silti joka vuosi saan joulukortin vaikken itse ole lähettänyt välien katkeamisen jälkeen.

Mulle tilanne oli tosi ikävä ja olisin mielelläni selvittänyt välit, hän ei halunnut. Joka joulu kortin saatuani tekisi mieli ottaa kunnolla yhteyttä selvittääkseni asiat mutten toisaalta uskalla koska mun mielestä aloite pitäisi tulla häneltä, hänhän ne välit pisti poikki...

Miksi ihmeessä mä saan kortin? Ja jos kerran joka vuosi sen lähettää niin luulisi että se kuitenki haluis olla tekemisissä? Vai laittaako vaan huvikseen ja mua kiusatakseen? :D

Mun mielestä hyvin outoa. Ymmärtäisin, jos SINÄ lähettäisit sen kortin, kun et kerran halunnut ystävyyden katkeavan. Sen sijaan en tajua, miksi hän lähettää joka vuosi kortin, jos ei kerran missään tekemisissä halua olla. Ellei kyse ole siitä, että hän viimein haluaisi selvittää välit ja tuo olisi jonkinlainen sovinnon ele. Jos ei niin aika julmaa kiusaamista ja turhien toiveiden herättelemistä.

Alkuperäinen kirjoittaja äits;25276081:
Ethän sinä mitään sillä menetä, vaikka yhteyden ottaisitkin? :) Ehkä kortit on vihjaus toiselta osapuolelta, on pahoillaan?

Niin. Mikset ap ota yhteyttä, jos olet valmis selvittämään välit? Lähetä vaikka facebook-viesti ja kysy kuulumisia. Aika kummallista, että hän joka vuosi lähettäisi kortin, muttei kuitenkaan haluaisi olla minkäänlaisissa väleissä.

Mun mielestä hyvin outoa. Ymmärtäisin, jos SINÄ lähettäisit sen kortin, kun et kerran halunnut ystävyyden katkeavan. Sen sijaan en tajua, miksi hän lähettää joka vuosi kortin, jos ei kerran missään tekemisissä halua olla. Ellei kyse ole siitä, että hän viimein haluaisi selvittää välit ja tuo olisi jonkinlainen sovinnon ele. Jos ei niin aika julmaa kiusaamista ja turhien toiveiden herättelemistä.

Nii en tiedä.. Kuitenkin on vuosia jo mennyt ja aina kortti on tullut. En osaa tuota minään sovinnon elkeenä, mitä se voisi olla jos vuosien jälkeen yht'äkkiä kortin saisin.

Niin. Mikset ap ota yhteyttä, jos olet valmis selvittämään välit? Lähetä vaikka facebook-viesti ja kysy kuulumisia. Aika kummallista, että hän joka vuosi lähettäisi kortin, muttei kuitenkaan haluaisi olla minkäänlaisissa väleissä.

Olen mä aina kortin saatuani laittanut tekstarin ja kiittänyt kortista ja toivottanut myös hyvät joulut. Ja siihen se on jääny, ennen kuin seuraavana vuonna tulee jälleen kortti.

Laita sille ihmiselle joku kiva kortti johon laitat tekstin: Vaikka vielä ei ole ystävänpäivä, niin haluan muistaa rakasta ystävää ja toivon meidän välien korjaantuvan.

[QUOTE="aapee";25276204]Nii en tiedä.. Kuitenkin on vuosia jo mennyt ja aina kortti on tullut. En osaa tuota minään sovinnon elkeenä, mitä se voisi olla jos vuosien jälkeen yht'äkkiä kortin saisin.[/QUOTE]

Aika kummallista tosiaan, jos vain tuon kortin aina lähettää eikä yritä mitenkään muuten ottaa yhteyttä. Taitaa hän sinusta vielä välittää jollain tavalla, vaikkei väleissä halua olla. Kun kerran kortteja lähettelee. Ellei tosiaan jotenkin kiusaa sinua tuolla tavalla...en sinänsä ihmettele, jos niin tekisi, kun pisti välitkin poikki antamatta mahdollisuutta puhua asioista kasvotusten ensin(?) Miksi teillä muuten meni välit poikki? Oliko jotain riitaa? Jos siis tiedät syyn.

[QUOTE="aapee";25276216]Olen mä aina kortin saatuani laittanut tekstarin ja kiittänyt kortista ja toivottanut myös hyvät joulut. Ja siihen se on jääny, ennen kuin seuraavana vuonna tulee jälleen kortti.[/QUOTE]

Onko vastannut niihin tekstareihin? Kuinka kauan välirikosta on kulunut aikaa? Yrittäisin sinuna vaikka kysellä kuulumisia netissä tms.

Yhteistyössä