Ystäväni mies on mulkero!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kunnioituksesta ystävääni kohtaan en tahdo ketään loukata, vaan yritän edelleen suhtautua nätisti myös tähän miespuoliseen tapaukseen, joka käyttäytyy mielestäni rumasti.

Saattaa kommentoida (selvänä ja varsinkin humalassa) myös ystäväni kuullen muiden naisten ulkonäköä ja möläyttelee asioita, joista olisin oman mieheni jo niitannut. Hän on jotenkin korostetun hyvätapainen ja kohtelias mies, mutta ulosanti ei kuitenkaan vastaa tätä ns. pintaa.

En väitä tietäväni tai aikovani sekaantua kenenkään parisuhteeseen, mutta en vain ymmärrä miten ihana ja hillitty ystäväni on tällaisen miehen kanssa pariutunut. Mielestäni ystävälleni sopisi aivan toisenlainen mies. Ei ainakaan tämä seksistisiä juttuja viljelevä mulkvisti.

Onko teillä vastaavia tarinoita?

[QUOTE="vieras";28270173]Korostetun hyvätapainen ja kohtelias, joka möläyttelee asioita..?[/QUOTE]Ilmaisin itseäni huonosti, mutta siis mielestäni mies on olevanaan todella kohtelias ja muka-herrasmies, mutta suu puhuu jotain muuta. En tiedä tajuaako tätä kukaan. :D Luulin aluksi että onpahan fiksun oloinen jätkä, mutta aika nopeasti hoksasi kuinka tämä tykkää puhua lähinnä omista ihmeteoistaan ja tosiaan kommentoida muita naisia yms. tyttöystävän kuullen.

Mun frendit ajattelee samoin miehestäni ja minusta, että miksi olen tuollaisen valinnut ja miksi siedän. Mies puhuu mulle usein tosi rumasti. Ei se ihan alussa sellainen ollut. Aika pian alkoi kuitenkin. Silti menin naimisiinkin. En tiedä miksi. Hyvääkin on.

[QUOTE="vieras";28270200]Mun frendit ajattelee samoin miehestäni ja minusta, että miksi olen tuollaisen valinnut ja miksi siedän. Mies puhuu mulle usein tosi rumasti. Ei se ihan alussa sellainen ollut. Aika pian alkoi kuitenkin. Silti menin naimisiinkin. En tiedä miksi. Hyvääkin on.[/QUOTE]Kiitos vastauksestasi. Varmasti monet puhuvat puolisolleen rumasti joskus, mutta harvemmin kai julkisesti. Ei sillä että se kotona tapahtuvana olisi sen parempi.

En vain tajua ihmisen ajatuksenjuoksua, jos ei edes tajua hävetä möläyttelyjään. Tämä ystävän mies on esim. kommentoinut minun painoani, luullen ehkä etten kuule tai sitten sanoi sen tahallaan minun lähelläni, mistä minä tiedän. Mutta siitäkin tuli sellainen fiilis, että mitä hittoa mun ystäväni ajattelee! Not my business, but...

Myös mun ystävällä oli miesystävä joka päästeli suustaan mitä sattui. Esim. kerran alkoi kahvipöydässä puhumaan ystäväni ilmavaivoista :O Että kuinka se on kamalaa, kun ystäväni töräyttelee välillä oikein miesmäisesti ja kuinka asunto haisee sen jälkeen kamalalta.
No, onneksi satun tietämään että ystävälläni on herkkä vatsa, ja ilmaa kertyy todella helposti. Mutta oli mielestäni törkeää silti tuolta mieheltä alkaa asiasta puhumaan.

Toisella kertaa olivat meillä katsomassa meidän vastasyntynyttä, ja siitä tämä mies veisteli kuinka ei ymmärrä vauvoja. Ne vaan kuulemma haisevat ja tekevät vanhempansa hulluksi. Rumiakin ovat.
Enkä mä todellakaan odota, että jälkikasvuni on kaikkien mielestä kaunista ja ihanaa, mutta kyllä taas olisi voinut miettiä mitä suustaan päästää.

No, näiden kahden parisuhde kariutui kun selvisi, että tällä miehellä oli pitkään jatkunut suhde toiseenkin naiseen.

[QUOTE="vieras";28270319]Myös mun ystävällä oli miesystävä joka päästeli suustaan mitä sattui. Esim. kerran alkoi kahvipöydässä puhumaan ystäväni ilmavaivoista :O Että kuinka se on kamalaa, kun ystäväni töräyttelee välillä oikein miesmäisesti ja kuinka asunto haisee sen jälkeen kamalalta.
No, onneksi satun tietämään että ystävälläni on herkkä vatsa, ja ilmaa kertyy todella helposti. Mutta oli mielestäni törkeää silti tuolta mieheltä alkaa asiasta puhumaan.

Toisella kertaa olivat meillä katsomassa meidän vastasyntynyttä, ja siitä tämä mies veisteli kuinka ei ymmärrä vauvoja. Ne vaan kuulemma haisevat ja tekevät vanhempansa hulluksi. Rumiakin ovat.
Enkä mä todellakaan odota, että jälkikasvuni on kaikkien mielestä kaunista ja ihanaa, mutta kyllä taas olisi voinut miettiä mitä suustaan päästää.

No, näiden kahden parisuhde kariutui kun selvisi, että tällä miehellä oli pitkään jatkunut suhde toiseenkin naiseen.[/QUOTE]Voi vitsit, millaisia juttuja! Ystäväni on kyllä ollut useimmiten kuulolla, kun näitä törkeyksiä on sanottu, mutta en ole pöyristymiseltäni kerennyt hänen reaktiotaan tarkkailemaan. Ehkä hän ei pidä niitä kommentteja niin vakavina, että painaa villaisella.

Näiden juttujen takia ja ystävän muuttuneen olemuksen takia tekisi mieli kysyä häneltä, että onko hän onnellinen parisuhteessaan, mutta se olisi liian tunkeilevaa.

Voi vitsit, millaisia juttuja! Ystäväni on kyllä ollut useimmiten kuulolla, kun näitä törkeyksiä on sanottu, mutta en ole pöyristymiseltäni kerennyt hänen reaktiotaan tarkkailemaan. Ehkä hän ei pidä niitä kommentteja niin vakavina, että painaa villaisella.

Näiden juttujen takia ja ystävän muuttuneen olemuksen takia tekisi mieli kysyä häneltä, että onko hän onnellinen parisuhteessaan, mutta se olisi liian tunkeilevaa.

Miksi on liian tunkeilevaa kysyä ystävältä hänen onnellisuudestaan? Kenen siitä sitten pitäisi kysyä?

Toki kai siltikin voit kysyä onko kaikki hyvin, koska huomaat hänen olemuksensa muuttuneen?

Yhteistyössä