Ystäväni mies on ihastunut minuun.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Minä"

Vieras
Eivät ole virallisesti yhdessä ja tämä mies on yrittänyt lähennellä minua useasti, ihan ystävänikin silmien alla. Pitäiskö yrittää vältellä häntä, vai mitä? Olen sanonut ettei kiinnosta. Mun mielestä olisi kiva välillä hengailla ystäväni ja tämän miehen kans, mut tullut jotenkin fiilis et uskallanko. Vähän ahdistaa tilanteet joissa kaveri sanoo, että mies on jotain puhunut minusta. Kun hällekin tulee fiilis, et mies vielä haaveilee musta.

Mitäs tässä pitäis tehdä?

No kaksin en kyllä hänen kanssaan joudu, korkeintaan hetkeksi jos joku poistuu tilasta.

En kyllä usko että tää mun kaveri on sellainen, et haaveilis. Omasta mielestäni olen avoimempi uusille jutuille kun hän :)

No mikset tapaa pelkästään sitä ystävääsi? Mä ainakin tuollaisessa tilanteessa pysyisin kaukana siitä miehestä ja tapaisin ystävääni omassa kodissani, kaupungilla yms. ilman sitä miestä. Tosta nykyisestä toiminnasta voi helposti tulla sellainen kuva, että kun kerran nimenomaisesti tiedät miehen kiinnostuksesta, niin oikeen meet tyrkylle sinne härnäämään.

Yhteistyössä